Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc. Mam taka sprawę, muszę pomoc jechać sprawdzić pewne auto. Wiem po swoim E90, że fabryczna warstwa to tak 110-150nm ale to tez jest zależne od koloru lakieru.

 

Sprawa wyglada tak, że auto jest oklejone folia na która wydano 7tys. Pytanie tutaj pojawia się takie. Czy jest jakiś sposób aby zmierzyć powłokę nie zrywając okleiny?

 

Jedyne na co wpadłem to spróbować się dowiedzieć jaka grubość ma okleina bo na ogół maja 80-100nm i od wyniku odejmować wartość średnią. Myśle, że to może o tyle działać, że szpachle pokaże bo i tak wylezie poza zakres plus druga warstwę lakieru też. Ogólnie każdy wynik był by zwiększony o te 100nm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Folia nie będzie równa bo będzie naciągnięta w różnym stopniu ale różnice będą nie duże. Znajdz gdzieś miejsce gdzie kończy się folia a obok jest blacha pod maską pod klapą i plus minus będziesz znał grubość folii. Folia ma zazwyczaj 80-100um więc szpachle bez problemu można wyszukać.
Opublikowano
Też właśnie myślałem żeby tak zrobić. Znaleźć jakiś punkt pomiarowy na każdym elemencie i lecieć później wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.