Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z zaworkiem nie trzeba kombinować, jest na rynku dostępny, oczywiście zagranicznym, ale jest.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z zaworkiem nie trzeba kombinować, jest na rynku dostępny, oczywiście zagranicznym, ale jest.

 

Ale pasujący P&P czy to ten "zamiennik" pod który trzeba coś frezować,skracać i ogólnie kombinować??

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Z zaworkiem nie trzeba kombinować, jest na rynku dostępny, oczywiście zagranicznym, ale jest.

 

Ale pasujący P&P czy to ten "zamiennik" pod który trzeba coś frezować,skracać i ogólnie kombinować??

Pług and play ale cena kosmos...

Kombinowałem z uzupełnieniem wytartej powierzchni w której pracuję zaworek ale niestety porażka kontrolka pali się nawet chwilkę dłużej jutro wjeżdża używana podstawa. To już tak kończąc ot.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kosmos cena? Zaraz poszukam tej oferty, bo trochę przesadzasz.


https://vanos-bmw.com/product/oil-valve-bmw-m50tu-m52-m52tu-m54-m56-11421713838

Kosmos to może być za nową podstawę :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Widzę,ze nie ma tragedii z tą ceną, trzeba będzie zamówić na dniach i wymienić :cool2:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Po dzisiejszym kursie 126zl plus wysyłka.

Za 60zl znalazłem podstawę ze sprawnym zaworkiem miała założony filtr oleju a w środku znajdowało się sporo starego oleju.

Podstawa została moja zaworek wsadziłem z tej sprawnej temat ogarnięty za 60zl plus moja robota ale kto co lubi panowie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko on dalej jest używany :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tylko on dalej jest używany :roll:

So?

Działa bez zarzutu trzyma olej idąc twoim tokiem myślenia przy odrobinie fantazji dojdziemy do wniosków że całe bmw czas zmienić bo jest używane.

Drugi zaworek naprawiłem uzupełniając klejem do metalu powycierane rowki i delikatnie docierając tak żeby zaworek domykal się całkowicie :) testowałem wiele razy jeszcze na stole zaworek pracuje płynnie potem wsadziłem w stara podstawę zalalem olejem po kilku godz podstawa pełna oleju.

Dzisiaj zamontowalem do drugiej e39 efekt kontrolka gaśnie czasami razem z kontrolka ładowania aku czasami przed nią.

W razie problemów z używanym zaworkiem zrobię to samo ale tak jak pisałem wcześniej kto co lubi kolego.

Wracając jeszcze do twojej wypowiedzi nt. Tego że nadal jest używany ale jest oryginalny na tym aucie nauczyłem się jednego używane ale ori fabryczne jest lepsze niż najlepszy zamiennik amen.

BTW. Prawdopodobnie czeka mnie wymiana Fabrycznych tarcz hamulcowych z przodu przelot wg licznika nie całe 380k km sam zrobiłem nią 110k do tej pory zobaczymy ile wytrzymają nowe.

Także kolego nie wiem jakie masz doświadczenie z częściami zmiennymi ale ja mam takie jak opisałem wyżej. Zaznaczam że nie kupuje najtańszych zamienników.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fabryczne tarcze hamulcowe na przodzie z przebiegiem 380 tys. km? Może chciałeś napisać oryginalne?

Trochę sporo rozbierania aby wyjąć podstawę, stąd osobiście mimo, że lubię grzebać przy swoim aucie zdecydowanie wybrałbym sprawdzony zaworek z linku, który podałem, jakby był dostępny sam w oryginale to taki bym kupił. Ale każdy robi jak uważa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak kolego fabryczne i nie jest to też jakiś rekordowy wynik rekord to jak pamiętam 740tys km :) ale to inna liga bo auto 100%autostradowe. Widzisz nie każdy jeżdżąc bmw lata od świateł do świateł. Ja uzytkuje samochód raczej spokojnie a to że silnik od czasu do czasu wkrecam na 6k rpm to norma to benzyna. Przykładowo klocki mam od 70k km. Jak dbasz tak masz jak to mówią z tym że ja głównie robię trasy przez miasta tylko przejeżdżam i to obwodnicami jak jest taka opcja :lol:

Sporo rozbierania przy podstawie filtra? 30 min roboty w jedną stronę 30 min w drugą razem godzina robiłem wczoraj w dziewczyny e39 i zbytnio się nie spieszylem ot takie normalne aczkolwiek żywe tempo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja zdecydowanie rezygnuję z dalszej dyskusji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Przykładowo klocki mam od 70k km.

 

No to moje mają ponad 100 tkm :mrgreen: ale za to morduję już drugi zestaw tarcz :wink:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Ja jak kupiłem auto to po 180-200tys wymieniłem klocki z tarczami. Klocki się już kończyły a tarcze już nie było sensu ładować te same skoro tyle już przeżyły i tak w końcu by padły. Bardzo byłem zdziwiony że tyle km wytrzymały a też nie wiem kiedy poprzednik wymieniał i ile km zrobił. W e39 układ hamulcowy jeśli się kupi dobrej firmy jest bardzo zywotny. Pewnie 100% miasto i większe silniki szybciej zjadają niż moja 520
Opublikowano
Styl jazdy kolego głównie :) ale fakt UK hamulcowy jest bardzo wytrzymały natomiast zauważyłem pewna zależność na kilku e39 tylne klocki gubi szybciej niż przednie też tak macie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.