Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pozostaje chyba tylko zaspawac prawa końcówkę wydechu. U mnie po zatkaniu szmatka prawej końcówki wydechu na włączonym silniku buczenie i basowy dźwięk ustaje. Będę z szmata w wydechu jeździł. Tak durnego auta nie widziałem. Gdzie ta radość i przyjemność z jazdy jak codziennie wkurzony wysiadam. Wibracje buczenie i nikt nie potrafi tego naprawić... Żałuję że nie kupiłem A6
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ciekawe jaki masz rzeczewisty przebieg pewnie grubo ponad pół miliona, w Audi byś już dwa razy remont silnika zrobil :D.
Opublikowano
Tak się składa że przebieg jest oryginalny i potwierdzony w ASO do końca. Jak nie masz nic do dodania co by nam pomogło to się nie odzywaj. Skoro ty masz wszytko idealnie i oryginalnie to co robisz na forum? Udzielasz takich złotych rad? W Audi to też widzę że masz pojęcie, przynajmniej tak myślisz że je masz. No ale co się dziwić Twoj nick chyba nie jest przypadkowy....
Opublikowano
Jak wszystkie na allegro. Wstyd to chyba jest tobie bo każde auto się psuje, a jeżeli chcesz żeby było tanio to mogles sobie kupić poloneza. Chcesz tłumik szmata zatkac zaspawac może wystarczy do mechanika pojechać albo do ASO w którym historie masz auta do konca? Później ktoś kupi od Ciebie takie bmw z pewnym przebiegiem prowadzonym do końca w ASO u Jozka w stodole co mu tłumik szmata zatkał bo mu buczalo i się mocno rozczaruje, do tego stopnia że postanowi kupić Audi tak jak ty.
Opublikowano

U mnie też czasami to basowe pomrukiwanie się zdarza.Oczywiście nie mam na myśli momentu jak wypala się sadza w filtrze

bo to normalny objaw.Zdarza się to jak mam ponad 20gr sadzy,podczas dłuższej jazdy.Wygląda to na jakieś pośrednie wypalanie

temp. spalin rośnie do ok 300st i pomalutku sadzy ubywa,dzwięk silnika delikatnie basowy ale o wiele słabszy niż przy ""normalnym"" wypalaniu.Zauważyłem to mając podpięty interfejs carly i btool,jak pomalutku ubywa sadzy albo prawie wcale nie rośnie jej wartość.Sterownik u mnie inicjuje wypalanie przy ok30-32gr sadzy,i ten proces jest zapisany w pamięci sterownika-aplikacje pokazują przebieg od ostatniego pełnego wypalania.To pośrednie o którym pisałem wyżej nie jest zapisane jako proces wypalania,ale sadzy ubywa.Nie wiem od czego to zależy,ale myslę że przy wyższych wartościach komputer pomaga się pozbywać sadzy,nie uruchamiając pełnej procedury wypalania.Może to po to żeby wydłużyć okres eksploatacji fitra.Na koniec dodam że z filtrem nie mam problemów,wypala się co około700-800km,cisnienia wsteczne tez ok. :D

Opublikowano
Jak wszystkie na allegro. Wstyd to chyba jest tobie bo każde auto się psuje, a jeżeli chcesz żeby było tanio to mogles sobie kupić poloneza. Chcesz tłumik szmata zatkac zaspawac może wystarczy do mechanika pojechać albo do ASO w którym historie masz auta do konca? Później ktoś kupi od Ciebie takie bmw z pewnym przebiegiem prowadzonym do końca w ASO u Jozka w stodole co mu tłumik szmata zatkał bo mu buczalo i się mocno rozczaruje, do tego stopnia że postanowi kupić Audi tak jak ty.

 

Gratuluję inteligencji.... Nawet do głowy mi nie przyszło że ktoś pomyslil że o spawanie tłumika to pisze serio... No ale znalazł się jeden model co tak myśli. U mechanika byłem i to nie jednego nikt nie potrafi naprawić dlatego założyłem temat na forum bo od tego jest? Rozumiesz? Zresztą może przeczytaj od początku temat bo po twoich wypowiedziach nie masz pojęcia o co chodzi a później sie wypowiadaj jak masz coś mądrego do powiedzenia,

Opublikowano
U mnie też czasami to basowe pomrukiwanie się zdarza.Oczywiście nie mam na myśli momentu jak wypala się sadza w filtrze

bo to normalny objaw.Zdarza się to jak mam ponad 20gr sadzy,podczas dłuższej jazdy.Wygląda to na jakieś pośrednie wypalanie

temp. spalin rośnie do ok 300st i pomalutku sadzy ubywa,dzwięk silnika delikatnie basowy ale o wiele słabszy niż przy ""normalnym"" wypalaniu.Zauważyłem to mając podpięty interfejs carly i btool,jak pomalutku ubywa sadzy albo prawie wcale nie rośnie jej wartość.Sterownik u mnie inicjuje wypalanie przy ok30-32gr sadzy,i ten proces jest zapisany w pamięci sterownika-aplikacje pokazują przebieg od ostatniego pełnego wypalania.To pośrednie o którym pisałem wyżej nie jest zapisane jako proces wypalania,ale sadzy ubywa.Nie wiem od czego to zależy,ale myslę że przy wyższych wartościach komputer pomaga się pozbywać sadzy,nie uruchamiając pełnej procedury wypalania.Może to po to żeby wydłużyć okres eksploatacji fitra.Na koniec dodam że z filtrem nie mam problemów,wypala się co około700-800km,cisnienia wsteczne tez ok. :D

U mnie trochę częściej się wypala co 400-500 może dlatego że do pracy mam 22km z czego 6 po mieście. U mnie kiedyś tak buczalo przy wypalaniu teraz cały czas a jak się wypala to Buczy z zdwojoną mocą:) wymieniłem już wydech końcowy z tłumikiem ale nic to nie dało. Spadku mocy nie zauważyłem. Konwerter skrzynia działa bardzo dobrze w silniku też niema co szukać. Wszystko sprawdzone

Opublikowano

To może faktycznie mapa, skoro masz to samo co u mnie. Jest to bardzo dziwne i nie wiem czym to tłumaczyć. Np ostatnio problem jakby znikł prawie przez miesiąc nie było z tym problemu, od tak. Nadmienie, że wtryski robione, skrzynia 80 tys temu, poduchy, koło pasowe i wiele innych. Czasem zamiast buczenia są wibracje nasilające się np po otwarciu drzwi, a czasem właśnie te buczenie i tak samo zatkanie końcówki pomaga. Zastanawiałem się jeszcze nad jednym. Otóż czasem się zdarzy że ma problem z odpaleniem ale na letnim. Odpala ale długo kręci. Standardowo myślałem że problem z paliwem, ale właśnie nie. Silnik kręci ciśnienie na CR 300 a on dalej kręci i w końcu odpala. Na zimnym problemu nie ma i na gorącym ale na letnim tak. I tak się zastanawiam czy to może nie jest czujnik położenia wału? Nikt tego nigdy nie wymienia a może ma delikatny odchył bo skoro paliwo jest a ciężko pali i błędu nie ma to się zastanawiam czy on może nie przekłamuje stąd tak trudno usterkę namierzyć a nie jeden próbował.


Pozdrawiam

Opublikowano
Ja miałem tak że kręcił i nie zapalal w Audi jak pompowtrysk lał. Natomiast w Opolu był to czujnik położenia wału raz od strzała pali a raz kręcił. Robiłeś może turbo? Ja nie ale lekko się poci luzu niema wymieniłem tylko te uszczelki od turbo do filtra i ta co jest rura od coolera. Tak się zastanawiam czy jak lekko się poci to nie idzie to na dpf a wtedy z oleju jest popiół i się zatyka dpf. Bo jak inaczej wytłumaczyć że jak zatkaniu jedna końcówkę wydechu jest cisza. Ewidentnie coś z układem wydechowy chyba że katalizator robi jakieś jaja...
Opublikowano
A nie jest tak że w końcowym tłumiku jest jakaś klapka ,zapadka i to ona jest uszkodzona lub pracuje nieprawidłowo i powoduje to buczenie?Bo jak wytłumaczyć że z jednej końcówki na początku lecą spaliny z większym ciśnieniem a po rozgrzaniu z dwóch jednakowo?Nie zagłębiałem sie w budowe końcowego i stąd moje dywagacje.
Opublikowano
A nie jest tak że w końcowym tłumiku jest jakaś klapka ,zapadka i to ona jest uszkodzona lub pracuje nieprawidłowo i powoduje to buczenie?Bo jak wytłumaczyć że z jednej końcówki na początku lecą spaliny z większym ciśnieniem a po rozgrzaniu z dwóch jednakowo?Nie zagłębiałem sie w budowe końcowego i stąd moje dywagacje.

Tak masz racje ale taki wydech jest 535d czytaj na poczatku tematu jest o tym mowa... Ja już sprawdzałem w w innych 530 i w kazdej tak jest jak u nas ze z jednej leci mniej a z drugiej wiecej. Tylko nie buczy u innych. Ja juz nawet kupilem uzywany wydech i od dpf cały tłumik wymimenilem i nic

Opublikowano
Ja miałem tak że kręcił i nie zapalal w Audi jak pompowtrysk lał. Natomiast w Opolu był to czujnik położenia wału raz od strzała pali a raz kręcił. Robiłeś może turbo? Ja nie ale lekko się poci luzu niema wymieniłem tylko te uszczelki od turbo do filtra i ta co jest rura od coolera. Tak się zastanawiam czy jak lekko się poci to nie idzie to na dpf a wtedy z oleju jest popiół i się zatyka dpf. Bo jak inaczej wytłumaczyć że jak zatkaniu jedna końcówkę wydechu jest cisza. Ewidentnie coś z układem wydechowy chyba że katalizator robi jakieś jaja...

 

No ale właśnie u mnie ciśnienie jest igła na CR podczas kręcenia, moment im 300 nabite a auta dalej kręci kręci i w końcu odpala. Jak jest zimne to od strzała, tak samo jak jest rozgrzane. Problem jest jak jest letnie i to też nie zawsze np. teraz nie ma tego problemu, a co najciekawsze, że nigdy błędu żadnego nie pokaże...

Co do dpfa to ciśnienie wsteczne jest idealne, nie ma z nim żadnego problemu i to jest właśnie zabawne. No i zauważyłem że silnik jakby trochę głośniej chodził podczas tych zjawisk a tak normalnie jak tego nie ma to bardzo miękko pracuje. Patrzyłem na korekcje wtrysków i zawsze jest taka sama. I tak się zastanawiam czy to skrzynia czujnik czy coś innego, ale co, skoro raz jest igła nawet silnika nie słychać a czasem jak w starym golfie...

Opublikowano
Może Konwerter u mnie jest 280tys nalatane i czasem skrzynia dziwnie się zachowuje. Raz ładnie idzie a czasem kiedy trzeba zredukować bieg niżej jakby chciała a nie może dopiero mocniejsze wciśnięcie gazu pomaga w redukcji. Mam też problem z wibracjami ale to w innym wątku opisuje teraz doszło buczenie. Niechce wymieniać konwertera bo wszędzie gdzie byłem mechanicy mówią że wszytko działa jak należy a Buczy i wibruje
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie nowe spostrzeżenie. Po odpaleniu samochodu podczas pierwszych kilometrów strasznie śmierdzi spalinami w kabinie jak i na zewnątrz a żeby było ciekawiej to z przodu samochodu a dokładnie prawy przód jak się stoi obok koła. Kolektor mam wymieniony na żeliwny około pół roku ma. Jesli się trochę rozgrzeje przejdę około 3-4 km wtedy już nie czuć. Może tu jest jakaś nieszczelności i przez to Buczy....?
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie 525d 177km też jest takie buczenie ale tylko gdy się dpf wypala.
to się DPF wypala? a myślałęm że to oznaka że silnik dostał ostro w D i jest dobrze rozgrzany. W sumie wtedy nieco lepiej idzie a ten basik/buczenie jest przyjemne dla ucha
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Również ja walczę z basowym buczeniem, tyle tylko ze na wolnych obrotach. Poduszki silnika wymienione koło pasowe również. Wtryski sprawdzone i nie ma żadnych uwag. Dzisiaj auto zostało sprawdzone u mechanika, werdykt: łącznik elastyczny układu wydechowego. Mam nadzieje ze po wymianie problem zostanie rozwiązany.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie nic wam to nie da będzie buczeć jak soft jest źle zrobiony mialem tak dwa razy softa zmieniałem a przy dobrym dpf może być przez to że świeca jest upalona jedna lub więce lub padnięty sterownik świec żarowych (naprawiany kiedyś u Janusza )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a przy dobrym dpf może być przez to że świeca jest upalona jedna lub więce lub padnięty sterownik świec żarowych (naprawiany kiedyś u Janusza )

??? Można jaśniej? :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

jak jest dpf usunięty i buczy (co jakiś czas) to soft jest źle zrobiony a jak dpf jest dobry bez żadnych modyfikacji to przyczyną mogą być świece żarowe nie zależnie czy to lato czy to zima.

Dzięki świecom żarowym dpf sie dopala tak jak powinien i wtedy nie buczy, łącznik układu wydechowego też może być za to odpowiedzialny ale to by buczało cały czas do tego dochodzi jeszcze tłumik drgań układu wydechowego jest on umieszczony na końcu wydechu u mnie go nie było :? .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem spalone wszystkie 6 świec i normalnie dpf się wypalal...

Odpowiedź była tak niezrozumiała, że właśnie chciałem się upewnić, że takie było przesłanie..

Dzięki świecom żarowym dpf sie dopala tak jak powinien i wtedy nie buczy

A teraz zagadka..co jest nie tak jak świece są ok, dpf wypala się jak należy i buczy podczas procesu? :8)

Nie wiem skąd te teorie się biorą..ale niedawno słyszałem taką od klienta warsztatu specjalizującego się w wypalaniu (fizycznym) dpf, tak mu powiedzieli jak po chyba niecałym miesiącu problem z dpf powrócił..Może tak jest w jakimś passeratti :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Co w tym jest niezrozumiałe? Pozatym dodam że podczas wypalenia dpf u mnie buczy zawsze jak miałem dobre świece i jak spalone. Tyle że wydech mam ac shnitzera. A problemu z dpf nie miałem nigdy, przez wakacje na spalonych świecach zrobiłem trochę km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.