Skocz do zawartości

e38 4.4l 293km M62B44 Stuki Na cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Niedawno Moje auto bmw e38 1997r 4.4l 293km M62B44 doznało awarii:

 

Chciałem wyjechać do sklepu i jak zawsze odpaliłem autko bez żadnych problemów, czekałem okolo 5 min aby sie zagrzał i przełączył na gaz,

po upływie czasu podanego wyżej przygazowałem parę razy auto nawet nie do 3 tyś obrotów aby uruchomił się gaz. W trakcie dodawania gazu usłyszałem Stuk w silniku i auto zgasło, po ponownym uruchomieniu było słychać już stuki w lewej komorze silnika na jednym z cylindrów. Na początku auto gasło aż wreszcie ,,unormowało się i przestał gasnąć i zaczął równo chodzić ale stuki dalej były. Więcej silnika nie odpalałem zaprowadziłem do mechanika była urwana śruba od stopki korbowodu w misce olejowej po wymianie tej śruby zostało odpalone auto ale dalej są stuki. Nie ma luzów na tłokach, wszystkie podzespoły silnika sprawdzone i jest ok. Co może być przyczyną stukania, stuki słychać bardziej na górze silnika. Ręce rozkładamy i nie wiemy co może tak stukać, po kręceniu korbowodem nie ma żadnych chwil stuku ani oporu. Pojawia się ten problem przy kręceniu rozrusznikiem. Rozrząd się nie przestawił jest wszystko w porządku. Proszę o pomoc. :))

Opublikowano
Stuki u góry silnika mogą sugerować uszkodzenie Vanosa, który zwykle właśnie tak gwałtownie pada...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.