Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem o 2 dni z rana aby zamknac drzwi. Dzisiaj walczylem i dociagalem drzwi kilkakrotnie aby udalo sie zamkniecie.

 

Przyklad:

 

1. Pytanie teraz czy trzeba zmienic caly zespol zamka (nr 1+5) wraz z motorem czy tylko sam zamek (nr 1)?

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-730d-lim/components-connectors/components/components-with-a/a33-automatic-soft-close-system-drive-passenger-s-side-rear/BTyGgEAY

 

2. Sa moze jakies triki aby dezaktywowac domykanie na jakis czas zanim dostane czesc?

Opublikowano

To juz wiem odkad mam ten zlom a nie minal nawet 1 miesiac.

 

Skrzynia (mechatronik), radary, czujniki i wiele wiele innych. Myslalem, ze z F10 mialem problemy :).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To juz wiem odkad mam ten zlom a nie minal nawet 1 miesiac.

 

Skrzynia (mechatronik), radary, czujniki i wiele wiele innych. Myslalem, ze z F10 mialem problemy :).

8HP skrzynia jest OK , ale w sumie - F seira piękny tylko na widok szrot.

Co do problemy - demontuj zamek , moze cos bedzie widac

Opublikowano
Ło matko co ten na tym filmie taki nerwowy. Wszystko ma prawo sie zapsuc. Zamiast filmiki nagrywac do janusza z warstatu mial pojechac :lol:
Opublikowano

To nie ja jakby co :). Tylko ten sam problem.

 

Mi sie wydaje, ze to moze fala usterek jedna za druga powoduje taka irytacje. Tak samo jak i u mnie. Dzien po dniu: zamek soft close, Sensor LRR (radar) niby po odczytaniu bledu zle ustawiony radar. Do tego rozne bolaczki diesla dpf, falujace obroty itd itd. Nie wspomne o awarii skrzyni 6HP i zostawieniu pare ladnych tysiecy. Takze jak sie uzbiera to ludziom nerwy puszczaja :).

Opublikowano

nie chce byc zlym prorokiem, ale uciekaj z tego auta

pamietam kolege z lubina ktory rok walczyl z usterkami w swojej 7-ce

skrzynia, zaciety szyberdach, radary, centralny, elektryka foteli, znowu skrzynia, tylny most i chyba 2x wracal na lawecie bo keyless padl

i tak wszystkiego nie pamietam

jak przyjezdzal na serwis to wszyscy lapali sie za glowe a przebieg mial maly, niecale 300tys

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W końcu miałem czas i części aby pogrzebać przy drzwiach.

 

1. Wymieniłem zamek soft close - niestety błędna diagnoza i 700 pln w plecy. Znalazłem nówkę z De na ebay więc nie jest tak źle. Zawsze mogę sprzedać używkę za ok. 400.

2. Powodem okazało się cięgno zamka :(. BMW od czasu produkcji zmieniało nr części 4 razy!

https://www.etkbmw.com/bmw/pl/parts/info/Ci%C4%99gno+klamki+zewn.+drzwi/51217297439

 

3. W moim aucie cięgno to było już raz zmieniane 02.2010 roku. Przypadek, że zimą? Nie sądzę. Było zmieniane oczywiście na kolejna złą konstrukcję. W końcu BMW przestało dodawać smaru i nie ma co zamarzać w mrozie i uniemożliwiać zamknięcia drzwi. Po otwarciu drzwi w mrozach cięgno już nie odbijało bo smar był na tyle gęsty. Po jakimś czasie w trakcie jazdy wnętrze się nagrzewało i smar stawał się rzadszy i można było zamknąć drzwi.

20180224_113626_Copy.jpg

 

4. Pracy było dość sporo aby wydostać mechanizm klamki i wymienić cięgno. Ale dobrze, ze mamy stronkę newtis.

20180224_112822.jpg

20180224_112830.jpg

20180224_112833.jpg

20180224_113426.jpg

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jaki konkretnie numer cięgna wybrać? 51217297439? Mam f01 po próbie włamania prawdopodobnie (widać ślady) i drzwi kierowcy nie dociągają się prawidło, jakby był gdzieś luz i zostaje szpara, wystarczy dopchnąć i zamyka bez problemu. Ignorując dociąg też zamyka bez problemu, w takim przypadku to też cięgno będzie przyczyną?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
żeń kondoma ruskim i po sprawie, szukaj nowego, za 400tys kupisz już nowa fure z gwaracja na 6 lat i 200tys km. wiecej luzzu, na filmie aż kipi agresja :wink:
  • 4 lata później...
Opublikowano
W dniu 25.02.2018 o 13:17, rockybor napisał(a):

W końcu miałem czas i części aby pogrzebać przy drzwiach.

 

1. Wymieniłem zamek soft close - niestety błędna diagnoza i 700 pln w plecy. Znalazłem nówkę z De na ebay więc nie jest tak źle. Zawsze mogę sprzedać używkę za ok. 400.

2. Powodem okazało się cięgno zamka :(. BMW od czasu produkcji zmieniało nr części 4 razy!

https://www.etkbmw.com/bmw/pl/parts/info/Ci%C4%99gno+klamki+zewn.+drzwi/51217297439

 

3. W moim aucie cięgno to było już raz zmieniane 02.2010 roku. Przypadek, że zimą? Nie sądzę. Było zmieniane oczywiście na kolejna złą konstrukcję. W końcu BMW przestało dodawać smaru i nie ma co zamarzać w mrozie i uniemożliwiać zamknięcia drzwi. Po otwarciu drzwi w mrozach cięgno już nie odbijało bo smar był na tyle gęsty. Po jakimś czasie w trakcie jazdy wnętrze się nagrzewało i smar stawał się rzadszy i można było zamknąć drzwi.

20180224_113626_Copy.jpg

 

4. Pracy było dość sporo aby wydostać mechanizm klamki i wymienić cięgno. Ale dobrze, ze mamy stronkę newtis.

20180224_112822.jpg

20180224_112830.jpg

20180224_112833.jpg

20180224_113426.jpg

W jaki sposób wyjąć ten ostatni element z drzwi? Niby wszystko mam odkręcone tak jak trzeba, a nie jestem w stanie tak wepchnąć tego elementu do środka aby go opuścić. Zamek się nie chowa w drzwiach.

Proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.