Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie !

Szukam porady dotyczącej mojej e91 2.0 163km, mianowicie jadę sobie spokojnie autostrada 160, aż tu nagle wyskoczyły mi ikonki od tempomatu, ręcznego, hamulców i chyba czegoś jeszcze nie pamietam po czym auto mi zgasło, zjechałem ledwo kulajacym się autem na pas awaryjny odczekałem chwile włączyłem auto i wszystko normalnie śmiga, moje pytanie brzmi co było powodem tej sytuacji, jeśli ktoś miał coś podobnego lub wie co jest przyczyna,to proszę o pomoc ; D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powodów może być wiele, od najprostszych sprawdź przewód masowy silnika i czy w elektronice/elektryce jest sucho.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Ogólnie czytałem pare postów i pisali że niby czujnik abs albo układu kierowniczego, ale nie pasuje mi ze auto gaśnie... mechanik pdłączyl kompa i coś było ze nie było kontaktu z silnikiem czy coś takiego, ale nie był tez pewny co to może być, dlatego szukam tez opini na ten temat by nie zgadywać za bardzo...
Opublikowano

Witam! Ja posiadam Jedynkę z dokładnie tym samym silnikiem i mam bardzo podobny problem. Te same objawy ale w innym momencie. Dawniej działo się to rzadziej, a teraz za każdym razem kiedy wyłączę na dłuższy czas silnik, tj. co 2-3 godziny. wyskakują właśnie na tym małym ekranie między zegarami komunikaty o problemie z tempomatem ciśnieniem powietrza w oponach hamulcami i kontrolą trakcji, wtedy też słychać pompkę zasilającą w zbiorniku paliwa, która pracuje na okrągło, a także kontrolka check engine nie świeci się na desce, wymieniłem już sterownik silnika, sterownik świec, komputer nie wykazuje już żadnych błędów poza dwoma nie dotyczącymi silnika( podgrzewanie prawego lusterka, oraz niepracująca elektryczna pompka wody) sam doszedłem już do wniosku że to coś z ciśnieniem paliwa(chyba) albo którymś czujnikiem ciśnienia,bo jeśli na zapłonie i pracującej pompce paliwa potrzymam chwilę auto, ok 2 minut, to po wyłączeniu zapłonu i powtórnym włączeniu problem znika i wtedy auto zapala, bądź zapali i zgasnie, wyskoczą błędy, pompka się włączy, wyłączam- włączam po raz kolejny i wszystko działa. Kiedy już zapali to z dalszą pracą nie ma problemu. Jeśli mylę się że może chodzić o ciśnienie w układzie zasilania to niech mnie ktoś poprawi.

Podpinając się do problemu chciałem zapytać, na pompie wysokiego ciśnienia jest regulator ciśnienia, przykręcony dwoma śrubami, regulator jakiego to jest ciśnienia, wysokiego czy niskiego, z doświadczenia i logiki myślę, że ok. 300 bar to trochę dużo jak na dwie śruby, w innych miejscach jest złącze albo na stożku albo na czymś w rodzaju śrubunku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.