Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzieki swiroman84 :) a swoją droga to w ten weekend jestem w Ptb

Ok Sławek dam cynka ile wyszło , fajnie jakby było te 430-450 ;)

Bardzo chętnie zobaczę ISa. Daj znać jak ci pasuje

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
obstawiam 443/621 :mrgreen:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No to wygrywam 449 i 629. :mrgreen:

Edit:

Po znajomości Vaporowi stroją pod moje postawione liczby :mrgreen:

Opublikowano

Najbliżej był piotres wychodzi na to bo ostatecznie jest 437/603 :) było pare koni więcej 44x ale odeszło pare koni żeby skrzyni nie obciążać

RL 9,26s 100-200 mierzony przez Krystiana z TC ,kilka pomiarów było po 9,3 kazdy

 

Auto podaje mocno, miota tym muszę się przyzwyczaić :) szczerze to nie wyobrażam sobie takim autem na tylną oś jezdzić z większą mocą

 

http://i68.tinypic.com/29d9vn9.jpg

Opublikowano
Ładny wynik, gratuluję, tylko minimalnie mniej niż u mnie, a niebo mniej problemów ze wszystkim!
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano

No jest bardzo dobrze :D , teraz pierwszy mod to hamulce bo takie ori 335i/d to ja mam założone w 118d :D

Teraz poważnie , Jacek musisz zainwestować w hamulce bo jazda będzie robić się niebezpieczna :)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

20KM więcej w serii tylko po wymianie gratów :cool2:

Bardzo ładnie kreski. Na letnich trakcja powinna byc sporo lepsza.

Teraz faktycznie hamulce do zmiany.

Daj znać jak bedziesz wolny w ptb

Opublikowano

Świetny wynik. W serii to musi jechać dobrze, a teraz to już przepaść .

 

Ps. Masz prawie tyle koni co ja NM w swojej 1er :O :D

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Najbliżej był piotres wychodzi na to bo ostatecznie jest 437/603 :) było pare koni więcej 44x

 

Zawsze dobrze wypadam w takich zgadywankach :mrgreen: jakby została ta mapa na 444 to już wogóle :D .

 

Paliwo było 95 czy 98 ?

 

Do jakiej prędkości miga trakcja :mrgreen: ?

 

Do tych stożków dobrą robotę robiły by jeszcze łapacze powietrza zza nerek (np. Cyba scoops).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

mock dzięki, no faktycznie te 437km praktycznie bezproblemowo udało się zrobić, mam ten sam setup wgrany co truskawa :)

 

its77 zgadza się, rozpędza się to żwawo ,oj wariat się zrobił z tego auta :)

 

swiroman84 dzięki..a co do trakcji to teraz są letnie 265 Michelin :)

 

freakishear jest przepaść, przy dodaniu gazu do końca trzeba dobrze trzymać kierę prosto żeby nie zniosło z drogi

 

piotres zgadza się ,nie mam air scoopes które ma truskawa ,stąd te 15km różnicy może być :P paliwo 98, trakcja różnie chyba tak do 100miga zależy od drogi ale mam dobre opony ,na gorszych pewnie byłaby masakra

 

powiem jedno, frajda z jazdy jest nieporównywalna do serii czy pomodzonego 335d :D

Opublikowano

Mając okazję prowadzić e92 335i a manualu niby 385 KM byłem wrażeniami z jazdy usatysfakcjonowany, ale takie +430 KM to dla mnie już trochę abstrakcja :D .

Układ hamulcowy przód koniecznie do zmiany ........... jak to wszystko można tłumaczyć :mrgreen: BMW :arrow: Będziesz Mógł Wydawać :D .

Opublikowano
Jak aż tak miota i to na PSS'ach to moze sprawdz geometrie ? Zasuwik Piaseczno lub Auto Dukat Milanówek polecam.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

hehe nie no z geometria jest ok, była robiona

Czasem po prostu na niektórym asfalcie klei lepiej a na niektórym gorzej :)

Przykładowo tutaj nawet przy 80 nie mrygnęła trakcja ale dlatego że ruszyłem z 3biegu i 4000 obr a nie 5000-6000

RL 100-200 9,27 zmierzone przez TC po strojeniu, a licznikowo jakieś 8

Ciężko ogarnąć taki pomiar samemu. Na filmiku powinienem pewnie zmieniać łopatkami przy 6000 bo z wykresu widać że max moc jest wtedy a przy 7000 już tylko 410 koni

 

Turbiny seria. Truskawa czekam aż zmienisz je u siebie i przetrzesz szlaki, póki co uważam że nie warto tego robić bo ciężko będzie jeszcze większą moc przenieść na asfalt bez 4x4 a ryzyko potencjalnej awarii wzrośnie nie mówiąc już o $$$ :D

 

 

http://i68.tinypic.com/29d9vn9.jpg

Opublikowano
Widziałem na filmiku jak wskazówka spada z poziomem paliwa :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
Widziałem na filmiku jak wskazówka spada z poziomem paliwa :mrgreen: :mrgreen:

 

bystre oko masz :) owszem wir się zrobił, tzw. efekt korkociągu :D ale w mieszanym tragedii nie ma

 

zielony90 600niuta dla tej skrzyni to niewiele, nie zauważyłem najmniejszej różnicy w działaniu skrzyni

 

Jeśli ktoś chce mieć części z 335is u siebie to jest niepowtarzalna okazja, zalegają mi na półkach:

 

ICek ori

Opony lato 2szt ,nie runflaty 255/30/19 DOT 2016 Hankook stan żyleta

Stożki dolotowe 2 szt. FTP z UK

Katalizatory

Nerki srebrne

Części od przedniego zderzaka halogeny i inne plastiki

Oryginalny dolot z isa

 

Jak coś to pw :)

Opublikowano
zielony90 600niuta dla tej skrzyni to niewiele

 

cytat z oficjalnego biuletynu BMW:

 

Jetzt sind die Vorzüge des Doppelkupplungsgetriebes erstmals auch unter höheren Leistungsanforderungen sowie in Kombination mit Hinterradantrieb und Triebwerken mit erhöhtem Drehzahlniveau umsetzbar. Die Sport-Automatic mit Doppelkupplung ist auf Motordrehzahlen von bis zu 9.000 min–1 sowie Drehmomenten von bis zu 600 Nm ausgelegt und daher in idealer Weise auf den Charakter der drehfreudigen Reihensechszylinder-Motoren von BMW abgestimmt

 

czyli max 600 Nm dla tej skrzyni.

Opublikowano

Ciekawe info ,tym bardziej jestem spokojny jak mam tylko 600

w 335d skrzynia była oficjalnie do 650Nm a 819 ładnie znosiła

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dokładnie. to 600nm to dla Januszy,żeby było 1000% bezpiecznie. spokojnie zniesie większe obciążenia,tym bardziej,że nikt nie jeździ cały czas na max momencie. pozazdrościć tej skrzyni! reszty również oczywiście ;)
Opublikowano (edytowane)
Ciekawe info ,tym bardziej jestem spokojny jak mam tylko 600

w 335d skrzynia była oficjalnie do 650Nm a 819 ładnie znosiła

 

Ta jednosprzęgłowa, która jest w 335d wytrzymuje więcej niż dkg w is.

 

 

to 600nm to dla Januszy,żeby było 1000% bezpiecznie

 

Dla Januszy to jest program BMW Performance, który w zwykłym 335i z 400Nm robi 430Nm. Wartość 600Nm to juz naprawdę duży przeskok.

 

Poczytajcie sobie niemieckie fora BMW, chłopacy pisali że robili ponad 600Nm i podczas regularnych sprintów na 1/4 mili zostawiali skrzynię na asfalcie.

 

Widziałeś w jakim zakresie Vaporr ma moment obrotowy zbliżający się do wartości max od 2800 do 5000, to nie popierdółka, która budzi się od 1750-2000. Skrzynia jest obciążana w szerszym zakresie.

Edytowane przez B-T-K
Opublikowano

E, przestań

przecież mieszcze się w granicy 600Nm od inzynierow z BMW wiec no problem

A wogóle to is ma seryjnie 450Nm a po wlaczeniu overboost 500 (zwykle 335i ma 400) to te 100Nm więcej to pikuś

Truskawa ma 623 i jeździ jużna takim setupie dłuuugo ;)

Opublikowano

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: przecież nie przejmuj się tym co piszę, najważniejsze jest to że jesteś świadomy i wiesz jak obchodzić się z autem. Dla mnie możesz zrobić nawet 700Nm :cool2:

 

Przytaczam tylko info jakie znalazłem.

Opublikowano

A tak z innej beczki, jakiego oleju użyłes do silnika?

Gdzieś czytałem i niby przy podkreconych turbo benzynach powinno się używać 5w-50

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.