Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dla nowych przybylych nie dajcie sie nabrac, robi to za kazdym razem... nie daje samochodowi wiecej niz 8 miesiecy. :lol:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dla nowych przybylych nie dajcie sie nabrac, robi to za kazdym razem... nie daje samochodowi wiecej niz 8 miesiecy. :lol:

Potwierdzam :mrgreen:

Co do czujników. Zmień u kodera na opcję, żeby Ci zczytywało z abs, a nie z tych czujników badziewnych. Ja tak zrobiłem i problem z głowy. :wink:

Opublikowano
To kiedy M3 ? :P Gdybym miał nadmiar czasu to zrobiłbym taką kompilację pt. "Vaporr i to auto dłużej potrzymam" :P
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
To kiedy M3 ? :P Gdybym miał nadmiar czasu to zrobiłbym taką kompilację pt. "Vaporr i to auto dłużej potrzymam" :P

 

Bo naprawdę mam takie założenie na początku ale potem to się zmienia no ale tym razem to.... :)

Mody dam znać po montażu w piątek jak wyszły również co do firmy jak się spisali, jutro zaczynają

Do listy modów doszedł zimny termostat FTP Motorsport z Andrew Performance za 180zł dzięki któremu temp. oleju spada o 5-10stopni, co znacznie zmniejsza zużycie silnika i przekłada się na jego dłuższą żywotność, szczególnie po podniesieniu mocy warto to zrobić

http://i65.tinypic.com/ztsrk3.jpg

 

W aucie podczas modów będą też montowane większe końcówki wydechu (może ktoś chce czarne oryginalne 80mm? )

np o ,coś takiego

http://i66.tinypic.com/34g7l28.jpg

Opublikowano
bardzo gustowne te troche wieksze koncowki wydechu na ostanim zdjeciu, to peznie jakies 600 etki :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Przecież to Batmobil, tylko w jasnym kolorze :mrgreen: :

Załóż takie, no pliss. :cool2:

Jak ogarniesz wszystko, to podjadę do Ciebie i oddam co pożyczyłem :wink:

Opublikowano

wiecie co ,jednak zostane przy 100tkach :)

 

Jaki zestaw hamulcy powiedzmy na przód możecie polecić tak żeby dobrze to hamowało ? Nie mówię o zestawach po 10tys jak co niektórzy mają i auto staje w miejscu tylko coś tańszego ale godnego polecenia ? Po torze nie jeżdżę ale żeby chociaż ze 2-3 hamowania z 200 do 80 to wytrzymywało bez uczucia bicia.

Tarcze z przodu miałem przetaczane ale szczerze to mało co to pomogło, przy takim hamowaniu z 80 czy 100 do.... hamują normalnie ale ze 150 czy 200 już jest lipa bo biją i trzeba uważać a na naszych drogach wiadomo czasem coś zza tira nagle wyskoczy i jest bieda.

HPS? EBC ? Ferrodo, Zimmermany ? Może ktoś polecić jakiś konkretny sprawdzony przez siebie zestaw na przód?

Nie mam niestety budżetu na hamulce 10kafli a chciałbym coś polepszyć z hamowaniem

Opublikowano
DBA i do tego fajny klocek i nie musisz zmieniac zaciskow a bedzie GIT, mozesz tez wrzucic to co ma czerwony
Opublikowano

czerwony ma hamulce za 10klocków przeciez tak jak i arek :)

 

DBA T3 a T2 jest różnica w jakości ,jeździłeś na nich ? Te pierwsze są prawie 2 razy droższe

 

http://allegro.pl/dba-4000-t3-tarcze-przod-bmw-3-e90-330-335-348mm-i6848448642.html

http://allegro.pl/dba-t2-tarcze-przod-bmw-e90-e91-330-335-348x30mm-i7171083068.html

 

jeszcze coś takiego

http://www.brakes.pl/product_info.php/tarcze-hamulcowe-dba-4000-xs-p-14411?cPath=43608_43609_44259_44316_44317_44320&osCsid=018560c24d60bdab3a1e3068f05b2e5b

 

z tego co patrze to T3 mają najlepsze oceny..a jaki klocek do tego byś polecił ?

Opublikowano

mozesz 4 tlok z Fki

osobiscie nie jezdzilem ale wkladalem dobremu koledze do auta dba t2 i byl bardzo zadowolony a tez przygód z hamulcami mial sporo

ja mialem EBC turbogroove i rowniez bylem bardzo zadowolony. tylko nie polecam absolutnie nie pylacych klockow. klocki maja pylic i hamowac.

Opublikowano

poczytałem o tych EBC i generalnie żółte super hamują ale pylą mocno

czerwone warto brać czy jakość dużo gorsza ,jak z ich pyleniem?

 

RIVASI przywołany do tablicy, Ty chyba testowałeś oba :)

Opublikowano
taki zestaw EBC tarcza ultimax lub TG i yellow z mieszanka do jazdy ulicznej bedzie bardzo dobrym rozwiazaniem
Opublikowano
a OE tarcze? niedawno była opinia ze one się nie gną nigdy. Znajomy w 330d e46 który miał bardzo ciężką nogę szybko wyginał każde lącznie z ATE, wrzucił w końcu OE i problem ustał ;).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Najtańsze rozwiązanie kup zaciski z f serii M sport pod tarcze 340mm , jak dobrze poszukasz to max 1000,-zł ( ja ustrzeliłem taki komplet za 500,-zł w eleganckim stanie ) nowe tarcze EBC lub inne podobnej klasy ok 1200,-zł (wymiar ori do 335 i/d 348x30 ) nowe klocki ja uznaje tylko EBC żółte koszt 600,-zł , całkowity koszt powinien zamknąć się w 3 tyś , a taki zestaw naprawdę hamuje :D

Specyfikacja wypróbowana na Alpinie B3 (460/610) hamuje spokojnie z 300km/h

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lts77, te zaciski z Fki pod tarcze 340mm podejdą do tarcz 348mm z 335d???

 

SPOKOJNIE podchodzą już takie montowałem i wszystko śmiga , teraz będę montował taki zestaw do swojej e82 :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano (edytowane)

Jak samochód 3.0i/d "bez koksu" to do normalnej jazdy oem gwarantuje spokój itd., o wcześniej wspomnianych "prawdziwych sportowych" tarczach nie będę się wypowiadał.

Chociaż dzisiaj w pracy miałem okazję montować jakieś tam brembo frezowane do Meriv-y (nie nam oceniać :) ) i wizualnie lepiej wyglądały jeśli można tak powiedzieć niż zimmermanny sporty.

 

Też prywatnie do Niebieskiej zastanawiam się na zaciskami z Fxx pod 340 mm, jestem bardzo ciekaw jak by się spisywały 4 tłoczki na stronę :) .

Kurcze gdyby rzuciłby mi się w oczy sensowny zestaw na przód za 500 to też bym się chyba nie zastanawiał :)

Mnie "hamuje" konieczny rozmiar felgi, bo nadal nie mam pewności czy pod s194 wejdą :) .

 

Hmm 348mm by pasowało ..........., powiedzmy że miejsce jest :P :

 

http://fotserv.pl/upload/1518734051-IMG_20180208_124747473.jpg

 

Pani fotograf Żonka :) , F20 M + kawałek :mrgreen: s379 .......... akurat coś załatwialiśmy na miejsce i napatoczyła się M1 na 17' :cool2: .

Edytowane przez szymon-o
Opublikowano

Dzięki chłopaki za wasze sugestie i porady :)

W takim razie zdecyduje się na tarcze DBA T2 i klocki EBC yellow- pytanie czy to podejdzie pod zaciski z 335 te co mam u siebie na aucie czy koniecznie te z serii F muszą być?

 

Ze złych wieści mechanicy walczą z demontażem rur dolotowych i narazie przegrywają te walkę no i auta dziś nie odbieram :(

Pozostałe mody spoko ale wymiana rur dolotowych na większe z relokacją to jest jakaś masakra z tego co widziałem ...

Opublikowano
jezeli bierzesz dba to bierz hawk hps do kompletu, lepiej sie spradzaja z dba.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
tak się właśnie zastanawiam po co filtr(y) przenosić na druga strone silnika, przecież tam będzie dużo cieplej od turbin i wydechu. Czemu to ma służyć ? :roll:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Dzięki relokacji masz tzw "short inlets" czyli rury dolotowe idą krótszą drogą od razu na turbiny i lepiej są schładzane. Rury izolujesz a na stożki dajesz nawiew kanałem od nerek. Daje to przyrost +- 45 whp , na tym dolocie i seryjnych turbinach zrobili rekord 500koni na kołach czyli ponad 600 z hamowni.

Widziałem te dolotowe seryjne rury to są jakieś 2 x węższe od tych MMP, ludzie myślą że sobie zmienią same stożki zamiast filtra i dojdą im konie, a mało to daje po problemem są właśnie te zbyt małe seryjne rury :)

 

https://mmp-e.com/products/bmw-twin-turbo-mmp-intakes-335i-335is-135i-1m

 

http://i63.tinypic.com/30blapk.jpg

http://i65.tinypic.com/10elqif.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.