Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wkłady widziałem na Allegro. Wystarczy wpisać wkład katalityczny i są różne. Czy tam po prostu wkłady do katalizatora. Wkłady DPF tez są.

 

A taki jak wysyłałem katalizator myślicie, ze mógłby być od biedy?

Opublikowano
Wstawić na pewno się da bo to nic trudnego wspawać. Tylko jakie rezultaty będą to nie mam pojęcia. Do mojego i tak nie podejdzie bo niby on jest do 180KM. Ja będę w przyszłym roku się tematem interesował bo byłem ostatnio na pomiarach spalin właśnie i trochę mi przekracza normy (brak DPF i Kata). Norma to 0,50 a mi wychodziło 0,80 ale to jeszcze na uszkodzonym termostacie. temperatura silnika jakieś 75C
Opublikowano
Z technicznego punktu domyślam się, ze wspawac można wszystko ;) Ale właśnie czy niby on spełniając jakieś tam normy Euro 4 to będzie się sobie sam od temperatury spalin wypalał po dobrej trasie i czy takie coś mogłoby juz spełnić role katalizatora takiego jak oryginał bez DPF?
Opublikowano

Pojawiła się ostatnia szansa. Byłem w serwisie porządnym co robi mapy, chipsy i wycina DPFy. Po zgraniu mapy i przeanalizowaniu jej DPF jest wyprogramowany, ale EGR był aktywny choć nie zawsze pokazywał go komputer.

 

Ogólnie jak ręcznie się przytworzy egr to auto kopci coraz mocniej aż do białego klebiastego dymu i dławi się. Ponadto ktoś rurkę co idzie do samego zawrotu skręcił na metalowa obejmę, bo coś się połamało i było nieszczelne. Stad może zapach spalin przy przyspieszaniu. Według nich, EGR nie domyka się do końca stad nawet po wyprogramowaniu auto kopci.

 

Dlatego teraz mam go wyprogramowanego i w następnym tygodniu go zaślepię na amen. Jeżeli to był dobry strzał to auto powinno przestać kopcić. Zapach jest złej mieszanki, a nie oleju spalonego. Także zobaczymy.

Opublikowano
Jutro będę miał zaślepkę EGR z uszczelką. Mam pytanie, uszczelka ma iść od strony silnika czy od EGR? Ja myśle, ze od silnika. Ale nie mam pewności.
Opublikowano
Jak jest około 0 dymi sporo nawet nagrzany. Dziś było plus 5 i w słońcu prawie nic nie widać. Tylko czuć. No ale nie ma co się dziwić, w końcu jest na pustym przelocie. Muszę sprawdzić połączenia, bo śmierdzi w środku przy ruszaniu ciagle i jutro będzie dopiero zaślepka egr. Po wyprogramowaniu go, auto ma jeszcze lepszego kopa. W czasie jazdy nie kopci. Tylko na postoju.
Opublikowano
Trochę chorowałem, wiec nie odzywałem się. Ogólnie w środku śmierdziało, bo rurka od DPF do czujnika ciśnienia nie była podłączona. Wiec zapach usunięty. A co do kopcenia, to z zaślepionym EGR jest tak samo. Ale powyżej plus 2-3 stopni nie kopci w ogóle. Tylko jak jest zimniej.
Opublikowano
Tak czy siak jestem trochę zmuszony go sprzedać, więc jak się znajdzie ktoś, kto zechce kupić auto, które ma wymienione wszystkie rzeczy i dobrze śmiga, to zapraszam :) A tak na serio, to z tym delikatnym kopceniem trzeba się pogodzić po prostu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.