Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od długiego czasu męczę sie z układem jezdnym. Powyżej 120 km/h w aucie czuje się nie pewnie, na wszytskie ruchy kierownicą auto reaguje jakoś nerwowo, kierownica tez lekko chodzi. Po mieście jakoś nie odczuwam w/w objawów, ale wiadomo prędkości są dużo mniejsze. Najgorzej jak jadę w trasę. Zawieszenie sprawdzone, całe, wymienione podejrzane wahacze oraz tuleje pływające. Jedynie małą wątpliwość budzą amortyzatory, chociaż na na diagnostyce wyszły ok. I 2 na 3 nie zależało ich wymiany. Najbardziej podejrzaną i odpowiedzialną za owo rzeczy może byc maglownica. Jest lekki luz, początkowo myślałem ze to kolumna kierownicza. Ale po dokladnym sprawdzeniu ewidentnie kolumna obraca się, a magiel i dalej drązki nie reagują. Nie jest to jakiś bardzo duży luz, ale jest. I nim wymienie kolejną nie tania... rzecz - magiel , chciałbym się dowiedzieć czy może wlasnie za to odpowiadac. Dodatkowo kiera nie wraca płynnie , zatrzymuje się kilka cm przed punktem 0 i dopiero jak np. najade na jakas wertepe albo dziure to wraca do 0
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Amortyzatory w BMW na diagnostyce zawsze wychodzą ok, nawet jak są już do wyrzucenia. Sprawdź jeszcze ułożyskowanie kolumn MacPhersona. Mechanicy od zawieszeń jeździli autem?
3A0jS9b.png
Opublikowano
Nie jeździli. Chodzi o gniazda amortyzatorów ?? Po kawałku nic się nie zauwazy , trzeba pojechać w jakąś trasę. Ale również dziewczyna takie same wrazenie miala. O dziwo auto w zakrety wchodzi pewnie.
Opublikowano (edytowane)

Opony jakie zamontowane?

Ja po założeniu zimówek bez RF, w trasie mam wrażenie że prowadzę ponton a nie samochód :duh:

Na szczęście traskę robię sporadycznie, praktycznie cały czas auto jeździ po mieście i już tego tak nie odczuwam.

Podniesienie ciśnienia w oponach z z zalecanego o ok. 0,5 bar poprawia troszkę zachowanie auta, ale zaś negatywnie będzie się odbijało na zużyciu opon.

Na letnich bez RF tego problemu nie ma i przy każdej prędkości prowadzenie jest bardzo pewne.

 

Opcja przekładni czy zużytych amortyzatorów jest również prawdopodobna.

Potrzeba po prostu fachowej diagnostyki :cool2:

Edytowane przez BartoszE30
Opublikowano
Opony zwykłe bez RF, na letnich było podobnie , również bez RF. Najlepiej bylo by wymienic amory i magiel, ale niestety troche za duży budżet, więc wolal bym jedno, a konkretnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.