Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj udało się w końcu po pół roku oczekiwania odebrać (Podobno pierwszy w polsce) wydech M-Performance do 530i. Niestety montaż dopiero za 1,5 tygodnia ale już dziś podzielę się zdjęciami z unboxingu ;-)

 

36944873d25e89967c5be3c95df1104a.jpg

5a61e2ccde4b62d581857f97b17afefe.jpg

23c4ad367dd33f2582e651915de14377.jpg

b306d79a309170e576814bcb4c0f6779.jpg

449e062b675bee3d157dd75ec1050793.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Elegancko.

 

Możesz coś więcej o nim napisać albo jakiś link dać?

Bedę czekał na moją 530i to może też zamówię odrazu.

 

Z góry dzięki.

Opublikowano
Testuję 530i przez weekend. Silnik zaskakuje mnie na plus dynamiką. Naprawde nieźle przyspiesza do 200. Po chiptuningu jak będzie miał 282 KM, 400 NM będzie super. Niestety dźwięk to porażka. Mam nadzieję, że nowy wydech rozwiąże ten problem...
Opublikowano
Panowie możecie napisać ile taki wydech kosztuje w salonie plus montaż? Nie mam zbytnio dostepu do neta bo na wyjeździe jestem i ciężko sprawdzić.
Opublikowano
Testuję 530i przez weekend. Silnik zaskakuje mnie na plus dynamiką. Naprawde nieźle przyspiesza do 200. Po chiptuningu jak będzie miał 282 KM, 400 NM będzie super. Niestety dźwięk to porażka. Mam nadzieję, że nowy wydech rozwiąże ten problem...

 

Jak chcesz zwiększyć moc?jakiś box?co z gwarancją?

Opublikowano
Testuję 530i przez weekend. Silnik zaskakuje mnie na plus dynamiką. Naprawde nieźle przyspiesza do 200. Po chiptuningu jak będzie miał 282 KM, 400 NM będzie super. Niestety dźwięk to porażka. Mam nadzieję, że nowy wydech rozwiąże ten problem...

 

Jak chcesz zwiększyć moc?jakiś box?co z gwarancją?

 

 

 

Rozmawiałem z nimi. Silnik z 530i jest baaardzo podatny na tuning. Bardzo dużo ich zrobili i nie było do tej pory problemów.

Rozsądnie zalecają ok 40-50 KM i 50-70 NM, ale jak klient chce więcej to mogą zrobić więcej.

Wszystkie pomiary, hamownia robią na miejscu. Koszt 2499 brutto + 400 brutto hamownia (lub 499, nie pamiętam).

Operacja nie ma wpływu na gwarancję, ale zalecają wyjęcie sterownika przed wizytą w serwisie (5 minut roboty wg nich).

Opublikowano

Dzięki przeoczyłem.

50KM już by mi wystarczyło.Muszę tylko dopytać czy gdzieś śladu w kompie nie pozostawia bo kiepsko by stracić gwarancję no i czy na pewno nie rozwali silnika .Ale brzmi kusząco :D

Opublikowano
Jak będziesz rozmawiał z DTE Systems na temat ich sterownika dopytaj czy jest na tyle dopracowany, że w czasie eksploatacji nie wyrzuca błędów, ponieważ to się zdarzało.
Larsen
Opublikowano

Odebrałem dzisiaj auto z MPE, osłona + koncówki (zwykłe) + wydech kosztowały mnie 5080 pln brutto, 600 pln brutto kosztował mnie montaż.

 

Na świeżo, bo autem przejechałem jakieś 10 km

- spora róznica plus w dźwieku z zewnątrz, odpalając auto

- spora różnica w dźwięku na plus wewnątrz, jest zaskakująco basowo jak na 2-litrowy silnik

- wizualnie również na plus, końcówki zdają się większe i grubsze - szkoda, że nie ma w opcji czarnych (nie karbonowych)

- drone i dudnienie przy prędkościach "ponad autostradowych", co jest niestety mocno rozczarowujące - w trasach trzeba się będzie zaprzyjaźnić z eco pro, dopiero w tym trybie jest zauważalnie ciszej

- niestety nie zaobserwowałem dotychczas ani popcornu, ani pierdzenia, na czym najbardziej mi zależało

- pewnie totalnie złudne wrażenie, ale mam wrażenie, że auto ma dużo więcej werwy - zmieniałem też właśnie olej i pękło 2k kilometrów (do których według instrukcji należy docierać auto), więc kto wie - może komputer zdjął jakiś limiter obrotów?

 

tak czy inaczej, na razie mam mocno mieszane uczucia. coś więcej napiszę pewnie po weekendzie, bo trwa jakaś snieżyca i nie ma warunków żeby się pobawić.

Opublikowano
Odebrałem dzisiaj auto z MPE, osłona + koncówki (zwykłe) + wydech kosztowały mnie 5080 pln brutto, 600 pln brutto kosztował mnie montaż.

 

Na świeżo, bo autem przejechałem jakieś 10 km

- spora róznica plus w dźwieku z zewnątrz, odpalając auto

- spora różnica w dźwięku na plus wewnątrz, jest zaskakująco basowo jak na 2-litrowy silnik

- wizualnie również na plus, końcówki zdają się większe i grubsze - szkoda, że nie ma w opcji czarnych (nie karbonowych)

- drone i dudnienie przy prędkościach "ponad autostradowych", co jest niestety mocno rozczarowujące - w trasach trzeba się będzie zaprzyjaźnić z eco pro, dopiero w tym trybie jest zauważalnie ciszej

- niestety nie zaobserwowałem dotychczas ani popcornu, ani pierdzenia, na czym najbardziej mi zależało

- pewnie totalnie złudne wrażenie, ale mam wrażenie, że auto ma dużo więcej werwy - zmieniałem też właśnie olej i pękło 2k kilometrów (do których według instrukcji należy docierać auto), więc kto wie - może komputer zdjął jakiś limiter obrotów?

 

tak czy inaczej, na razie mam mocno mieszane uczucia. coś więcej napiszę pewnie po weekendzie, bo trwa jakaś snieżyca i nie ma warunków żeby się pobawić.

 

A gdzie montowałeś wydech? Możesz zrobić zdjęcie jak wygląda teraz z nowymi końcówkami i osłoną?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tłumik się przepali dopiero po paru tys km.

Aby osiągnąć strzały z wydechu:

 

Sport/sport+

Skrzynia w lewo

Zmieniasz biegi łopatkami przy samym odcięciu

 

Tak jest w f30 z mpe ale tutaj powinno być podobnie.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przy odpuszczaniu gazu ? U mnie coś tam jest, oczywiście nie tyle co w aftermarketowych wydechach. Ale na nowym tłumiku było go znacznie mniej wiec myśle ze to kwestia przepalenia, chyba ze w g30 to ograniczyli :(
Opublikowano
Popcorn jest jak masz odpaliny tryb sport, dzwignia biegu tez w sport i bawisz sie manetkami, nawet na 1,2 przy odpuszczaniu gazu i zbijaniu biegow z wyzszych, ale musisz nimi strrowac recxnie ;--)
Opublikowano
Można prosić jakiś filmik z dzwiękiem?

 

 

 

Wow! W jakim trybie Ci tak strzela? Ile z nim już przejechałeś? Wrażenia? :)

 

Mnie martwi fakt, że jest za głośno przy większych prędkościach. Bardzo przeszkadza?

 

Trzymając się 2k obrotów jest okej, ale moim zdaniem komfort długich podróży spada.

Opublikowano

Szanowny Kolego,

jak Pan tak sprawę stawia to .... ręce opadają !

W tej sytuacji proponuję pozostanie przy serii albo opcjonalnie zakup daewoo lanos. To jest tak, albo ktoś czuje rybkę, albo rybkę czuć od niego :D .

Larsen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.