Skocz do zawartości

E39 530d lift. Miekki pedał hamulca podczas delikatnego hamo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Opiszę tu drugi problem jaki mam z nowym e39. Konkretnie hamulce. Jakies dwa tygodnie po zakupie wsiadam do auta i pedal byl twardy jak cholera. Po odpaleniu auta zrobił sie miekki jak zazwyczaj. Jednak podczas delikatnego hamowania np. Dojeżdżają c do świateł. Ped

al powoli jakby wpadal w podloge a auto wcale mocniej nie hamuje lepiej. Jak pedal wcisne nagle i mocno to auto hamuje świetnie. Podobnie stojac na swiatlach. Nogę mam na pedale hamulca i wcale nie naciskajac mocniej czuje jakby sie zapadal. Auto dałem do mechanika i stwierdził ze to nie serwo olyn czysty i jest poziom. Obstawia pompe hamulcowa albo nie wiem dlaczego tloczki w zaciskach. Ps. Wycieków brak. Co o tym sadzicie ? Dzieki za wszystkie rady

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tłoczek w zacisku nie, gdyby przez niego siadał pedał, widziałbyś nieszczelność na nim, raczej pompa
Opublikowano
Witam,miałem to samo w ECLIPSE. Pedał wpadał a przy 2 wciśnięciu był o.k. 2 zaciski puszczały płyn i nie było widać wycieku bo gumka trzymała. wymieniłem reperaturki zacisku hamulcowego i wszystko jest o.k. Koszt jakieś 40 zeta na zacisk+ płyn hamulcowy.
Opublikowano
P.S. pompa hamulcowa raczej sama się nie zapowietrza. Albo płyn hamulcowy do wymiany bo temp. wrzenia spadła poniżej 180 st. celcjusza albo nieszczelny układ hamulcowy.
Opublikowano
Witam ponownie. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Wymieniłem płyn na nowy i odpowietrzyłem hamulce ciśnieniowo. Efekt jest taki jaki był. Zero zmian. Mechanik rozkłąda ręcę :D. Obserwowałem problem ponownie i wnioski takie są że gdy auto jest zgaszone i ponaciskam pedał hamulca, to on twardnieje i gdy jest już mega twardy to pozostawiam go wcisniętego noga i po jakiś 3 sekundach, powoli się zapada aż do końca. Podczas jazdy jak mocniej zahamuje to auto, zachowuję się normalnie, jednak gdy naciskam hamulec powoli i deliktatnie, to zaczyna się zapdac i auto zaczyna mocno hamoewqać lecz pod sam koniec wciskania pedału. Mechanik twierdzi że serwo jest ok bo gdyby było uszkodzone, to by dawało odwrotny objaw. Obstawia pompę abs albo pompę hamulcową. Jesli chodzi o zaciski to wyglądają ok. Nie wiem zbytnio za co teraz się wziąć. prosze o ewentualne porady i sugestie. Pozdrawiam
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

witam, mam podobny problem wiec zeby nie zakladac nowego tematu napisze tutaj

ostatnio podczas hamowania zablokowaly mi sie wszystkie 4 kola, dojechalem do domu pomalu, auto postalo pare godz i hamulce odblokowaly sie, jednak po przejechaniu kilkunastu metrow i zahamowaniu pare razy zauwazylem ze kola dalej blokuja sie, tak jakby tloczki nie odpuszczaly na kazdym kole, juz z duzo mniejsza sila niz wczesniej ale mimo to blokuja sie

wyciekow plynu nie ma, plyn w zbiorniczku full, bledow na kompie nie ma,

przy zgaszonym silniku po podpompowaniu pedalu zostaje twardy, podczas odpalania silnika trzymajac twardy pedal hamulca, pedal spada prawie do konca,

czy to uszkodzona pompka hamulcowa zablokowala sie w takiej pozycji ze hamulce caly czas dzialaja? wyciekow dookola pompki i zbiorniczka brak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.