Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , oglądałem program 101 gdzie był montowany zestaw mat grzewczych w e36 , i postanowiłem ze chce tak w e39 ,

kupiłem ori przełącznik z pokrętłem

zestaw mat http://allegro.pl/maty-grzewcza-pod-tapicerke-mata-grzejna-komplet-i5279780110.html

opis przełącznika

1/szaro-czerwony/podświetlenie przycisku (możesz wpiąć się w przewód szaro-czerwony przycisku ASC)

2/biało-niebieski/sygnał z termistora w siedzisku

3/zielono-żółty/+12V ze skrzynki bezpieczników (zabezpieczenie 15A)

4/brązowo-czarny/masa (możesz wpiąć się oczkiem w masę zapalniczki)

5/biało-żółty/+12V dla maty grzania siedziska i oparcia

 

 

http://static.pokazywarka.pl/1/4/j/91dc7fd65ddb5254103bf56e5bfc16e6_orig.jpg

 

 

i teraz mam problem jak to podłączyć, problem jest tu 2/biało-niebieski/sygnał z termistora w siedzisku

brak sygnału powoduje ze zielona diada zapali sie na chwile

Edytowane przez oizo_pl
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dajesz termistor do biało niebieskiego a drugi jego koniec do masy < brązawy> i działa.

Wiem bo kiedyś to robiłem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
10kohm?
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurcze tego to ja juz nie pamietam. Tyle lat...

I do tego istotne czy to jest tnc czy ntc ane raczej ntc.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
to nie wiedziałem kupiłem ntc 10k , a gdzie to przymocowałeś ? / nie miałeś żądnego pożaru ?? :D
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kładiesz go pod mate żeby wyczówał temperaturę maty bo to nia musi sterowac.

Wszystko działało bez problemowo kilka lat do sprzedazy auta.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Szkoda ze to już kupiłeś bo ja mam całe oryginalne maty grzewcze w pełni sprawne do foteli komfort.Zostały mi po przekładce na sporty a szkoda mi było wyrzucić :D
Opublikowano
ja mam fotele zwykłe ale z ciekawości powiedz ile takie maty ?a wracając do odpowiedzi kolegi powiedz gdzie dokładnie przykleiłeś to dziadostwo bo mi przychodzi do głowy pomył ze przykleił bym to do maty w oparciu ponieważ żeby to nie ugniatać ciężką włochatą dupą :)
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem pod [BAD]...
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Ja miałem pod [bAD]...

No tak ale przyklejone bezpośrednio na drutach grzewczych ?

było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wsadzone pod mate.

To wystarczy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

pierwsza cześć z foto relacji :D

http://static.pokazywarka.pl/0/1/3/fc6d03808ef37d6a4b920788985f7e1e_orig.jpg

przygotowanie kabla plusowego w peszlu , kabel idący od przełącznika do skrzynki z bezpiecznikami

http://static.pokazywarka.pl/q/g/m/8610eebc2f0af54e8df7af573a6c55f4_orig.jpg

pozycja 32 oryginalne miejsce do grzania foteli

http://static.pokazywarka.pl/b/l/o/e35d608fc066b056b614e107b230af9b_orig.jpg

 

http://static.pokazywarka.pl/b/x/0/bf6948f3bf13b349daef780de4a03dcb_orig.jpg

juz pod fotelem

http://static.pokazywarka.pl/h/8/x/3550d559cfacec6c609b2535d4040682_orig.jpg

starałem się zachować oryginalność montażu wiec nie wyciągałem peszla z pod wykładziny , wiec pościłem kable na końcu w oryginalnej plecionce

http://static.pokazywarka.pl/a/f/2/2ec302cba510c3f5d75031605214a360_orig.jpg

szybkie lutowa według schematu

http://static.pokazywarka.pl/l/c/b/5d30e3e136209e99abade2c9bdf10199_orig.jpg

dobre miejsce na masę , jest to masa do fotela/przełącznika/ termistora

 

http://static.pokazywarka.pl/y/d/l/6a9dc967ed20b30b1b2edcf12eaef04d_orig.jpg

 

 

http://static.pokazywarka.pl/s/i/e/40ea9ee82d5ab9502decbc390540dd39_orig.jpg

 

http://static.pokazywarka.pl/8/h/b/50c5779e1d68d6eef19c192292e0e18f_orig.jpg

 

http://static.pokazywarka.pl/t/z/2/6547b6e59a60095c3e95e82752ebc730_orig.jpg

pierwsze odpalenie mat na fotelu .Test wypadł poprawnie

było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.