Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moj dyfer w cieple dni i jak sie nagrzeje tlucze i ma luz na poloskach, chce go wymienic, oryginal jest

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VF51&mospid=50490&btnr=33_1250&hg=33&fg=05&hl=3&lang=pl

 

z przelozeniem 3.38

 

kod czesci: 33107524320

 

pasuje tez do 320i, pytanie czy jesli kupie inny dyfer z innym przelozeniem to bedzie pasowal ? Co jesli wstawie dyfer z mniejszym przelozeniem a co jesli z wiekszym ?

Opublikowano
Dyferencjał powinien pasować z innych. Zmieniając przełożenie na większe masz więcej momentu obrotowego mniejszą prędkość maksymalną. Zaś przełożenie mniejsze da Ci mniej momentu ale większą prędkość maksymalną jak silnik da radę.
Jedź szybko tam gdzie wolno :)
Opublikowano

wieksze przelozenie spowoduje ze bedziesz mial krotsze biegi czyli lepsze przyspieszenie.

najlepiej chyba jednak dac takie jak fabryczne.

ile ci wytrzymal?

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

wlasnie krotko, 90 000 km :(

auto ma od 66 000 i go nie katowalem

 

ciezko znalezc oryginal, 3.38, znalazlem goscia na allegro co sprzedal tydzien temu , wyslal do Moskwy, ponoc mial jako jedyny w Europie, znalazlem jeden dyfer 3.32 roznica chyba zadna co ?

Opublikowano

to moze byc nawet dobry pomysl.

kupno od mocniejszego silnika, moze wiecej wytrzyma

moj w e93 2.0i mial mega dlugie przelozenie i padl po 87.000km

jedno wielkie g... :mad2:

dorwalem cudem (4.10 jest tylko dla at w cabrio) w zgierzu za 700pln

przerzucic da sie w jeden wieczor :roll:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

mnie tylko dziwi fakt ze mosty nie maja korka wlewu oleju, jakby ktos chcial wymienic olej w nim...to co do wanny ?

 

a most od diesle'a bedzie dobry dla benzyny ? czy te dieselowskie maja inne mocnowania mostu i za cholere sie go nie wsadzi dobrze ?

 

kerbi: a gdzie masz te mosty ze twierdzisz ze jest ich bardzo duzo ? wyszukiwanie nie daje mi wynikow.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzieki, fajny filmik.

 

Czy dyfer benzynowy ma mocowanie walu na 4 sruby i koncowka walka atakujacego dyfra jest okagla ? A przy diesleu jest trojkatna i 3 sruby ?

 

Ktos moze powiedziec z samego zdjecia czy to do diesel'a czy benzyny ?

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/24226815/20140426-0004.jpeg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/24226815/20140426-0005.jpeg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/24226815/20140426-0006.jpeg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A czemu nie 3.46 jest tego bardzo dożo, sam taki wstawiałem i jest spoko.

witam i co z tym dyfrem?działa mi się skończył taki sam mam 3.38 jest na pewno dobry ten 3,46?

Opublikowano
Na pewno dobry, teraz przez mechaników (niewiedzę) mam jeden dyfer 3.23 założony w samochodzie, dyfer 3.46 luzem i oba dobre. Takie diagnozy stawiają. Z moich obserwacji: i na jednym i na drugim różnicy nie odczujesz.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A czemu nie 3.46 jest tego bardzo dożo, sam taki wstawiałem i jest spoko.

witam i co z tym dyfrem?działa mi się skończył taki sam mam 3.38 jest na pewno dobry ten 3,46?

 

 

kupilem identyczny bez luzow 3.38 w swietnym stanie za 290 PLN :D

Opublikowano
Na pewno dobry, teraz przez mechaników (niewiedzę) mam jeden dyfer 3.23 założony w samochodzie, dyfer 3.46 luzem i oba dobre. Takie diagnozy stawiają. Z moich obserwacji: i na jednym i na drugim różnicy nie odczujesz.

 

zapewne, ale wyglada to tak im wyzsze przelozenie tym przyspieszenie lepsze ale predkosc maksymalna spada, da sie to wykazac.

Opublikowano

Wymieniałem 3,21 na 3,38 i różnice można zauważyć. Vmax spada ok. 8%. Biegi są krótsze, bo obroty wyższe szybciej. Spalanie też wzrasta - też mniej więcej o 8%.

Co do zastępowania innymi, to trzeba patrzeć na mocowanie do wału (są kołowe i trójkątne) oraz mocowanie do kół (co najmniej 2 rodzaje rozstawu śrub)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Udalo mi sie zdobyc oryginalny w swietnym stanie (nie mial luzow). Wymienilem w nim olej od razu na AMSOIL Severe Gear 75W-90 i smiga.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Poszukuje katalogu, w którym mógłbym sprawdzić jakie dyferencjały (poza częścią wskazaną przez katalog) będą pasować do mojego BMW.

Aktualnie po numerze VIN: VA74255 znalazłem, że pasujące części to: 7524317 / 7524318, jednak ciężko znaleźć akurat tą część.

Przełożenie dyferencjału to 3.23.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam, Marcin

  • 1 rok później...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Tez chciałbym się dowiedzieć jaki zamiennik o innym przełożeniu mógłbym założyć do swojej E90 320i N46

Nr dyfra: 33 10 7 524 319

Poszukalbtm czegoś sprawnego. Różnica przełożeń to nie aż tak ogromny problem, da się przeżyć. Ważne żeby nie huczało :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.