Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proponuję jednak abyś pomyślał na środek o foteliku np. Bmw junior 2/3, ma dobrą ochronę dla głowy i reguluje się jego wysokość w zależności od wzrostu dziecka. Dzięki temu pas przebiega w odpowiednim miejscu. Jest do 12 roku życia.

Fotelik ma isofix ale tylko do tego aby nie latał po samochodzie jak nie jest przypiety jednak przy takim zagęszczeniu fotelików muszą być wszystkie zapiete cały czas. Dziecko na środku przypinam przez wyciągnięcie pasa na całą długość i przekładamy nad głową. Ewentualnie można wyjąć fotelik zewnętrzny i wtedy przypiąć.

Na skrajny fotelik też może być junior 2/3, mierzyłem i mieści się choć jest ciasno.

Z drugiej strony mieści się bez problemu baza plus fotelik grupy 1.


U mnie póki co dzieci jeżdżą w fotelikach grupa 1 ustawiony tyłem z bazą ,pozniej srodek grupy 2/3 i trzeci to baza maxicosi z fotelikiem cabrio fix.

Z czasem będzie konfiguracja jak na poniższych zdjęciach z przymiarki przed zakupem auta.


Jakby co to są to foteliki firmy Takata ale po rabatach u Adama w Mautoczesci wyszły taniej ze znaczkiem bmw niż po rabatach w sklepie Takaty.


Tutaj masz fotki z przymiarki: https://imgur.com/a/hVfEHSL

Opublikowano
FYI te foteliki BMW to produkty marki Recaro, z dorzuconym brandingiem BMW i 200% marżą. W zwykłym sklepie z fotelikami można je dostać o ponad połowę taniej, choć już bez logotypu i kolorystyki bmw. ;)
Opublikowano
Wielkie dzięki za przesłanie fotek kolego "maciekszz". Pomyślę o tym foteliku Junior 2/3 gdyż wydaje mi się znacznie węższy niż mój obecny Recaro, tutaj może leżeć problem.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze w trybie sport, lub sport individual - skrzynia jedynie na comfort.

Jazda spokojna do 100 km/h , bez lub z małą ilością delikatnego wyprzedzania spalanie około 7 litrów.

Jazda szybka wyprzedzanie 99% aut, 8 do 8,5l/100 km - miasto identycznie wychodzi.

Chyba z raz tylko przekroczyłem 9 l, takie średnie mam z około 160-200 km - zazwyczaj tyle robię danego dnia jak wyjeżdżam autem.

Moja jazda mało ma wspólnego z ecodrivingiem ;)


Kiedyś jechałem około 30 km na w trybie eco do 90km/h pusta trasa, wyszło coś koło 5 z hakiem.

Jeden jedyny raz ;)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jednak da się ekonomicznie, trasa 160km, średnia 5,8l /100km

Trasa drogami wojewódzkim w większości zgodnie z przepisami.


Jaki ładny zasięg pojawił się po tankowaniu.


T7wlfwf.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W porównaniu do N47 w serii 3 to jest cichutko ale jednak czuć, że jedziesz dieslem.

Przejechałem wtedy około 160km w ciągu ok 2 godz. 30 min.

Spodobało mi się Eco i dziś takie wyniki, trasa krajowa.


Tryb Eco pro tempomat 90 km/h pusto na drodze


v5y7jyG.jpg


Tryb sport individual, kilka wyprzedzeń, jednak wiekszosc jazdy w rządku prędkość od 70 do 110, ta sama trasa co wcześniej tylko duży ruch.


jBl8CDh.jpg

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwszy oficjalny przegląd za mną przy przebiegu niecałych 20 tyś km. Dokupilem Service Inclusive na 4 lata 100k km, znacznie bardziej się opłaca niż każdy przegląd płacić oddzielnie.


Jedyna awaria to pekniete zamknięcie schowka przy kierownicy. Wymieniony w ramach gwarancji i nareszcie jest flokowany.

bxshMQL.jpg

Opublikowano
Auto fajnie wyposażone i kolorystyka spoko, jedynie jak dla mnie chrom jakoś mi nie leży do Mpakietu, ale ważne że Tobie ma się podobać :) co do spalania to :shock: ja narazie najniżej zszedłem do 7,4l ale pierwsze km testuję auto :) szerokości ;)
  • 5 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, maciekszz napisał(a):

Dlatego idzie na sprzedaż 🙂

40i

będzie na koniec lutego 🙂

25d -> 40i drastyczna zmiana koncepcji  😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

40i zawsze było marzeniem, jednak ze względów ekonomicznych diesel wygrywał. Teraz robię dużo mniej kilometrów i to ostatnia szansa na w miarę normalne auto z 6 cylindrami więc długo się nie zastanawiałem 🙂

Gdyby nowa 5 G60 bardziej by mi się podobała to czekał bym na G60 LCI.

Moja aktualna G31 jest super i nie mogę na nic narzekać - prowadzenie extra bo w miarę lekkie auto bez xdrive, silnik przed osią i lżejszy niż 6 cylindrowiec więc wyważenie w zakrętach jest idealne. Dynamika wystarczająca na normalne i sprawne poruszanie się. 231 i 500Nm nawet daje radę :) powyżej 160km/h już trochę zadyszki dostaje ale do tej prędkości wystarczająco.

Ciekaw jestem jak prowadzenie 540iX będzie wyglądać czy będzie wyczuwalna różnica.

  • 6 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.