Skocz do zawartości

G31 525d Bluestone M-Sport


maciekszz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Przedstawiam Wam moje nowe autko, BMW 525d Touring. Odebrane już ponad miesiąc temu ale dopiero teraz był czas na wrzucenie na forum.

 

Wyposażenie:

 

Standard Equipment

548 Speedometer With Kilometer Reading

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

1CB Co2 Content

2NH M Sportbrake

2PA Locking Wheel Bolts

2TB Sport Automatic Transmission

2VB Tyre Pressure Indicator

21P 19"m Lt/a.w.do.sp.spoke 664 M /mt

230 Eu Specific Additional Equipment

258 Runflat Tyres

3AG Backup Camera

3AS Roof Railing Silver

3MB Individual Ext.line Alu. Satinated

302 Alarm System

337 M Sport Package

4AW Instrument Panel Sensatec

4LH Fi.wood Tr.fin.co.w.h.t.f.pe.chrom

4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control

4T8 Expanded Exteriror Mirror Package

4UR Ambient Light

420 Sun Protection Glazing

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

488 Lumbar Support Driver/front Passenger

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

5AC Autom. High-beam Headlights Control

5AV Active Guard

5A1 Led-fog Lights

5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct.

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

552 Adaptive Led Headlight

6AC Intelligent Emergency Call

6AE Teleservices

6AK Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information

6WB Multifunctional Instrument Display

609 Navigation System Professional

650 Cd Player

654 Dab Tuner

688 Harman/kardon Surround Sound System

704 M Sport Suspension

710 M Steering Wheel

715 M Aerodynamics Package

775 Individual Roof-lining Anthracite

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months

8R9 Refrigerant

8SM Vin, Visible From Outside

8S2 Coding Of Alarm Signal

8S3 Automatic Lock When Driving Away

8TF Active Protection For Pedestrians

8TG Anti-theft System

850 Add Fuel Tank Filling For Export

853 Language Version English

880 English / On-board Documentation

9AA External Skin Protection

 

Fotka z dnia odbioru, odrazu założone koła zimowe, na lato czeka komplet 19" z M-pakietu.

 

YjXMTxJ.jpg

 

JFblS5h.jpg

 

Lakier na kołach wcześniej został zabezpieczony przy użyciu powłoki ceramicznej

 

vLrwZKO.jpg

 

3dKtBFe.jpg

 

 

 

 

Lakier na aucie zabezpieczyłem powłoką Gtechniq C1 + dwie warstwy EXO, na przednią oraz tylną szybę położyłem niewidzialną wycieraczkę też od Gtechniq - na nowej szybie spisuje się znakomicie.

Przód auta tzn. lampy + zderzak został zabezpieczony folią ORAGUARD Stone Guard Film.

 

 

Mycie :)

 

 

CT8Bpzz.jpg

 

Qecckil.jpg

 

tbZKKXW.jpg

 

c5C6TN7.jpg

 

uFstRFU.jpg

 

pFKVfjs.jpg

 

 

 

sceneria country

 

 

 

gwL0owT.jpg

 

YwxQBLR.jpg

 

EZWDsVh.jpg

 

rr30LVv.jpg

 

 

 

Wnętrze takie jak sobie wymarzyłem, wcześniej miałem całe czarne z listwami Piano.

 

 

 

 

F2eNWNl.jpg

 

Ui7yfKZ.jpg

 

q2ppXXm.jpg

 

3AaPWnq.jpg

 

XgLa8QA.jpg

 

2f0mixh.jpg

 

IamFL5i.jpg

 

1oAFQCt.jpg

 

7PtcwIl.jpg

 

uePuuvO.jpg

 

77BQGq7.jpg

 

vHlJuhh.jpg

 

A7rRomK.jpg

 

Lampy

 

lsQ6RVV.jpg

 

naprawdę rewelacja - w nocy już jeden kierowca auta przedemną wyłączał swoje światła podczas gdy jechałem na automatycznych długich które idealnie oświetlały drogę wzdłuż jego auta :norty:

 

Zrobiłem już trochę ponad 3k km, głównie trasy, jeździ się bardzo przyjemnie i komfortowo. Silniczek jak na diesla jest bardzo fajnie wyciszony - na szczęście ;) o dźwięku 4 cylindrów nie będę się wypowiadał ;)

Dwie turbinki jakoś nadganiają, może nie jest to 30d ale do zwykłego przemieszczania się wystarcza. Automat - wiadomo bajka, zawieszenie mogłoby być jeszcze twardsze ale to może przyzwyczajenie z poprzedniego auta.

Tempomat stop&go - fajny ale głównie w mieście w korkach lub na trasie z małych ruchem, przy dużym ruchu odstępy są zbyt duże, często ktoś się wciska, nawet na ustawieniu odległości na minimum.

 

Connected Drive, nawigacja itp. super - jest postęp :) auto jest z UE (kupione przez brokera z forum) ale przepisanie na rynek polski to był jeden telefon do obsługi connected drive i wszystko śmiga :)

 

Ogólnie wszystko na duży plus, jedyne co mi się nie podoba to brak ściemniającego się lusterka pasażera, i brak opuszczania się szkła w tymże lusterku przy parkowaniu - pewnie dlatego, żeby koniecznie kupować kamery 360...

Póki co nic nie stuka, nic nie trzeszczy, awarii brak ;) klimatyzacja o dziwo działa dobrze - może dlatego, że mam 4 strefową ;)

 

Jeszcze jedna uwaga, mieszczą się z tyłu 3 foteliki dla dzieciaków ;)

Edytowane przez maciekszz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
gratulacje Maćku, o skórę musisz mocno dbać ale robi wrażenie :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Fajne kolory.

Jakie czasy, G30 525d w 2 litrowym silniku ma dokładnie tyle samo KM i Nm jak E60 530d w 3 litrowym.

 

Co pokusiło, że wziąłeś droższego diesla zamiast 530i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzięki!

Tak jak napisał nasz szanowny moderator ///Michal auto skonfigurowane pod siebie. Też wcześniej konfigurowałem Luxry line ale w UK jest podział tylko na standard i M-Sport a w wersji standardowej nie możesz mieć kierownicy M ani zawieszenia M.

Dlatego wybór padł na M-Sport.

 

Wersja bez xDrive, nie występuje w tym modelu, zresztą nie jest mi potrzebny xDrive.

 

gorik79 zawsze chciałem mieć jasne skóry i dlatego tak jest :) Po pierwszych 2 tyś km faktycznie fotel kierowcy nadawał się do czyszczenia. Całość wyczyściłem przy użyciu Colourlocka Soft Cleaner, następnie z pomocą Leder Versiegelung zabezpieczyłem całość. Minął ponad tysiąc kilometrów i nie widać brudu, może dzięki tym środkom będzie łatwiej utrzymać wnętrze w czystości. Zresztą głównie jeżdże trasy więc rzadko wsiadam i wysiadam ;)

 

Gwarancja standardowa 2 letnia + wpis

nTdvjvV.png

 

Teoretycznie działa to tak, że w 3 roku gwarancji naprawiam za cash w PL a dealer zwraca pełne koszta, obym nie musiał testować.

 

Bagażnik jest dość długi, jednak niezbyt wysoki, od podłogi do rolety jest o 1 cm mniej niż w e91. Dużym plusem w porównaniu do mojej e91 jest możliwość schowania rolety + siatki zabezpieczającej pod podłogę bagażnika. Roleta oczywiście elektryczna i w standardzie Touring ma elektryczną klapę bagażnika.

 

W kwestii praktyczności to jest ok, nigdy nie potrzebowałem baaaardzo dużego bagażnika, przy trójce dzieci taki jest ok, chociaż jeszcze nie wybierałem się nigdzie dalej i na dłużej. e91 z dwójką dzieci na narty jechałem bez problemu, i jeszcze miałem duży wózek w bagażniku ;)

kwestia mądrego upakowania wszystkiego

 

YqsSbSy.jpg

VGo4Jpl.jpg

 

Mata oryginalna, kosztuje majątek a jest beznadziejna pod względem estetycznym, guma na wierzchu straszliwie się rysuje i wygląda to średnio...

 

 

MCWqh93.jpg

 

Schowek nr 1:

 

23giG4C.jpg

 

Schowek nr 2:

 

Tztf2Qz.jpg

 

a0FQqOz.jpg

 

Fajne kolory.

Jakie czasy, G30 525d w 2 litrowym silniku ma dokładnie tyle samo KM i Nm jak E60 530d w 3 litrowym.

 

Co pokusiło, że wziąłeś droższego diesla zamiast 530i?

 

Tak, czasy są niesamowite, jeszcze pamiętam jak w E39 był 30d 184KM i było wow jak to jedzie i jak mało pali :)

 

Auto jest spoza polskiej dystrybucji i różnica cennikowa brutto wychodziła ok 3000 zł między 25d a 30i ; wziąłem 25d, bo

1. przyzwyczajenie do diesla, charakterystyki pracy, jedzie się całkiem fajnie, przy średnim operowaniu gazem, obroty użytkowe są cały czas w okolicy 1800-2200 czyli w okolicy 500Nm

2. w cięższym aucie wydaje mi się być lepszym rozwiązaniem

3. w trasie j.w. oczywiście przy normalnej jeździe

4. nie lubie tankować zbyt często, trochę obawiałem się czy 30i nie będzie palił 11-12l

 

 

Jeśli ktoś też ma na desce Sensatec to polecam zabezpieczyć takim środkiem, wygląda ładniej a jednocześnie zabezpieczy. Podobno po latach lubią pękać od słońca te eko skóry.

pu-protector.jpg

Edytowane przez maciekszz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bezpośrednio od dealera fabrycznego Bmw AG a z pomocą brokera Select Automotive. Transport,opłaty, tłumaczenia organizował leasing (EFL) więc odebrałem gotowe auto z salonu tyle że Forda - który przechowywał auto dla leasingu i przygotował do wydania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwię się zachwytom nad jasnym środkiem - po prostu niebo a ziemia jeśli chodzi o wrażenia.

Potwierdzam, że dla gotowych regularnie dbać najlepsze rozwiązanie. Po 10 latach doświadczenia najłatwiej utrzymuje mi się właśnie taką. Na czarnej widać zagięcia i załamania, oszukuje, że jest czysta a brud nie mniejszy niż na jasnej (tyle, że nie widać). Materiałowa to kłopotliwe pranie i suszenie, brrr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 5er z kremowymi skórami teraz mam X6 z biało / czarnymi zabezpieczenie antyjeans działa cuda :).

 

A autko piękne gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Stukneło 4000km,spalanie się unormowalo na poziomie 7 z hakiem 90% trasa ale ze światłami więc co jakiś czas hamowanie do zera i szybkie ruszenie... Średnie prędkości ok 140-160.

Póki co bez awarii :) olej wymieniony na oryginalny BMW, czy coś pomoże ciężko powiedzieć ale napewno nie zaszkodzi.

Drugie czyszczenie foteli i kierownicy, jednak dżinsowe spodnie średnio się lubią z jasną skórą ale na szczęście elegancko da się doczyścić.

 

hvWXgNG.jpg

 

3sNhO5b.jpg

 

3qxAJ1I.jpg

 

Jak na drugie czyszczenie, nie jest źle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Te trzecie zegary, jakie są u mnie mogą całkowicie zmieniać wygląd w różnych trybach jazdy, dodatkowo co jest super obrotomierz to miejsce gdzie wyświetlają się wszelkie podpowiedzi z nawigacji np. mapki ze skrzyżowaniami, w tym miejscu wyświetla się lista muzyki / stacje radiowe jak zmieniasz z kierownicy, jak ktoś dzwoni lub sam chcesz zadzwonić to wszystko też się tam wyświetla.

Z takich drobiazgów to aktualna prędkość km/h i prędkość obrotowa silnika podswietlac się może jako pogrubione cyfry.

Pokazuje też takim całkiem ładną kreseczka o ile przekraczasz aktualnie dozwolona prędkość - wiadomo odrazu do ilu w razie czego trzeba przyhamować.

Jak nie ma head up to wygodniej się jeździ z tymi zegarami, zerkasz tylko na dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Parę ciekawych funkcji zakodowanych w bimmer-upgrades.pl

Zakres prac:

- aktywacja pamięci ostatniego stanu systemu Start&Stop, nie trzeba już pamiętać o wyłączaniu

- aktywacja możliwości wyłączenia świateł mijania lub

dziennych podczas postoju i jazdy, przydaje się gdy czekasz na kogoś wieczorem z włączonym silnikiem, wcześniej nie było możliwości wyłączenia świateł a teraz jest opcja włącz wyłącz do świateł dziennych w menu

- aktywacja ScreenMirroring (Miracast)

- aktywacja prezentacji temperatury powietrza w kołach

 

Link do galerii: https://facebook.com/bimmerupgrades.polska/photos/?tab=album&album_id=858453820992823

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.