Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich miłośników e39,mam mały problem z moim bmw e39 520i automat,mianowicie zdarza się,że trochę kopci ale po przekroczeniu 4tyś obrotów,silnik suchy pali od dotyku,równo pracuje,biegi chodzą płynnie,po prostu wszystko działa ok.Czy ktoś z Was ma podobny problem,dodam że oleju ani plynu chlodniczego nie ubywa,a problem zaczął sie po wymianie oleju na elf 5w40.
Opublikowano
U mnie kopcił na biało gdy była uszkodzona sonda lambda. Po wymianie przestał kopcić, oczywiście parę wodną wyrzuci gdy się nagrzewa ale nadal mam potężne problemy ze spalinami. Przekracza normę euro 2 w NO i Co2 chyba dwa miejsca po przecinku. Spaliny śmierdzą tak, że w stacji kontroli po prze gazowaniu włączyły się ostatnio wentylatory. Ja swojego powoli mam dosyć.
Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam,olej wymieniłem po kupnie nie wiem jaki olej był wcześniej,a jeśli chodzi o kolor dymu to jest biało-przezroczysty,gazu nie ma w aucie,po zatkaniu wydechu auto nie gaśnie,a z dziur leci woda,dziury w układzie wydechowym są.co wy na to.
Opublikowano
Witam,po dogrzaniu silnika czyli po przejechaniu 30 km podczas spokojnej jazdy jest ok,ale gdy depniesz tryb sport to zaczyna kopcić,potem puszczasz nogę z gazu jedziesz spokojnie i jest ok.Nie mam pojęcia co jest ,może odma może sonda ,a może ?????,czy mieliście taki problem,może zalać innym olejem? I jeszcze jedno na zimnym silniku po odpaleniu nie ma w ogóle ani dymu ani pary.
Opublikowano
Ja bym to zignorowal, obstawiam wodę w wydechu z kata. Jak dajesz ognia to wyparowuje a jak jedziesz spokojnie to nie ma aż tak wysokiej temp spalin i nie paruje.
Opublikowano
Witam,chyba masz rację ,a na pewno wszystko się okaże na wiosnę,narazie dam sobie spokój z tym tematem ,dziękuje za rozmowę na pewno była przydatna,pozdrawiam.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Widzę że temat nie został zamknięty dlatego pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Czy autor doszedł w końcu z jakiego powodu silnik kopcił i czy kopcenie ustało w ciepłych miesiącach? Mam podobny problem w swoim samochodzie, silnik kopci jakby parą wodna. Zauważyłem nawet że z rury wydechowej kapie woda, a dokładnie przez mała niezuważalną gołym okiem dziurkę przed katalizatorem. Wody w systemie nie ubywa. Odmę wymieniłem chociaż stara wyglądała jeszcze na dobrą. Olej zalany full syntetyczny 5w-40. Silnik M54B22 ma najechane ok.235tys km. Może jeszcze ktoś miał podobny problem.
Opublikowano
silnik kopci jakby parą wodna.

Jeżeli jest zimno, to silnik będzie puszczał białą chmurkę. Nie gęstą, nie utrzymującą się. Taką zwykłą, zimową parę wodną. Produkt skraplania pary wodnej zawartej w spalinach.

Opublikowano
Wiem że para wodna jest efektem prawidłowej pracy katalizatora. Ale wydaje mi się że w moim samochodzie jakoś więcej jest tej pary wodnej niż w innych samochodach. Wcześniej jeździłem samochodem z silnikiem benzynowym i nie zauważyłem podobnego zjawiska. Podłączony komputer nie pokazuje błędów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Normalne zjawisko, nie ma czego doszukiwać się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.