Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kupiłem 2 dni temu auto BMW e39 2.0 benzyna 98r wszystko było okej ale dziś wieczorem po odpaleniu auta i rozgrzaniu go trochę wystąpił problem ze buja całym autem na luzie i przy przyspieszeniu jakby cos go dlawilo jakby auto skakali. Potrzebuje pomocy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wypada zapłon? Błędy na początek.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Takie najłatwiejsze rzeczy możesz sam sprawdzić i ocenić wspomniane wcześniej cewki,fajki i świece. Aczkolwiek jeśli usterka występuje po rozgrzaniu to raczej coś z dawką paliwa wg. mnie, ale wróżyć to możemy. Jak sugerował kolega podepnij pod komputer i powinien naprowadzić na właściwy trop
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale pisaniem nic nie zmienisz. swiece sa tanie. wymien. zacznij od spradzedznia rzeczy prostych. jak to nie pomoze - zaczniesz sie martwic. moim zdaniem skonczy sie na swiecach. nie ma znaczenia czy jest zimny czy cieply - jak beda wypadaly zaplony to taki bedzie efekt.
Opublikowano

Pierwsze co, to podstawowy serwis po kupnie czyli wszystkie filtry powietrza, kabinowe, filtry paliwa, świece, do tego fajnie zmienić olej z filtrem. Do tego obowiązkowo sprawdzić szczelność dolotu i skrzyni korbowej przy pomocy próby dymowej a tu najczęściej leży problem w odmie lub uszczelnieniu dolotu. Sporadycznie trafia się pęknięta pokrywa lub nieszczelność na niej ale przy próbie dymowej nie musisz się domyślać, gdzie jest nieszczelność, po prostu ją widzisz i eliminujesz.

 

Wtedy podpinasz kompa, sprawdzasz błędy a potem odczyty przepływomierza oraz korekty. Z tym wszystkim wracasz na forum i myślimy co zrobić, bo może się okazać, że przepływomierz jest wadliwy, słaby zamiennik itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.