Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam do Was pytanie podczas przejechania około 30km zaczyna mi jakby sam hamować samochód i puszcza czasem dodam gazu i nie reaguje i szarpie i czasem też wyskakuje kontrolka trakcji. Byłem raz u mechanika z tym to wtedy zębatka była strasznie w rdzy to zczyscil i było dobrze ale znów jest prblem czy to będzie już czujnik? A i gdy to występuje włączę się komunikat że opona przebita ale to chyba tylko przed ten problem z trakcja bo nigdzie nie ma przebicia i nie ubywa powietrza.
Opublikowano
Jak wyłącze całkowicie to nie hamuje nic wszystko wtedy jest dobrze tylko wyskakuje po Hmm 20-40km przejechaniu komunikat ze przebita opona ale nic powietrze nie ubywa wiec to pewnie przez ten czujnik czy coś co będę musiał naprawic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc któryś czujnik abs źle pokazuje, bo komunikaty o przebitych oponach są na podstawie liczby obrotów kół z czujników abs.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Obstawiam wymianę czujnika abs ale zobacze co komputer pokaże. A odrazu spytam jak czujnik padł to wymienić dwa prawy i lewy czy tylko ten wadliwy?
Opublikowano
Nie wspomniałem wcześniej że ten problem występuje tylko gdy jest wolność na podwórku gdy jest sucho żadnych problemów nie ma
Opublikowano

Jeśli to występuje tylko przy wilgotności przyjrzałbym się przewodom i wtyczkom. Jak masz miejsce to zdejmij koła po koleji i sam obejrzyj te połączenia. Jestem nauczony przez mechaników sam próbować.

Masz dostęp do komputera z INPĄ choćby ? Mógłbyś namierzyć wadliwą stronę

 

Obadaj:

https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/BRAKES-ABS_Sensor_Replacement/BRAKES-ABS_Sensor_Replacement.htm

Opublikowano
Z tego co mówił to podpisał pod komputer i wszystko było dobrze ale jutro powiem żeby przekazać kable tam i wtyczki. A te koronki to mówił ze w rdzy jest i to przyczyna
Opublikowano

A powiedział Ci która strona jest do roboty?

Gdyby się przejechał autem to by mu wyszło które koło daje złe odczyty. No i ten temat z wilgocią.

Opublikowano
Jutro ma dokładnie sprawdzić i dam mi znac. Ale przejechać sie to odrazu pokaże mu które koło czy dopiero gdy zacznie problem ten sie robic bo to tak z 20 km zazwyczaj jak przejadę wtedy
Opublikowano

Pisałem już o tym na forum (taki sam przypadek). Przede wszystkim na koronkach rdza jest na 100% ale to nie koronka powoduje szarpanie a czujnik abs. Jeżeli koronka jest tak spuchnięta jaku mnie była to przytarła Ci któryś z czujników, Więc i koronka/koronki i czujnik/czujniki są do wymiany. Sprawdzenie czy czujnik jest fizycznie uszkodzony zajmuje 15 min. Wykręć go i sprawdź czy nie przytarty. Ja kupowałem w Anglii koronki bo na allegro jeszcze ich nie było, czujniki kupiłem ATE - używki. Zmieniłem z jednej strony, drugi kpl. czeka (jak coś). Trochę babrania z wyminą koronki jest (więc mechanicy mogą drogo to cenić), ale jest to robota prosta i sam w domu jak masz kanał to zrobisz bez problemu).

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=332713

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221143&start=15

Opublikowano
Rozumiem a podpowiedzcie mi bo dałem dwa link do tych koronek to która zamówić mam bo czujnik abs to już mechanik zamówi bez problemu tylko z koronka ta gorzej jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.