Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

na początek wyniki z INPY:

Obroty jałowe:

EawCjJQ.jpg

 

2,5k obr

hyQYpku.jpg

 

i jeszcze zrzut z zakładki generalnej:

i2KK7IJ.jpg

 

Czy dobrze rozumuję, że prawdopodobnie mam przepływomierz do wymiany?

Z tego co się doczytałem, możliwa jest jeszcze sonda, ale w inpie wygląda na to, że pracuje w dobrym zakresie.

Błędów żadnych nie pokazało.

Wyniki na rozgrzanym silniku.

Edytowane przez Macieqs
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bieg jałowy wygląda ok. Co do inpy i odczytu parametrów na żywo trzeba brać dużą poprawkę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Prawda jest niestety taka, że mam definitywnie coś nie tak ze składem mieszanki, bo nawet na rozgrzanym silniku widać za samochodem chmurkę dymu o zapachu benzyny.

Zobaczę, może uda mi się doprowadzić DISa do działania, bo dzisiaj coś nie chciał współpracować i sypał błąd 200.166

 

EDIT:

Ciekawa sprawa, bo zszedłem jeszcze pogrzebać w komputerze samochodu i w informacjach o sterowniku silnika jest coś takiego:

tCwt7qQ.jpg

 

Na samym dole - 'Comment' wg. tłumacza google tłumaczy się na "Wyłącznie do celów testowych". Jest to może w stanie ktoś wytłumaczyć?

 

Edit 2:

Miałeś rację z tą inpą - jak podłączyłem Disa, to wszystkie wartości są ok. Wstawię kata jakoś w styczniu i zobaczę, czy coś się poprawi z dynamiką i dymieniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.