Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z BMW E87 2010r 116d, auto przyjechało z pracy i zostało postawione do garażu to był piątek. Auto stało w weekend i w poniedziałek rano wsiadam do auta i cisza żółta kontrolka na środku zegarów "auto ma podnośniku". Po skanowaniu auta delphi wyszły dwa błędy na sterowniku immobilajzer CAS

pierwszy bład to A103 -Usterka szyny EWS -Sygnał zbyt wysoki -status stały

natomiast drugi błąd A114 -Elektroniczna blokada kierownicy, awaria lini -sygnał zbyt wysoki -Status stały

Błędów nie dało się skasować, po naładowaniu akumulatora (może to przypadek) ale auto na drugi dzień rano normalnie odpaliło i jeździło cały tydzień.

Kolejny weekend sytuacja powtórzyła się i auto stoi do dnia dzisiejszego unieruchomione (kolejne doładowanie akumulatora nic nie dało)

Akumulator jest w 100% sprawny.

Proszę o sugestie, ewentualnie o pomoc jak ktoś jest z okolic Śląska (Katowice Gliwice)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ista jest coś takiego jak synchronizacja (lub inne określenie, nie pamiętam) blokady kierownicy, spróbuj tej opcji, w pewnym e91, które było u mnie to załatwiło problem blokady.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z tego co wiem to ktoś był z Inpa z robił czyszczenie CAS i synchronizacje ale nie wiem do końca czy to było zrobione
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jestem ze Slaska. 12km od Kato. Dzwon. Opcji mam wiele. Moge usunac w ogole ta blokada kiery, zapomnisz o tym . Albo naprawic to , w chym problem.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, mam problem z BMW E87 2010r 116d, auto przyjechało z pracy i zostało postawione do garażu to był piątek. Auto stało w weekend i w poniedziałek rano wsiadam do auta i cisza żółta kontrolka na środku zegarów "auto ma podnośniku". Po skanowaniu auta delphi wyszły dwa błędy na sterowniku immobilajzer CAS

pierwszy bład to A103 -Usterka szyny EWS -Sygnał zbyt wysoki -status stały

natomiast drugi błąd A114 -Elektroniczna blokada kierownicy, awaria lini -sygnał zbyt wysoki -Status stały

Błędów nie dało się skasować, po naładowaniu akumulatora (może to przypadek) ale auto na drugi dzień rano normalnie odpaliło i jeździło cały tydzień.

Kolejny weekend sytuacja powtórzyła się i auto stoi do dnia dzisiejszego unieruchomione (kolejne doładowanie akumulatora nic nie dało)

Akumulator jest w 100% sprawny.

Proszę o sugestie, ewentualnie o pomoc jak ktoś jest z okolic Śląska (Katowice Gliwice)

Kolego czy rozwiązałeś problem,mam to samo.

Opublikowano
Mogę pomóc, ale potrzebny będzie Ci kabel KDCAN

Za Twoja porada odłączyłem klamki,jak narazie samochód odpala bez problemu.

Powiedz mi,czy z odłączonymi klamkami można spokojnie jeździć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.