Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VIN: WBAAW51000JU12022

Type code: AW51

Model: 330I (EUR)

E-F-R series: E46 3

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M54

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: E3TT - STOFF FLOCK RAUT

Prod.date: 2001-07-05

S205 Automatic transmission

S210 Dynamic stability control III

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S261 Side airbags for rear passengers

S320 Deleted, model lettering

S374 BMW light alloy wheel,radial styling

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S630 Car phone with cordless receiver

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S832 Battery in luggage compartment

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Samochód posiada obecny TUV zrobiony 07.2017 roku - ważny dwa lata, więc w Polsce nie trzeba robić przeglądu, bo mamy aktualny z Niemiec.

A od kiedy to niby niemiecki przegląd jest ważny w Polsce?

Opublikowano

http://www.gk24.pl/auto/art/4355585,przeglad-techniczny-aut-z-unii-europejskiej-wazny-takze-w-polsce,id,t.html

 

Z tego co kiedys pytalem w wydziale komunikacji to jezeli mamy wazny tuv np na 2 lata to obcinaja rok i nie ma potrzeby jechac na przeglad w Polsce. Jezeli natomiast wazny jest jeszcze rok to musimy zrobic w Polsce. Jakies takie maja przepisy swoje. Niby dlatego, ze u nas nie daja przegladu na dluzej niz rok - oczywiscie jezeli mowimy o samochodach uzywanych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na początek to polecam przejechać się i ocenić stan faktyczny od spodu i wszystkie elementy blacharskie. Ale wydaje mi się, że tam pod zderzakiem i cały pas tylny też może być pognity - zobacz co się dzieje nad prawą lampą z tyłu - tam chyba na wylot już ruda się przegryzła. Wtedy w paru stówach za blacharza się nie zamkniesz. Dodatkowo bolączka e46 - czyli mocowanie belki do podwozia.

Jak będzie się nadawał (przełkniesz kosztorys za blacharza) sprawdź czy licznik się również zgadza raport od DRAYa możesz kupić - pełne wpisy z ASO (o ile były).

 

Listwy oklejone karbonem - pod spodem oryginalnie drewno pewnie będzie.

Navi - końcówki mocy padają - sprawdź czy wszystkie głośniki grają.

Opublikowano

Zobaczę czy uda się podjechać, ewentualnie poproszę o dodatkowe zdjęcia, tych newralgicznych punktów.

A te listwy obklejone to moim zdaniem wyglądają całkiem całkiem - ale to kwestia gustu.

Opublikowano

i zapytaj czy sprzedający zrobi opłaty i wystawi FV - jak nie to umowa na "Niemca" co dla mnie odpada

kolejna sprawa to opłaty - akcyza 18,6%, tłumaczenia 1xx zł, wydział komunikacji 256zł no i jakieś OC na początek

co do ważności przeglądu - znam 1 przypadek takiej rejestracji w PL i WK zażądał dodatkowo poświadczenia identyfikacyjnego od diagnosty(nie pamiętam ale pare zł to było)

330i - silnik który bierze olej, często cieknie olej w tych silnikach w wielu miejscach, odwdzięcza się elastycznością oraz kulturą pracy(pod warunkiem że jest sprawny)

Opublikowano
Przechodziłem naprawę blacharską w swoim e46 330i. Nie miałem tak wychodzącej rdzy na zewnątrz i wydawało mi się że będą to drobiazgi do usunięcia. Po rozebranu auta oprócz tylnej klapy i tylnych błotników okazało się że ingerencji wymagała też blacha pod plastikowymi nakładkami progów, błotniki przednie, miejsce przy tylnym wlewu płynu spryskiwaczy, doły drzwi tylnych od wewnątrz i mnóstwo miejsc niewidoczny gołym okiem. Do tego doszły dziesiątki kołków, spinek i śrubek z ASO bo większość to jednorazówki. Cała impreza zamknęła się w 7000zł i malowaniu całego auta. Samochód miałem całkowicie bezwypadkowy z 2000r. Moim zdaniem odpuść egzemplarz z taką ilością korozji. Co więcej odpuść przedlifta w trumniaku odłóż kasę i kup model po FL.
Opublikowano
Przechodziłem naprawę blacharską w swoim e46 330i. Nie miałem tak wychodzącej rdzy na zewnątrz i wydawało mi się że będą to drobiazgi do usunięcia. Po rozebranu auta oprócz tylnej klapy i tylnych błotników okazało się że ingerencji wymagała też blacha pod plastikowymi nakładkami progów, błotniki przednie, miejsce przy tylnym wlewu płynu spryskiwaczy, doły drzwi tylnych od wewnątrz i mnóstwo miejsc niewidoczny gołym okiem. Do tego doszły dziesiątki kołków, spinek i śrubek z ASO bo większość to jednorazówki. Cała impreza zamknęła się w 7000zł i malowaniu całego auta. Samochód miałem całkowicie bezwypadkowy z 2000r. Moim zdaniem odpuść egzemplarz z taką ilością korozji. Co więcej odpuść przedlifta w trumniaku odłóż kasę i kup model po FL.

Kolego tutaj to poszedłeś grubo. Nie wiem do czego to porównać ale chyba nie można wszystkich samochodów wrzucać do jednego worka.

Mam na myśli, że chodziło mi właśnie o jakieś porady jak sprawdzić samochód żeby się nie naciąć, a nie zakładać jakieś cuda, gdzie nikt z nas tego samochodu nie widział.

Dzwoniłem do sprzedającego i rzetelny gościu wydawał się przez telefon. Obiecał dodatkowe zdjęcia zrobić jutro, ponieważ dzisiaj nie miał jak wjechać na kanał tą e46.

Poprosiłem o jak najwięcej zdjęć z tych miejsc, które były wyżej opisywane. Po rozmowie ze sprzedającym powiedział, że najprawdopodobniej zetrze tą rdze i psiknie podkładem, żeby nie było, że są tam dziury, bo jego zdaniem nie ma.

Zobaczymy jutro co z tego wyjdzie.

 

Jeszcze tak się zastanawiałem nad ceną, to gdyby poszła za jakieś 9 tys myślę, że byłoby ok.

Oczywiście jeżeli nie ma mankamentów o których pisaliście wyżej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie obraź się, ale jak uważasz, że pod tym co widać nad lewą tylną lampą i prawym tylnym błotniku nie ma dziur to jesteś bardzo pozytywnie nastawiony do życia :wink: kolega wyżej dobrze radzi, dziur będzie zdecydowanie więcej po oszlifowaniu tego co widać. Dodatkowo jak wierzysz w to, że 330i, nawet przedliftowy touring, za 9k będzie bez mankamentów to podziwiam Twoje podejście :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Bez obejrzenia samochodu na zywo to jak wrozenie z fusow. Panowie o czym tutaj pisac? Ale podoba mi sie podejscie, ze jak cena 9k to od razu zlom. Bylaby 12k to za duzo. Bylby przebieg 350tys za duzo. Bedzie przebieg 150tys to niemozliwe! Wiecej zdjec to juz jakis podglad bedzie. Ale wszystko trzeba ocenic na zywo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktoś nazwał to auto złomem? Nie wyłapałem nawet takiej sugestii :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Cena adekwatna do stanu.

 

Bez ironi. Jak Ci się podoba to bierz ale jak jak bedziesz chcial doprowadzić do ładu, to nie jest samochód do poprawek. To już w grę wchodzi cięcie, spawanie i lakierowanie.

Opublikowano
Cięcie spawanie...pewnie tak, ale bez przesady to nie są duże problemy nawet dla "blacharza hobbysty"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po rozmowie ze sprzedającym powiedział, że najprawdopodobniej zetrze tą rdze i psiknie podkładem, żeby nie było, że są tam dziury, bo jego zdaniem nie ma.

Zobaczymy jutro co z tego wyjdzie.

Tylko jak widać wyżej plan był inny :roll: coś już wiadomo? Miało co nieco wyjaśnić się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Bez obejrzenia samochodu na zywo to jak wrozenie z fusow. Panowie o czym tutaj pisac? Ale podoba mi sie podejscie, ze jak cena 9k to od razu zlom. Bylaby 12k to za duzo. Bylby przebieg 350tys za duzo. Bedzie przebieg 150tys to niemozliwe! Wiecej zdjec to juz jakis podglad bedzie. Ale wszystko trzeba ocenic na zywo.

cena 12k to za dużo? jeszcze może napisz że z opłatami to za dużo..

cudów nie ma i za 9 czy 14k nikt Ci 330i nie sprzeda w jakimś rozsądnym stanie bo wkład każda będzie wymagała kwestia ile tego wkładu na dzień dobry.

Ponadto trzeba przeliczyć jeszcze zarobek handlarza i jego koszty - za 300zł nikt nie przywiezie auta.

Opublikowano

Niema sie o co spierać.

Ponadto trzeba przeliczyć jeszcze zarobek handlarza i jego koszty - za 300zł nikt nie przywiezie auta.

Klasycznie to tak jest jak piszesz ale kto to nie słyszał o tym że na koniec miesiąca na szybkiego trzeba znaleźć gotówkę bo smutni panowie stoją w drzwiach i trzeba sprzedać "za co na to" ?

albo jak damy ogłoszenie o sprzedaży to mamy telefony od handlarzy z propozycją w ciemno za mniej jak 50%, dzwonią bo wiedzą że czasem się trafi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
zastanawia mnie dlaczego większość kupujących szuka 3 litrówki skoro 2.5 też jest dobry i można go częściej trafić w dobrym stanie może ma trochę gorsze osiągi ale kultura pracy jest taka sama
Opublikowano
Niema sie o co spierać.
Ponadto trzeba przeliczyć jeszcze zarobek handlarza i jego koszty - za 300zł nikt nie przywiezie auta.

Klasycznie to tak jest jak piszesz ale kto to nie słyszał o tym że na koniec miesiąca na szybkiego trzeba znaleźć gotówkę bo smutni panowie stoją w drzwiach i trzeba sprzedać "za co na to" ?

albo jak damy ogłoszenie o sprzedaży to mamy telefony od handlarzy z propozycją w ciemno za mniej jak 50%' date=' dzwonią bo wiedzą że czasem się trafi.[/quote']

ale tutaj jest mowa o aucie z zachodu więc ktoś przytargał to na zarobek a nie sprzedaje bo musi - wg mnie przynajmniej.

Niech autor postu napisze czy oglądał czy już kupił itd.

Opublikowano
Przechodziłem naprawę blacharską w swoim e46 330i. Nie miałem tak wychodzącej rdzy na zewnątrz i wydawało mi się że będą to drobiazgi do usunięcia. Po rozebranu auta oprócz tylnej klapy i tylnych błotników okazało się że ingerencji wymagała też blacha pod plastikowymi nakładkami progów, błotniki przednie, miejsce przy tylnym wlewu płynu spryskiwaczy, doły drzwi tylnych od wewnątrz i mnóstwo miejsc niewidoczny gołym okiem. Do tego doszły dziesiątki kołków, spinek i śrubek z ASO bo większość to jednorazówki. Cała impreza zamknęła się w 7000zł i malowaniu całego auta. Samochód miałem całkowicie bezwypadkowy z 2000r. Moim zdaniem odpuść egzemplarz z taką ilością korozji. Co więcej odpuść przedlifta w trumniaku odłóż kasę i kup model po FL.

Kolego tutaj to poszedłeś grubo. Nie wiem do czego to porównać ale chyba nie można wszystkich samochodów wrzucać do jednego worka.

Mam na myśli, że chodziło mi właśnie o jakieś porady jak sprawdzić samochód żeby się nie naciąć, a nie zakładać jakieś cuda, gdzie nikt z nas tego samochodu nie widział.

Dzwoniłem do sprzedającego i rzetelny gościu wydawał się przez telefon. Obiecał dodatkowe zdjęcia zrobić jutro, ponieważ dzisiaj nie miał jak wjechać na kanał tą e46.

Poprosiłem o jak najwięcej zdjęć z tych miejsc, które były wyżej opisywane. Po rozmowie ze sprzedającym powiedział, że najprawdopodobniej zetrze tą rdze i psiknie podkładem, żeby nie było, że są tam dziury, bo jego zdaniem nie ma.

Zobaczymy jutro co z tego wyjdzie.

 

Jeszcze tak się zastanawiałem nad ceną, to gdyby poszła za jakieś 9 tys myślę, że byłoby ok.

Oczywiście jeżeli nie ma mankamentów o których pisaliście wyżej.

Chciałem Ci tylko uzmysłowić ile kosztuje doprowadzenie blacharki w e46 do stanu idealnego. Uwierz mi że pod tą radzą są już dziury i są jeszcze w innych miejscach niewidocznych na pierwszy rzut oka. Zdejmij tylny zderzak, listwy progowe a przekonasz się o czym mówię. :wink:

Opublikowano

Przepraszam, że nic nie pisałem ale laptop mi zdechł. Z tymi dziurami to trochę było pisanie jak wróżenie z fusów.

Dostałem zdjęcia i wytarte już jest, a dziur nie ma - podobno opukane i wszystko trzyma się jak należy - po prostu są wżery po rdzy ale raczej to nie jest nic strasznego.

Dostałem też zdjęcia z tych miejsc o których pisaliście i też są jakie są, bo gościu mówił, ze musiał się trochę nagimnastykować. Wszystko jest ok, w jednym miejscu jakiś tam nalot rdzy, podobno też opukane i nie słychać żeby były dziury.

Sprzedający powiedział, że wytrze całą rdze i zapodkładuje, a lakierowanie zostawi już osobie, która kupi samochód.

DSC_0258.jpg

DSC_0259.jpg

DSC_0261.jpg

DSC_0262.jpg

DSC_0265.jpg

Opublikowano
Bardzo jest zdesperowany sprzedawana tego auta jeżeli ci takie zdjęcia przysyla

Albo zdjęcia są za mało dokładne, albo ... za dokładne. A może to jest normalny człowiek, który szanuje czas potencjalnego klienta ? Trochę wiary w ludzi :) Co nie zmienia faktu, że auto trzeba dokładnie sprawdzić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli miałbym kupić ten egzemplarz to zdecydowanie wolałbym sam oczyścić tę rdzę żeby wiedzieć jak dokładnie to wygląda i co z tym zrobić. Zdecydowanie nie można odmówić sprzedającemu chęci aby zadowolić potencjalnego kupca :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.