Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja bym najpierw go przełożył w inne miejsce i sprawdził czy korekcja "pójdzie za wtryskiwaczem".

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

To że nie bierze oleju swiadczy o dobrej kondycji gładzi cylindrów i pierścieni tłokowych ;) A skad wiesz ze komora spalania w tłoku nie jest nadpalona ? ;)

 

Zamiana wtrysku z innym to 1 godzina roboty;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Liczysz od rozrządu, nie regeneruj w żadnym wypadku wszystkich! Może okazać się, że "wyjdą" gorsze niż są, załatw jeden i po temacie, oczywiście dla pewności możesz przełożyć w inne miejsce na próbę, ale zaplanuj na to przynajmniej 3h, bo w 1h to można wymienić na 1 cylindrze (nie ma potrzeby zrzucania kolektora dolotowego) jak nie będzie stawiał zbytniego oporu oczywiście. Zawsze warto przy okazji wyczyścić kolektor oraz egr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolektor zrzucalem juz z 5razy xD teraz zrzucam i zakladam w max 1h heh

Nie no i tak muszę wymienić konwerter cisnienia od egr to zdejme kolektor i od razu wymienie wtrysk.Narazie zamówiłem jeden z serwisu boscha niby robiony na eps200 czy jakoś tak,zamówiłem też kilka podkładek w w razie jakby trzeba było przekładać.Nie straszcie tą dziura w tłoku..Po rozgrzaniu korekta spada z 1.9 na 0,8 to chyba nie ma tragedii...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma tragedii, ale 2.0 można już jednak wyczuć na pośladkach :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak jak piszesz,troszkę czuć na posladkach :mrgreen: ,ale w sumie nie trzesie budą tylko troszke falują obroty i czuć,że silnik kuleje na któryś cylinder.Wtrysk juz idzie pocztą oby skończyło się tylko na wymianie wtrysku..

Powoli zaczyna mnie irytować to auto bo pakuje kase,żeby było w jak najlepszej kondycji a zawsze coś dodatkowego wyskoczy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mawiają "będziesz miał wydatki" i chyba coś w tym jest :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ale również "bedziesz miał wygodę" ;)

 

A tak serio..... to chyba moje ostatnie BMW :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Oczywiście przyjemnosc z jazdy rekompensuje w jakimś stopniu te wydatki...aleee wsadziłem juz ponad 5k w 4miesiace :duh: Oczywiście nie musiałem bo większość napraw to moje zboczenie,że auto ma być w świetnym stanie...

No coś za coś :)

Raczej to też moje ostatnie Bmw a przyjajmniej ostatnie używane ;)

Opublikowano

Ostatnio był u mnie chłopak z 3.0 d i ciągle jakieś awarie (a przebieg licznikowy ~ 220 tys. km). A to skrzynia, a to łożysko w kole, a to wtryskiwacz, a to dpf zapchany, a to jakieś porwane gumy w zawieszeniu, a to wszystkie bolączki modelu, aż w końcu zatarła się panewka i silnik został wymieniony na inną używkę (oczywiście nie bez problemów). Ponieważ zgubił klucz specjalny do kół pojechał do serwisu, a tam Pan pyta czy chce poznać przebieg... on oczywiście, że tak. Więc padła odpowiedź, że w 2014 było to ok. 420 tys. km :shock: plus on zrobił kilkadziesiąt tysięcy km, więc w sumie ma ok. 0,5 mln. Samochód szybko sprzedany i ktoś kolejny będzie się dziwił dlaczego to tak się wszystko psuje. Oczywiście nie twierdzę, że wszystkie są skręcone,

ale osobiście nie kupię używanego bmw, tylko nowy lub z bardzo minimalnym przebiegiem.

Pozdro dla walczących w uzyskaniu stanu idealnego.

Opublikowano
Nie twierdzę, że każdy ma skręcony licznik, ale nie ma się co oszukiwać im większy przebieg tym więcej awarii i jeszcze większa frustracja z rosnących kosztów.
Opublikowano

Zgadza się.U mnie jest 190tys potwierdzone w aso i na kompie i auto na tyle wygląda,ale dzieją sie rzeczy normalne gdy auto dobija do 200tyś i mógłbym to olać i jezdzić no ,ale uwielbiam mechanikę hobbistycznie i co chwile wynajduje coś do zrobienia xD mimo,że planuje sprzedać auto za pół roku bo potrzebuje wiekszego..Ktoś przynajmniej bedzie sie cieszył :)

Co do przebiegów itp to mialem kkiedyś focusa.1.8tddi za ktorego dałem 22tys zł a w naprawy wsadzilem 24tys zł w 4lata :) ale auto z holandi..niby bylo 180tys a w rzeczywistości 200tys wiecej i psuło się dosłownie wszystko..Tak więc zależy jak sie trafi..

Opublikowano

Jeżeli ktoś wychodzi z założenia (ja tylko leję paliwo i jeżdżę) to na pewno twoja teoria się potwierdza, ale jeżeli ktoś robi wszystko na bieżąco z nawiązką i prawidłowo użytkuje auto to przebieg nie ma żadnego znaczenia...

Auta które nie jeżdżą prawie w ogóle, też się potrafią sypać nawet bardziej, niż te używane jako taksówki...

 

Ale 80% ludzi właśnie używa tak samochodów, że eksploatuje na maksa (często nawet nie dbając) niektórzy nawet podstawowego serwisu nie zachowują, zrobią 200 czy 300 tys sprzedają auto a potem faktycznie robi się skarbonka bo powoli kumulują się rzezy do wymiany i wychodzą co chwile..

 

Nie twierdzę, że każdy ma skręcony licznik, ale nie ma się co oszukiwać im większy przebieg tym więcej awarii i jeszcze większa frustracja z rosnących kosztów.
Opublikowano
Eeee tam bez przesady. Ktoś kto normalnie użytkuje samochody od nowości do załóżmy 150-170 tys. km nie będzie znał problemów z dpf-ami, łożyskami w kołach, wtryskiwaczami, dwumasami, zużytymi alternatorami, kołami pasowymi i innymi pierdołami, które uprzykrzają życie i kosztują. Oczywiście awarie takie wcześniej mogą się pojawić (ale będą to raczej wypadki przy pracy) i nie chodzi tu tylko o leję paliwo i jadę.... wszystko się zużywa mimo dbania i nic nie jest wieczne... niestety
Opublikowano

W weekend będę wymieniał wtrysk w 535d i pytanie czy zrobie to inpą?jeśli tak to gdzie szukać tej opcji?

Ew.jeśli ktoś byłby miły i mógł napisać co i jak..

Z gory dziękuję!

Opublikowano

Jeśli masz niemiecką wersję to nacisnij ima ander (nie pamietam dokładnie jak to sie pisze)

 

A pozniej wklepujesz np dla 2 cyl : "ima2;tu numer" i dajesz enter ;) Zresztą.... tam masz przykład jak wpisywać ;) Jak wyskoczy bład to znaczy ze błednie wpisałeś.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.