Skocz do zawartości

BMW e46 n42 dużo majonezu pod korkiem i na bagnecie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Mam problem zawsze co zimę mam dużo majonezu pod korkiem i na bagnecie parę razy mi już odma zmarła . Plynu nie ubywa a do pracy mam 27km . Termostat też sprawny bo już po 5km mam 35'C . W tym roku zalałem go liquimoly 5w40 a zawsze jeździłem na 5w30 i dalej to samo . Swojego czasu przerobilem odme dałem grubsze węże od gazu i wsadzilem osadnik . Masło się zbiera i to w dużych ilościach i co tydzień Muszę go wylewać . W okresie letnim to zbiera się delikatna para bez masła.
Opublikowano (edytowane)

Masło może się zbierać jak mało jeździsz lub małe odcinki a silnik nie zdazy się dogrzac.

35 stopni po 5km? Coś słabo ci się dogrzewa mi w m47n po 2 km przy temperaturze 0 stopni łapie juz coś około 60 stopni. Sprawdź wąż od chlodnicy co idzie do termostatu czy czasem nie jest cieoly.

Być może termostat zablokował się w pozycji otwartej i stad takie cuda.

Edytowane przez Goral1985win

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś mi się wydaje, że to miało być 95 stopni :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Auto na pewno się dojrzewa bo mam 30 km do pracy a pod pracą zostawiam go zapalnego jeszcze 5 min zanim ciężarówka wyjdę więc wydaje mi się że to nie jest przyczyna krótkich tras .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto na pewno się dojrzewa bo mam 30 km do pracy...

Możesz mieć 300km do pracy, a silnik dalej będzie niedogrzany przy niesprawnym termostacie. Sprawdzałeś temp. inaczej niż patrząc na wskazówkę? 35 stopni po 5km to słabiutki wynik na benzynę.

Opublikowano
Kolego sprawdź najpierw czy termostat ci się nie zawiesił w pozycji otwartej, po co masz bezmyślnie wymieniać jak może wina nie leży po stronie termostatu.wyżej napisałem jak to sprawdzić nic nie trzeba rozbierać przejdź się kawałek niech skazowka temperatury zejdzie z niebieskiego pola jak termostat masz zawieszony w pozycji otwartej to wąż idący do termostatu będzie ciepły co oznacza że jest otwarty gdzie powinien otworzyć się przy temperaturze około 90 stopni (pisze około bo różne samochody mają różną temperaturę otwarcia termostatu, a raczej termostat otwiera się przy innych temperaturach jednak nie mniej jak 88 stopni. ) Jak to dobrze zdjagnozujesz to będziesz wiedział czy wymieniać czy nie.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Albo po prostu zanim wyjedziesz do pracy, to włącz test 7.0 w ukrytym menu, czyli temp. cieczy chłodzącej i obserwuj wynik przez te 30km.

Nie wymieniaj termostatu bez sprawdzenia.

Opublikowano
przejrzałem sie dzisiaj dokładnie tej temperaturze i zdecydowanie długo sie nagrzewa 10 min pod sklepem + dojazd 3km i zaledwie 60'C . sprawdze jeszcze ten wąż czy tez sie robi ciepły . dzieki za podpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.