Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w tytule mam problem z autem a mianowicie od jakiegoś tygodnia nie odpala :( . Na samym poczatku odpali od strzała na 5 sekund potem gaśnie i nastepnie jak krece okolo minuty to zaczyna lapać ale i tak nie odpali a i z rury śmierdzi benzyną . W aucie wymieniłem już cewki, świece, czujnik położenia wału. Sprawdziłem iskre i wszedzie jest ok . Podpinałem pod komputer DELPHI i aby raz pokazało mi bląd sondy na kacie. Ale po wykasowaniu już wiecej nie wyskoczyło. Takze zadnego bledu nie wyswietla. Jeszcze przypomnę że wczoraj mi jak odpalił po długim kreceniu to silnik się dławił i jak dodalem gazu to gasł i jak trzymalem na obrotach to tak dziwnie pracował silnik i bylo slychac jakby przerywał.

 

Z góry dzieki za Pomoc bo mi już ręce opadają :( :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdziłem iskre i wszedzie jest ok

jak iska jest a paliwo sie nie spala to zmierz kompresje

Opublikowano

witam

kompresja to kompresja na zimnym prawdę ci powie o stanie silnika. Będzie gorsza niż na ciepłym na pewno. Przy sprawdzeniu kompresji od razu wyjdzie na którym "garze jest źle". Pomiar kompresji robisz przy pracy silnika na rozruszniku.

pozdrawim Waldek

Opublikowano
Auto jak nie paliło tak nie pali po wymianie czujnika walka rozrządu. Dziś mechanik jeden kazał mi odpiac wtryski od prądu i spróbować odpalić na plaka i załapał i działał dopuki nie opuściłem. A jak podpialem na chwile wtryski spowrotem to znów odpalił na 5 sekund i zgasł i potem kręcił cały czas i nic. Tak jakby za dużo paliwa lały wtryski.
Opublikowano
Sprawdził mi mechanik sprężanie i jest ok. Wczoraj z wielkim buLem mi odpalił i jeździłem cały dzień i ma moc jak poprzednio a dziś rano znów to samo na zimnym silniku. Zauważyłem ze na zimnym nie odpala a na cieplym bez problemu za każdym razem. A i oczywiście błędu nie ma żadnego na silniku
Opublikowano
Trochę poczytałem na innych forach i prawdopodobnie może to być wina sondy ponieważ za duza dawkę paliwa daje na rozruch
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ustal teraz czy iskra nastepuje w odpowiednim momencie...

wykrec swiece i na pierwszym cylindrze w jej otwor wsadz srubokret i obracajac walem podjedz tlokiem do samej gory a nastepnie na kole pasowym walu i silniku nanies punkty.Wyciagnij srubokret w piewsza i czwarta cewke wsadz swiece,dotkij do masy ,wlacz zaplon i krec walem obserwujac gdzie beda sie znajdowac naniesione punkty w momencie przeskoku iskry na swiecy-pukkt na kole pasowym ma byc 5-8 stopni przed punktem na silniku

Opublikowano

Jest :D usterka znaleziona. OkazaLO się ze łańcuch jest rozciągnięty i dlatego nie chciał opalać i takze może być przestawiony. Także po świętach biorę się za wymianę :D

 

Wesołych Świąt wszystkim :)

  • 3 lata później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.