Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
http://imagizer.imageshack.us/a/img923/2678/gkiWtd.jpg witam serdecznie wszystkich zacząłem swoją przygodę z BMW e39 benzyna 2.2 super autko ale wyskoczył mi checki pojechałem na kompa i wyskoczymy takie błędy z cewka sobie poradziłem kupiłem nowe świece zostało mi kilka innych na vanos pojadę do mechanika bo nie wiem czy ogarnę ale resztę błędów może mogę sam wyeliminować z waszą pomocą tylko nie wiem jak odczytać te błędy i czego szukać wiem że chodzi o sondę.i na koniec auto mi końcu na biało niezależnie jak długo jadę mam nadzieje ze powodem może być sonda ktora źle zczytuje ale może ktoś kto się zna naprowadzi mnie co robić dzięki pozdrawiam Edytowane przez tomek0406
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zacznij od dopisania 520i do tytułu oraz podpięcia pod komputer do bmw, najlepiej inpa, wtedy wklej zrzuty, bo kody błędów, które podałeś nie są typowe, więc trudno wskazać przyczynę a tłumaczenia takich programów potrafią zmylić. Błędy złego składu mieszanki to pewnie 227 i 228, a żeby ustalić przyczynę trzeba zobaczyć dodatkową informację czy mieszanka jest zbyt bogata czy zbyt uboga. Jeżeli chodzi o vanos to pewnie czujnik wałka rozrządu po stronie wydechu, ale też nie ruszałbym tego na podstawie tych błędów.

http://imagizer.imageshack.us/a/img923/2678/gkiWtd.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz każdy tak kopci, więc jeżeli płynu nie ubywa to nie przejmuj się. Z opisu błędów masz ewentualnie do wymiany jedną sondę, przed katalizatorem dla cylindrów 4,5,6, ale trzeba to potwierdzić błędami oraz podczas odczytów parametrów w inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie koniecznie Maniek. Mi błędy sond, wypadanie zapłonów i skład mieszanki wywalało kiedy miałem lewe powietrze.

Po uszczelnieniu wszystkiego błędy znikają - wszystko sprawne było.

 

Co do czyjnika wydechowego najperw podegnij piny w tym czujniku, bo to byćmoże całkowity brak sygnału - u mnie na podobnych błędach vanosa u elektryka fura stała miesiąc u 2 elektyków co tylko ręce rozkładali, a się okazało, że pogiąłem piny na wtyczce i problem został rozwiązany. Jak nie to pewnie do wymiany. Jak masz od kogo możesz spróbować podmienić, czy napewno czujnik do wymiany.

 

Kopecenie - jak leci para porównywalna do innych samochodów na drodze to ok. Wszystkie moje tak miały. Ale jak zadyma że nic za Tobą nie widać to może być uszczlka, albo odma. Tester przebicia na uszczelce do układu chłodzenia na allegro za 20pln kupisz. Odma - jak sypie się w rękach to i tak do wymiany, bo przy okazji lewe powietrze robi w układzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale co niekoniecznie? Sondę masz na myśli? Napisałem ewentualnie i trzeba to potwierdzić odczytami w inpa, do tego od razu sprawdzić błędy żeby były jednoznaczne czego dotyczą, bo zapewne to będzie 227 i 228.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
kopci bardziej niż inne samochody .nigdy auta nie przegrzałem wskazówka w pionie odczytał te błędy jeszcze raz i dam znać a czy uszkodzona sonda może powodować kopcenie jeszcze jedna rzecz miałem w servo wodę całą wode wyciągnąłem ale jak była to zaciągnął silnik i teraz czy może ta woda być w silniku i ona daje takie kopcenie będę coś wiedział dam wam znać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zaciągnął wodę to masa problemów może się pojawić, łącznie z pierścieniami, panewkami itp.

Jeden kolega na forum miał ten sam problem co Ty, wodę z serwa pociągnęło - tłok mu blokiem wyszedł.

Wymieniłeś chociaż olej po tej przygodzie? Problemy pojawiły się po tej przygodzie czy wcześniej były? Olej bierze?

 

Zacznij może w takim razie od sprawdzenia kompresji na cylindrach.

Opublikowano
zaciągnął dużo tej wody ale olej bierze napewno kupiłem ten tester do sprawdzenia uszczelki pod głowicą sprawdzę to a później zobaczę co z tym olejem
Opublikowano
zrobiłem test na zawartość CO2 i. płyn niebieski pozostał nie zmienił barwy to już coś teraz będę zmieniał olej po przygodzie z servem i zobaczymy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.