Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Nie znalazłam powitalni to przy okazji się przedstawię.

Na imię mam Monika, lat 25, Jestem z Wrocławia, uwielbiam motoryzację, E39 jest moją drugą bmw. Po przesiadce z e36 mega pozytywne wrażenia, komfort jazdy, cisza w środku. Wszystko na plus. Uwielbiam również jazdę na motocyklu, aktualnie posiadam Kawasaki Z300. Witam Was serdecznie w gronie pasjonatów.

 

Wracając do problemu.

BMW pali dużo, bardzo dużo. Czuć benzynę z wydechu. Na małych obrotach ruszając z nogą w podłodze na benzynie delikatnie szarpie, na gazie jest gorzej, ponieważ muli do 2500. Byłam dziś u kolegi i podłączył mi bmw pod jakiś program. Z tego co zapisałam.

Sondy lambda bank 1 i 2 pracują prawidłowo. Napięcie ładnie skacze od 0.3 do 4.83. Sprawdził mi termostat, wszystko działa prawidłowo, ogrzewanie w środku jest. Silnik nie posiada żadnych błędów. Przepustnica pokazywała wartości 13.5 kg h na jałowych obrotach, a podczas przyspieszania na 3 biegu dochodziło do 480kg/h ( nie dojechałam do końca obrotów, bo już się trochę zaczynałam bać, a miałam prawie 150km/h ;p)

 

Dwie rzeczy mu się nie spodobały. Pierwsza to różnica temperatur. W programie pokazywało 90 stopni, a w jakimś teście na liczniku ( Fajny bajer przy okazji ) 99 i druga mówił o jakichś długich i krótkich czasach. Na benzynie inne liczby i na gazie całkowicie inne. Zamieszczę dla Was zdjęcia.

 

Czy problemem może być czujnik temperatury czy gdzie koledzy mogę szukać przyczyn ? :(

 

Poniżej zdjęcia z tego programu.

 

25485174_1424510621004574_366146398_o.jpg?oh=34cee77d20e01d632e98affda8218cc4&oe=5A37E531

25467840_1424510607671242_1258109493_o.jpg?oh=99b3343f700409ff492b2edda7f00024&oe=5A370B4F

25467881_1424510637671239_1858031433_o.jpg?oh=a0e5e97c26a8e090629ea7138acf8f28&oe=5A3711CC

Tutaj włączony gaz

25467564_1424510661004570_849065167_o.jpg?oh=f1c8a404f74762e19790050aa856c108&oe=5A37F5D1

25508812_1424510717671231_1621508119_o.jpg?oh=9ce8fb87f1c210a7435cdfacc81895ae&oe=5A372B18

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za duże korekcjena bank2 - cylindy 4-6. Gdzieś lewe powietrze dostaje. Poszukaj nieszczelności.

Wężyki podciśnienia. Za kolektorem są zaślepki i wężyki, ciężko się dostać, a cześto parcieją ze starości.

Opublikowano

Dziękuję za szybką odpowiedź.

 

Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie nieszczelności ? Jakiś preparat w spray do tego celu ? I czy dodatkowe powietrze może aż tak drastycznie podnieść spalanie ? Przejechałam ok 120 km na benzynie i wskazówka z maksymalnego poziomu spadła z centymetr za 50 wiec zakładam, ze spalił okolice 25 może nawet 30 litrów

Opublikowano
Jak na kobietę to jesteś dobrze rozeznana w temacie :cool2: Szczelność możesz spróbować wspomnianą metodą na "spray" w kolektor i obserwować czy zmieni Się praca silnika,ale pewniejsza i dokładniejsza będzie próba dymowa,często tu opisywana ostatnio. Nadal nie wiemy,jakie spalanie masz w tym aucie bo jedynie stwierdzasz na "oko" ,że poszło około pół baku. W ukrytych testach o których wspominałaś w pierwszym poście pod nr6 masz podaną ilość paliwa w baku,możesz tam sprawdzić ile Ci zostało ewentualnie znów zatankować pod korek i wtedy wyliczyć spalanie. Pozdrawia również szczęśliwy użytkownik Kawasaki ZX9R :mrgreen:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temat praktycznie wyczerpany, musisz znaleźć nieszczelność, pryskając plakiem lub jakimś samostartem może być ciężko, ale może się uda, łatwiej będzie przy próbie dymowej, pamiętaj też przyjrzeć się kolektorowi wydechowemu. Wracając do wiedzy kobiet o autach to moja żona tak już się nasłuchała, że też daje radę :cool2: tylko czasem mylą jej się punkty charakterystyczne dla diesla z tymi dla benzyny i na odwrót :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Poczytałam na forum, ale nie znalazłam żadnego poradnika z tym testem dymnym. Gdzie muszę się wpiąć, czy trzeba jakieś otwory zaslepic? Jak wytworzyć to ciśnienie w układzie ?

Mam dymnice dgskotekowa, jakis kompresor też się znajdzie ale co dalej ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw weź lusterko (napewno jakieś masz ;) ) posprawdzaj kolektor na około z naciskiem na tył (między silnikiem a podszybiem) - śa tam gumowe zaślepki nieużywanych wejść w dolot, poruszaj wężykam, które z tamtąd wychodzą, może któryś się w palcach rozsypie, dalej idą lewąstroną silnika do zaworu "dopalacza katalizatora".

Sprawdź odmę - stare kruszą się w palcach. Wychodzi z pokrywy zaworów z przodu koło vanosa, wchodzi w dolot od góry nad każdym wtryskiwaczem (zdejmiesz osłonę dolotu - będzie widać grzebień. Kolejne ujście odmy idzie do bagnetu u samej podstawy, latarką poświecisz powinno być widać.

 

Jak masz dymnicę - zdejmij przepływomierz, szczelnym przewodem podepnij się w jego miejsce puść dym i patrz gdzie leci.

 

Jak masz plaka, spray do czyszczenia hamulców, czy coś podobnie łatwopalnego. Uruchom silnik i psikaj na około na jałowych obrotach. Jak usyszysz zmianę w pracy silnika - trafiłaś na miejsce.

  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
i co dalej z ta nieszczelnoscia i spalaniem ,bom ciekaw i tez stoje nad dylematem spalania 20+ i pröbä dymowa :oops: :mad2:
z mojä bee nie idzie sie nudzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.