Skocz do zawartości

Bmw 39 530d Nie odpala brak paliwa na listwie cr I wtryskach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z moim bmw. Mianowicie auto długo kręci zanim odpali czasami 10 sekund. Jak jest zimna kreci krócej tak do 3 sekund. Najgorzej jest po dluzszej trasie jak sie auto bardziej zagrzeje. Jeżeli ją zgasze i odpale od razu lub tak do kilku minut to odpala od strzala Po odpaleniu auto pracuje nie rowno. Trzesie lekko całą karoseria, silnik jakby sie dlawil. Moc jednak mai nie kopci. Dodam ze czasami silnik pracuje prawidlowo. Jednak ostatnio rzadko sie to zdarza. Zrobilem test przelewowy i poniżej przedstawie swoj wynik. Prosilbym o jego weryfikacje.

1-100ml

2-100ml

3-70ml

4-30-40ml

5-60ml

6-70ml

Prosze mi napisac ktory wtrysk wtryski do wymiany. Wydaje mi sie.ze 1,2,4 lub tylko 4.

Edytowane przez lukasz00832
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może być tak, że 1,2,3,5,6..ale ja osobiście wymieniłbym na razie 1 i 2, bo to one są przyczyną problemu, wtedy powtórka testu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. W oczekiwaniu na zamówione wtryski które niestety nie zdążyły przyjść przed świetami auto przestało odpalać... Nawet na samostart nie załapie... Wczesniej autem zrobile trase okolo 600km, dolalem uszlachetniacza.do paliwa z nadzieja ze pomoze i wieczorem zgasilem auto. Rano juz nie odpalil choc w baku bylo jakies 22l Podczas tej wyprawy auto na wolnych obrotach chodzilo strasznie nie równo. Czasem tak jakby na 5 cylindrow jednak ani razu nie zgaslo. Moc mialo I nie kopciło. Wymieniłem przewody paliwowe w okolicy filtra ponieważ ten który idzie z filtra na pompe cr był luźny. Po wymianie w przewodach pół na poł leciało paliwo z powietrzem nawet jak 10 razy przekrecałem na zapłon I czekałem aż progowa sie wyłaczy... Po dolaniu około 15l progowa wypchneła powietrze I w przezroczystym wężyku od filtra przestało leciec powietrze. Auto dalej nie odpala... Zostawiłem auto na noc I rano w przezroczytym wezyku znajdowal sie pecherzyk wielkosci 3cm tak jakby paliow sie cofalo. Po przekreceniu raz na zaplon powietrze w wezyku znika momentalnie... Możliwe że wtryski całkiem padły I auto nie odpala czy jednak jest to zwiazane z tym powietrzem w paliwie...

Wszystkim Czytajacym Post Życze Zdrowych, Spokojnych I Szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa w zbiorniku pracuje? Normalnie? Nie wydaje dziwnych dźwięków?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pompa w baku nie pracuje odkad mam auto. Mowil o tym poprzedni wlascicel zebym nie dopuscil do sytuacji zeby bylo ponizej 15l w baku... Choc zdazylo mi sie to kilka razy I auto odpalalo normalnie wiec myslalem ze moze jednak dziala
Opublikowano
Witam ponownie. Dwa wtryski wymienione I dalej nie odpala. Jeden kreci sie dookola po wymontowaniu... Chyba nie trzeba ich kodowac bo sa takie same ? Jak psikne samostar to lapie tylko do momentu az przestane psikac. Chcialem znowu zrobic test przelewowy ale paliwo wogole nie dostaje sie na wtryski. Nic nie leci. Do pompy dochodzi paliwo. Podejrzewam czujnik cisnienia na listwie cr ten pod podszybiem lub zawor regulacji cisnienia ten na pompie? Od czego zacząc? Niestety nie mam innych na podmiane... Pompa w baku raczej nie ma znaczenia bo progowa ciagnie paliwo do pompy a dalej nie. W baku jest 35l paliwa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak w ciemno to wytypowałbym zawór.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
https://zapodaj.net/2d2bf35434349.jpg.html ,tak wyglądaja wtryski u mnie (przelewy) jak widać 2 mają za duży przelew ,wartości w inpie nie przekraczajana na nich od +1 do -1,a auto odpala odrazu czy ciepły czy zimny i mam dylemat czy je wyciągac i coś z nimi robić Dodam tylko ze po rozgrzaniu jak go troche przegonie, troche silnikem buja ,nie sa to wielkie drgania w kabinie nie odczuwalne ,ale zastanawia mnie czy te dwa wtryski mogą być tego przyczyną a tu filmik z pracy silnika
a odnośnie kodowania to nie trzeba ale warto zrobić reset korekcji wtrysków może być za pomocą inpy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

lukasz00832 nie zapytałem a to istotne..po wymianie zrobiłeś test przelewowy? Jak to teraz wygląda?

marcinl-lewandowskie39 są poza normą i to zdecydowanie, lepiej na pewno z nimi nie będzie, więc jak nie chcesz się gdzieś na trasie rozczarować, że nie odpali to warto poszukać dobrych.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kwestia warunków, wpływ może też mieć masa powietrza.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie moge zrobic testu przelewowego ponownie bo paliwo dochodzi jedynie do pompy CR i dalej nie idzie jedynie wraca do baku. Co za tym idzie na listwie nie ma paliwa tym bardziej na wtryskach...
Opublikowano
Musisz zrozumieć że nie ominie Cię wymiana zaworku dawki paliwa na pompie CR.....poprostu go wymień i będzie auto palić a potem żałuj że wydałeś na używane wtryski.....PS Tylko na nowy wymień
Opublikowano
Sprawdź ten czujnik na listwie CR. może jest walnięty a może kostka pod podszybiem się rozleciała.U mnie był podobny problem i winna była kostka od czujnika na listwie CR.Błędu na inpie nie miałem.
Opublikowano
Nie jestem pewny czy paliwo dochodziło do listwy.U mnie był jeszcze taki objaw że ciężko palił a jak zapalił to nie miał mocy.Ciężko było go rozpędzić do 120kmh.Okazało się że kostka od czujnika była połamana i kabel jeden nie łączył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.