Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chcialem kupic f10 ale kazdy znajomy mechanik mowi ze bmw w 5 skonczylo sie na e60. Tamto jest papierowe.

Zadziwiające - to już jakaś tradycja. Zawsze 5-10 lat po ukończeniu produkcji, tak właśnie "mechanicy" podsumowują każdą serię 5...


Niekiedy tylko przychodzi mi na myśl, że to taka ksenofobia i może to ich stan wiedzy o modelu wtedy przemawia, który po dopiero tym czasie jest "jako-taki"... Ale nieee, to chyba nie to.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A ja stojąc przed dylematem e60/f10 usłyszałem od mechanika zajmującego się głównie w bmw i głównie świeżych ( już nie kapciami e60 bo klienci już g30 mają ) że koszty w e60 i f10 z tym samym silnikiem są porównywalne.
Opublikowano
A ja stojąc przed dylematem e60/f10 usłyszałem od mechanika zajmującego się głównie w bmw i głównie świeżych ( już nie kapciami e60 bo klienci już g30 mają ) że koszty w e60 i f10 z tym samym silnikiem są porównywalne.

 

Bo tak jest.E60 jest teraz tanie,ale koszty serwisu zatrzymaly sie na poziomie prawie nowego auta.


Btw.Juz koniec dyskusji bo nie jest na temat.Starajmy sie trzymac trmatu i rozwiązać problem :cool2:

Opublikowano
Kolego mamy podobne mysli, tez juz chcialem ja spaliic :mrgreen: od samego poczatku nie liczac 1 malucha jezdze bmw. Ale stwoerdzilem ze to moje ostatnie. Jak ogarne temat napewno napisze. Chyba ze to beda kolejne dziesiatki tysiecy, to rzeczoznawca bedzie mial robote :mrgreen: szpec od skrzyn stwierdzil ze 6hp26 nie idzie zabic. Natomiast 8hp z f10 to nieporozumienie. Dwoniac do drugiego i mowiac ze auto ma 300000przebiegu skierowal mnie od razu na zlom. To jest rozumienie polakow. Auto 15 lat ma miec 180tys. Ogolnie stwierdzam, ze u mnie w kuj-pom nie ma mechanikow, dobrych mechanikow. Gdzie nie bylem to odbijaja pileczke. I tez twierdze jak Kolega wyzej- auto stare a serwis tj jego koszty jak w nowym z serii g!!!
Opublikowano

Jeśli zdecyduje sie naprawiać a nie spalić to też dam znać :mrgreen: :cool2:

Oczywiście w warszawie mam serwis,który ogarnia bmw bardzo dobrze,ale roboczo godzina to 150zl..

Ostatnio zaplacilem 1000zl tylko za sprawdzenie wtryskow i nowe uszczelki...

Lubie to auto,ale jak juz przeszło 15k wydane i mam wsadzic kolejne 10k zeby ogarnąć to po prostu mi się nie oplaca

Opublikowano

"szpec od skrzyn stwierdzil ze 6hp26 nie idzie zabic. Natomiast 8hp z f10 to nieporozumienie."


Skrzynia automat przy normalnym użytkowaniu jest nie do zabicia, można zrobić na niej 400/500 albo pod milion km bez awarii bo nie ma się co tam zepsuć

Jeżeli ktoś jara gumę i startuje z podwyższonych obrotów w automacie wyciskając 100% startując od 0 to długo jego podzespoły nie pociągną (konwerter, kosze, tarcze, krzyżak) to wszystko siada

zależy jak się użytkuje auto i w jakich warunkach jest użytkowane. Tak narzekają na nowsze BMW, ale one bez problemu szczególnie f01 zrobiły conajmniej 400 tys i jeżdżą a przecież łańcuchy były awaryjne.. tak najbardziej sypią się służbowe f10 2.0 lub 1.8d bo nikt o nie nie dba i w serwisie mają wy..ne na nie i pewnie olejów nie wymieniają ( a nawet w DE były przypadki, że auto miało historie a nikt oleju nie wymienił przez x lat bo oszukiwali) a z kolei serie v8 nonstop jarają gumę lub robią vmax i nie dziwić się, że panewki siadają... tak to wygląda..

Opublikowano
Moje zdanie jest takie, ze jesli ktos kupuje v8 to nie po to zeby jezdzic po mleko do sklepu i w niedziele do kosciola. Ja rowniez jestem pedantem jesli chodzi o auto. Dbam jak moge i nie zaluje pieniedzy. Ale gdzies sa granice. I kiedy wiesz ze masz pewny samochod, przekrwcasz zaplon i brzdek! Magiczny dzwiek i trojkacik na liczniku.:mad2: I wlasnie wtedy oblal bys to benzynka i rzucil zapalke!!! Znajomemu e60 gasla podczas jazdy. Niezaleznie czy jechal 30 czy 240km/h. Po wizycie w serwisie w Bydgoszczy i wymienieniu polowy auta (nie wspomne o kosztach) auto dalej robilo to samo! Na koniec stwierdzili ze winne sa wtryski i za nie same chca uwaga- 12tys zl + koszta robocizny. Dodam tylko ze to nie bylo w 2006r bo to bym zrozumial, tylko w 2018!!! Wstyd dla marki. Wystarczy poczytac tutaj na forum o f10 i wiadomo jedno-omijac, omijac, omijac. Niezaleznie co pod maska. Mimo tego ze jest to moja ulubiona marka, ktora daje radosc z jazdy, to to jest moja ostatnia beemka. Nastepny bedzie mercedes.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczy poczytac tutaj na forum o f10 i wiadomo jedno-omijac, omijac, omijac. Niezaleznie co pod maska. Mimo tego ze jest to moja ulubiona marka, ktora daje radosc z jazdy, to to jest moja ostatnia beemka. Nastepny bedzie mercedes.

Czyli W124? Czy z deszczu pod rynnę?


Próbując brać Ciebie poważniej zapytam; ile F10 miałeś i ile km nimi zrobiłeś?


Ja widzialem już F10tki po powodziach słodkich, słonych, po dachowaniach, pożarach... I ich nieświadomych niczego właścicieli z dziwnymi opiniami, szukających pomocy...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Przemilcze Twoj odzew i wybor jaki to bedzie mercedes. Uswiadomie Cie ze szkoda mi inwestowac znowu kilkadziesiat tysiecy w nastepne smiglo czyli f10. Nie chodzi tu o zakup, tylko awaryjnosc tej marki i dam sobie obciac palca, ze 9/10 posiadaczy f10 poswiadczy moja mysl. Wracajac do tematu za 2 tyg odstawiam auto do mechanika.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A wiec dalej czekam na mechanika, bo mu sie przeciaga :D wyczytalem, ze dzwiek srubek moze powodowac rowniez rozrusznik. Co Wy na to? Dzwiek kola zamachowego jest raczej caly czas taki sam. U mnie jest raz tak jakby 2 nakretki lataly w skrzyni, raz 5 a raz 1. I niw rozumiem czemu tylko na p i n?
Opublikowano
Ciag dalszy odglosow z tego dziadostwa, doprowadza mnie do coraz wiekszej checi podpalenia tego zlomu:mad2: bylem u mechanika dzis i stwierdzil, ze to jakas bzdura, na pewno nie kolo zamachowe. Moze pompa oleju w skrzyni. Po czym zamknal maske i kazal mi zostawic auto. Po jego slowach, w silniku zaczelo cos pukac! :mad2: bylo slychac nakretki w skrzyni i dziwne odglosy u gory silnika. Jakbym uderzal mlotkiem w pokrywe zaworow. Mechanik stwierdzil ze grubsza sprawa i kazal jednak przyjechac w piatek :duh: Dostaje juz szalu z tym gratem, zlomem czy jak to g...o nazwac. Najprosciej bedzie go spalic, lub wymienic mu motor na drugi razem ze skrzynia. Po czym to bardzo szybko oglosic i przesiąść sie na jakiegos fiata punto lub inny pojazd wartosci max 1000zl.
Opublikowano
Majkel a co do odglosow srubek ze skrzyni, jakby to byl rozrusznik to czemu tego by nie bylo na zimnym silniku.
Opublikowano

No mi się wydaję,że to nie będzie rozrusznik.U mnie zaczęło się od cichego szurania tylko po rozgrzaniu a teraz juz daje caly czas xD

Juz czekam tylko jak będę w PL to się zajmę tym lub wcześniej coś padnie.Ogolnie irytujące jest to,ze silnik sam w sobie pracuje bardzo cicho,ale przez to szuranie z zewnątrz wydaję się jakby miał się rozpaść :mad2:

Ja wciąż trzymam sie wersji,ze to albo skrzynia albo koło zamachowe..

Opublikowano
Ja kolo odrzucilem, poniewaz nie jest to taki sam, cykliczny dzwiek. Ewidentnie slychac to w skrzyni. Jutro jade do goscia ktory pracuje w serwisie bmw. Ale po rozmowie przez telefon, na moje jest zielony w temacie. Takze zostanie to spalic, bo szkoda nerwow na te pier.... złomy :mad2:
Opublikowano
Mysle ze 6 moze nie, ale duzo sie pewnie nie pomylisz. Auto dalem gosciowi, ktory pracuje w serwisie bmw. Garazowi mechanicy odbijaja pileczke, a jak mam wymienic pol samochodu i dalej slyszec nakretki, to sam rozumiesz :mad2: powiedzial ze we wtorek zadzwoni co jest, jaka kwota i czy robimy. Takze dam znac :mrgreen:
Opublikowano
A tak wgl to masz inne objawy?slizga ci sie sprzeglo,przeciaga biegi?

Czy po prostu sabte trzaski i tyle?

 

W moim m54b25 są takie same odgłosy srubek występowały na starym konwerterze, na regenerowanym i na podobno nowym który teraz mam zamontowany


Zastanawia mnie czy to katalizator tak nie klekocze??


Sprzęgło u mnie nie slizga i biegi włącza ok (podczas normalnej jazdy wciskając gaz obroty podskoczą Maks 100-150 i auto zaczyna przyspieszać albo redukuje bieg i ciągnie

Opublikowano

Czyli konwerter można wykluczyć.Kiedys byłem u speca od skrzyń i powiedział,że w skrzyni jest coś co może dawać taki odgłos,ale trzeba by wyjmować skrzynie i rozkładać na części a nie jest to na 100% pewne wiec jak mialem zapłacić 2k to dalem spokój.

Mam nadzieję,ze wczesniej ktoś znajdzie rozwiązanie..

Opublikowano
Nic sie nie slizga. Przed regeneracja mialem takie wrazenie, no i falowaly obroty. Teraz wszystko chodzi jak w nowym, tylko slysze te srubki. :mad2: moj mechanik od aut, stawia na skrzynie, ale nie jest pewien. Dlatego wolałem oddac samochod, komus kto ma doczynienia na codzien z ta marka, niz wymieniac niepotrzebne części i robic nastepne koszta.
Opublikowano
A wiec oglaszam werdykt: uwaga... Rozrzad! Pier.....e zlomy. Serwis stwierdzil ze to wal przenosi odglosy na srodek skrzyni. Teraz tylko zapis na termin wymiany, z tego co wiem za 2 tyg. I kilka tys i gotowe :mrgreen:
Opublikowano
A wiec oglaszam werdykt: uwaga... Rozrzad! Pier.....e zlomy. Serwis stwierdzil ze to wal przenosi odglosy na srodek skrzyni. Teraz tylko zapis na termin wymiany, z tego co wiem za 2 tyg. I kilka tys i gotowe :mrgreen:

 

No to trochę mnie zaskoczyles z tym rozrządem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.