Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

 

czy ktoś z Was wie coś może o tym samochodzie?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-lift-m-pakiet-wewn-szwecja-serwis-ksiazka-ID6yN4rw.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

Rozkodowany VIN:

 

WBADS31000GZ82953

 

Type

Value

Prod. Date 2001-11-07

Type 525I TOURING (EUR)

Series E39 (5 Series)

Body Type TOUR

Steering LHD

Engine M54

Displacement 2.50

Power 141kw / 192hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour STERLINGGRAU METALLIC (472)

Upholstery STANDARDLEDERSCHWARZ (N6SW)

Options

S210A Dynamic Stability Control

S249A Multifunction F Steering Wheel

S302A Alarm System

S316A Automatic Trunk Lid Mechanism

S320A Deleted Model Lettering

S361A BMW LA Wheel Parallel Spoke 82

S386A Roof Railing

S438A Fine Wood Trim

S441A Smoker Package

S481A Sports Seat

S494A Seat Heating Driverpassenger

S500A Headlight WipewashIntensive Cleaning

S521A Rain Sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic Air Conditioning

S650A CD Player

S661A Radio BMW Business C43

S694A Provisions For BMW 6 CD Changer

S710A M Leather Steering Wheel

S760A High Gloss Shadow Line

S775A Headlining Anthracite

S785A White Direction Indicator Lights

S818A Battery Master Switch

S842A Coldclimate Version

S863A Retailer Directory Europe

S885A Onboard Vehicle Literature Swedish

S896A Daytime Driving Light Switch

S925A DummySALAPA

Standard Equipment

S470A IsofixSystem

S520A Fog Lights

S548A Kilometercalibrated Speedometer

S851A Language Version German

Edytowane przez john coltrane
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo przyjemna wersja wyposażeniowa :8) brakuje tylko dobrego koła, Radom oczywiście studzi emocje, ale i tak obejrzałbym na Twoim miejscu.

Popraw tytuł.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poliftowa e39 że Szwecji będzie strasznie zgnita.

Jak robili próg to w lakier poszła nawet zaslepka pod podnośnik.

 

Dla aut ze Skandynawii widziałem w historii nie raz wymianę kilku elementów z powodu korozji i to po 5-6 latach.

Opublikowano
Poliftowa e39 że Szwecji będzie strasznie zgnita.

Jak robili próg to w lakier poszła nawet zaslepka pod podnośnik.

 

Dla aut ze Skandynawii widziałem w historii nie raz wymianę kilku elementów z powodu korozji i to po 5-6 latach.

 

Dzięki - ciekawa informacja. A czy należy bać się takiej wymiany, jeśli była dobrze zrobiona? Oni robią takie rzeczy pewnie lepiej, niż ,,Mirek w garażu"?

Opublikowano
Chyba nie problem w jakości napraw, tylko w zaawansowaniu korozji w aucie na elementach niewymiennych. Jak zacznie rdzewieć, możesz tylko próbować opóźnić działanie korozji. Chyba że rozbierzesz auto w mak i wytniesz pordzewiałe elementy lub wypiaskujesz. Doraźnie naprawy, z mojego doświadczenia, działają na krótko: 1-2 zimy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli cały spód będzie w świeżym baranku to raczej do niczego się nie dogrzebiesz, ale będzie wiadomo o co chodzi. Możesz pewnie progi miernikiem sprawdzić, czy już były robione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.