Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zastanawiam się nad zakupem 5. Do tej pory jeździłem X5 M50d ale to był silnik z trzema turbinami a nie jak teraz z czterema. Czy może ktoś testował oba te modele i może powiedzieć w którym jest ciszej. Osiągi obu silników są porównywalne, a nie znalazłem dilera, który ma M550d do jaz testowych.

Pozdrawiam

Opublikowano
Jeździłem dieslami od 2000 r. wyłącznie BMW. Od 5 tys E34 poprzez 2 litrowe x3 pierwszej generacji, e60 2,5, f10 2,0 i f10 3,0 258 KM typowo wyposażone. Przy okazji 1 pierwszej generacji i x1 2 litrowa. Następńie postanowiłemkupić benzynę. Wybrałem 640i, ale gdyby to był inny model to też benzynowy. Po 2ch latach mogę stwierdzić, że jedyną przewagą diesla jest niższe zużycie paliwa i nie chodzi mi o koszty, bo nie wierzę, że przy zakupie wozu za 400-500 tys. liczy się cena litra paliwa. Chodzi mi wyłącznie o zasięg na jednym zbiorniku i to wyłącznie przy długich podróżach. Wszystko inne - jakość oddawania mocy, dźwięk, mnawet zapach przy tankowaniu przemawiają za benzyną. To się ogólnie składa na tzw. Kulturę pracy silnika. Dla mnie wybór benzyna - diesel jest oczywisty lepsza benzyna. Jeśli pomogłem w wyborze to się cieszę i będziesz miał większą radośç z jazdy.
Opublikowano
Przesiadłem się z F10 M550D do G30 M550i, i powiem krótko benzyna to jest to :lol:

 

 

Ja też przesiadłem się z klekota do M550i i wiem co to życie :mrgreen: :twisted:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ostatnio u mojego dealera pojawiła się m550d skonfigurowana za 500+. Ja wszystko rozumiem, że ludzie jeżdżą w trasy, że zasięg itp, ale zapłacić pół bańki i słuchać klekotu zamiast V8 ? To dla mnie niepojęte :P
Opublikowano
Przesiadłem się z F10 M550D do G30 M550i, i powiem krótko benzyna to jest to :lol:

 

 

Ja też przesiadłem się z klekota do M550i i wiem co to życie :mrgreen: :twisted:

 

Ja sie przesiadłem z 20d na 50ix :-) jak czasami wsiądę jeszcze do 20d to mnie głowa boli od dźwięku i wibracji karoserii :duh:

 

Ktoś dobrze powiedział, wybrać 50d nad 50i to trzeba być masochistą

Hmmmm
Opublikowano
Ostatnio u mojego dealera pojawiła się m550d skonfigurowana za 500+. Ja wszystko rozumiem, że ludzie jeżdżą w trasy, że zasięg itp, ale zapłacić pół bańki i słuchać klekotu zamiast V8 ? To dla mnie niepojęte :P

 

Też tego nie rozumiem...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ostatnio u mojego dealera pojawiła się m550d skonfigurowana za 500+. Ja wszystko rozumiem, że ludzie jeżdżą w trasy, że zasięg itp, ale zapłacić pół bańki i słuchać klekotu zamiast V8 ? To dla mnie niepojęte :P

 

Też tego nie rozumiem...

Przecież z głośników leci V8 :D

Btw. przez chwilę miałem napisać, że przecież nie wszyscy się jarają motoryzacją, mocą, dzwiękiem itp. a mają hajs więc im wszystko jedno. Ale zaraz mi przyszło do głowy, że wtedy za tą samą kwotę mają 730d albo sporo taniej 530d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.