Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wywala mu błąd świecy nr.1.

Na szczęście w n47 nie trzeba odkręcać kolektora więc na szybko wykrecilem pierwszą świece. Ale okazuje się że ta świeca świeci. Dla pewności włożyłem nową i nadal jest błąd. Czyżby świeca nr1 byłaby na końcu, czyli od strony rozrządu?

Auto rano pali z niebieskim dymem więc 100% świeca

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nie musi być świeca. Może być sterownik. Możesz go wyjąć. Proste dojście. i obmierzyć miernikiem. Na pinach 1,2,3,4 mierząc multimetrem opór powinny być identyczne wartości, bo to kolejne świece. Jak są takie same to sterownik masz sprawny i zostaje świeca.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem, ale na świecy numer jeden od strony chłodnicy nie może być błędu bo działa, to i sterownik działa. Pewnie 1 będzie na końcu.

Sterownik na wierzchu? I tak chyba podszybie trzeba targac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sterownik może nie dawać napięcia na jedną świecę również. Zależy który kabel się w nim urwie. Rozrząd w tych silnikach jest między skrzynią a silnikiem od strony grodzi. Wychodziło by,że 4 cylinder jest od chłodnicy.

 

Po przeszukaniu wiadomości na temat silnika N47, BMW postanowiło numerować je normalnie od przodu. Także poerwszy jest od chłodnicy.

Tu wrzuciłem ten dokument o silniku N47

http://chomikuj.pl/Jack1979/E87/N47_en,6196705395.pdf

Strona 11, Cylinder numbering order

 

P.s. sterownik przykręcony jest do obudowy filtra oleju. To jak masz błąd pierwszej świecy to dziwne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak mówisz? Mimo że świeca zaswiecila od razu "w rękach" ?

 

Hus, zamówię, najwyżej wydrukuje błąd przed montażem i zareklamuje jak to nie będzie on

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jack79 napisal jak sprawdzic sterownik.

Jak sprawdzic swieczki to wiesz.

Posprawdzaj co jest uszkodzone bo jak kupisz to Ci w sklepie nie przyjma z powrotem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja pracuje w sklepie więc przyjmie.

Jeszcze pomierze proforma jak znajdę 5min czasu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniłem sterownik i [BAD] jak to mówią. Nadal pierwsze odpalenie z niebieskim bąkiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie patrzyłem. Nie zdążyłem.

Ale błąd był z 1 świecy. I to nie stały.

 

Trochę oleju mam w obiegu po starej turbo... Tyle że znowu jak jest ciepło to rano tylko niebieską mgiełke puszcza - a teraz to DYM aż wstyd . Kurcze świece jak byk.

Ahaa i nie pali z kluczykiem, tylko 2 3 razy przekręci

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę oleju mam w obiegu po starej turbo...

W twoim przypadku raczej nie ma to znaczenia...

W jakim stanie sa filtry?

Tyle że znowu jak jest ciepło to rano tylko niebieską mgiełke puszcza - a teraz to DYM aż wstyd

Po jakim czasie przestaje kopcic?

jak mozesz to wzuc filmik

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.