Skocz do zawartości

Parujące lampy FULL LED F10


Michal.s94

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

To niestety spotykany problem.

U mnie też parowały, ale dopóki nie ma skropleń - BMW nie chce wymieniać lamp. W przypadku gdy lampy tylko parują - suszą.

Więc jak nie masz już gwarancji - chyba pozostaje Ci spróbować samodzielnie wysuszyć te lampy, tak jak robi to serwis.

Tylko suszarką, a nie opalarką - bo temperatura powietrza nie może być zbyt wysoka.

Trzeba zdjąć te dekle, te które się da (żeby był jak najlepszy przewiew) - i po prostu ciepłym powietrzem suszarki suszyć wnętrze reflektora.

 

Jeśli reflektor jest szczelny - to usunięcie wilgoci z jego wnętrza powinno pomóc (ta wilgoć w czasie pracy reflektora pod wpływem temperatury po prostu odparowuje i skrapla się na kloszu)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie serwis nie robił problemów i sami zaproponowali suszenie.

Przy czym ja miałem tylko zaparowany klosz.

Powiedzieli, ze jeśli oprócz pary pojawia sie kropelki - wtedy wymienią na gwarancji.

Kropelki sie nie pojawiły a i suszenie było skuteczne, bo od tamtego czasu mam spokoj z parowaniem.

 

Moze spróbuj w innym ASO...

Cos ten obecny serwis ci ściemnia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie historia identyczna jak u kolegi pe te Od czasu suszenia spokoj. I obiecano ze jesli pojawi sie zaparowanie od razu wymiana. Z tym ze ja mysle ze nie bylo to tylko suszenie ale i jakas ingerencja w lampy nazwana wtedy „procedura”
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam 428i i parują mi lamy ASO zaproponowali mi zostawienia samochodu na 3 dni i będą suszyć zapytałem na czym ta procedura polega mówili na niczym innym jak wyciągnięcie zawleczek i suszeniem to samo mogę w domu zrobić sam gość mi z ASO tak powiedział ale żenada

 

 

3 dni bez samochodu żeby po prostu otworzyli dwie zawlczki człowiek jeszcze musi zajechać z kimś i fatygować bo samochód zastępczy w cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

W mojej f10 polifit też zaparowana lewa lampa.

Otworzyłem dekielek z góry i dodatkowo wyjąłem żarówkę kierunkowskazu, dla lepszego przewiewu.

Jako człowiek niecierpliwy postanowiłem użyć suszarki do włosów. W ustawieniu na średnio ciepłe powietrze, wysuszylem lampę w 15 min.

Teraz nie mogę włożyć żarówki, bo najpewniej gówniany plastik gniazda żarówki się przytopił.

Jak w serwisie mi nie pomogą to mam lampę do wymiany. Taka oto moja historia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na te lampy? Wymieniłem uszczelki od modułów, doszczelniłem w koło sylikonem , ale nadal lampy czasami parują. Szczególnie prawa

 

Ja też walczyłem z parującymi lampami. Posiadam skrętny bi-xenon. Kupiłem taki pochłaniacz https://allegro.pl/oferta/pingi-pochlaniacz-wilgoci-osuszacz-samochodowy-8951217250. Zrobiłem z tego 4 małe woreczki i przykleiłem do dekielków w lampie. W każdej lampie mam po 2 pochłaniacze. Na razie mam spokój z parowaniem :) Teoretycznie można te woreczki wziąć do domu i wysuszyć w mikrofali i włożyć z powrotem. Zobaczymy jak to się sprawdzi na dłuższą metę :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.