Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć hej, przy przelocie 300k padł mi konwerter w e60. Chciałem znaleźć jakąś używaną skrzynie z małym przelotem, był podobny temat, że w BMW e60 z 2004 roku z 3 litrowym dieslem oznaczenie skrzyni to ZF 6hp26. Jednak po wprowadzeniu ostatnich cyferek vinu z mojego auta na realOEM wyskakuje mi, że skrzynia to GA6HP26Z. I tutaj rodzi się moje pytanie, co oznacza litera Z po 26 i GA przed 6? To jest jakiś inny rodzaj skrzyni? Na allegro są do kupienia, ale sprzedający pisze jedynie, że to 6HP26. Różnią się jakoś od siebie? Tak samo jeden sprzedający pisze że skrzynia to ZF 6HP26, a drugi, że to 6HP26. U jednych na aukcji producent to oem(oryginał), a u drugich, że producent to ZF. Prosiłbym o w miarę jasną odpowiedź ;)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
jesli padl konwerter dlaczego wymieniasz skrzynie :?: 6hp26 to skrzynia zf to jest ori skrzynia bmw nie produkuje skrzyn :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Bo za konwerter z robotą z uszczelnieniem, wymiana oleju i wszystkiego krzyczą ponad 5tys więc chyba lepiej kupić całą skrzynię z niskim przebiegiem za 3tys niż wrzucać za sam nowy konwerter 2.5tys. Sam nie wiem, mimo wszystko są i kompletne skrzynie po 2tys nawet, ale co z tym oznaczeniem skrzyni, to mnie zastanawia
Opublikowano

Kupując używkę nigdy nie wiesz na co trafisz. Niski przebieg wcale nie gwarantuje dobrego stanu skrzyni.

 

Osobiście szedłbym w remont - choć mam nadzieję, że mnie to nigdy nie spotka :wink:

Opublikowano
Byłem u faceta w okolicy, który non stop ma ruch i mówi, że daje gwarancję pół roku na to, że to musi banglać. Z drugiej strony skrzynia 3tys + koszt oleju i wszystkiego to wyjdą podobne ceny. Sam nie wiem, mam zaufanie do niego bo na placu stało kilka e60 i w każdej było to samo. Na ori częściach koszt konwertera ze wszystkim to 5200, czyli skrzynie + konwerter uzywke trzeba dodać 500zł
Opublikowano
Jaki masz napęd ?Jeśli ns tył to 6hp26,a jeśli xd to 6hp26z bynajmniej u mnie tak jest?Bmw nie robi skrzyń wszystkie są produkcji ZF.
Opublikowano
Mam tylko tył, a pokazuje mi po vinie, że to skrzynia z zetką na końcu. Ktoś powierdza ? xd ma z na końcu a sama tylnonapędówka bez z?
Opublikowano (edytowane)
Bo za konwerter z robotą z uszczelnieniem, wymiana oleju i wszystkiego krzyczą ponad 5tys

Nie wiem jak liczysz, ale mi wyszło miesąc temu, 2400 konwerter, 40 uszczelniacz, 800 olej i filtr, 300 wymiana = 3540, możesz zapłacić za wymianę więcej bo są różne ceny, skąd ponad 5000 zł ? :D

Edytowane przez mundek002
852c2d3fdc685c61m.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo za konwerter z robotą z uszczelnieniem, wymiana oleju i wszystkiego krzyczą ponad 5tys

Nie wiem jak liczysz, ale mi wyszło miesąc temu, 2400 konwerter, 40 uszczelniacz, 800 olej i filtr, 300 wymiana = 3540, możesz zapłacić za wymianę więcej bo są różne ceny, skąd ponad 5000 tys ? :D

5 tys a nie 5000 tys.

To 1000 razy więcej

Opublikowano
U mnie krzyczą za konwerter około 2.5-2.7 tys, tarczki w skrzyni 6x25, olej kolo 500, miska z filtrem 350 jeszcze coś, tylko zapomniałem jak to sie nazywalo, ale wiem ze koszt okolo 600zł i za robote 800 netto... No to granice 5k wychodzą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.