Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ładowanie na poziomie 13/6-8 akumulator 100ah

Akumulator jest niedoladowany ponieważ ostatnio z dnia na dzień wolniej kręcił ,aż nastepnego dnia auto nie odpalilo. Klemy sa czyste,aku ma 3lata. Alternator wymienialem dwa lata temu bo ori sie spalił. Pamiętam że na tamtym ladowanie tez nie przekraczalo 14v . Co moze byc przyczyną?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle masz po włączeniu większości odbiorników prądu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Pacjent to e39 polift.

Ładowanie pod obciążeniem(włączone swiatla mijania,drogowe,radio,podgrzewanie szyby ,nawiew )

Przy silniku 13.76

Przy akumulatorze 13.50

 

Bez obciążenia

Przód 13.95

Przy aku 13.87

Parametry nie skaczą .

Opublikowano
Rozrusznik kreci normalnie ale slychac go troszke głośniej jakby metaliczny dźwięk podczas krecenia.(mam tak od okolo 3mies,problemu z odpalaniem nie bylo,ani z rozladowaniem aku po kilku dniach dojazdu do pracy ok 7km ) w ktorym miejscu znajde mase?
Opublikowano
Tragedii nie ma, jednak coś mi Się zdaje,że mniej niż 14.1-2V nie powinno spadać nawet pod obciążeniem. A jakie wskazania ładowania masz w ukrytych testach nr9 :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Pobór spoczynkowy jak najbardziej wporządku
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mało, akumulator do sprawdzenia, naładowania lub wymiany.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolego mam identyczny problem. Co prawda bateria jest trochę za duża (mam M54TU30 a zamontowana jest 100Ah) ale i tak w teście 09 mam 13.5-13.7 V.

U mnie słychać rolkę napinacza ale napięcie paska jest w normie.

Po nowym roku będę wyciągał alternator.

I tu pytanie. Jak poznać, zużyty alternator lub regulator napięcia?

Opublikowano
Ja zmienilem regulator ,mialem na zapasie jakis zamiennik i wiele sie ładowanie nie poprawiło czasem dojdzie do 14v a tak to jest 13'95. W starym szczotki byly wytarte i pierścień slizgowy na komutatorze ma juz spore rowki ,ale tego nie ruszalem narazie z braku czasu.
Opublikowano
Sprawdź sobie miernikiem ile wychodzi bezpośrednio z alternatora i ile wskazuje na akumulatorze,moze jest problem z masą lub klema plusowa.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Podepnę się pod temat gdyż mam też problem z napięciem.. Mianowicie przy spadaniu obrotów spada mi też napięcie nawet do 12,7-13... Na wolnych obrotach trzyma ładnie 14.4 -14.5 w czasie jazdy tak samo z niewielkimi skosami +/- 0,2. Czy ktoś wie co może być przycyzną ? Regulator napięcia mam wrażenie, że jest ok. Pierwsze co to postawiłbym na alternator. Czy ktoś mial podobny problem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.