Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od pewnego czasu zauwazylem po odpaleniu na zimnym silniku charakterystyczny dzwiek jakby grzechotanie ktore ustaje po rozgrzaniu :roll: Moj mechanik twierdzi ze to rozrzad :roll: Zawsze slyszalem ze problem rozrzadu dotyczy nowszej wersji silnika 2.0D N47 a moj to starsza 163-konna wersja M47n2,czy ktos mial taki problem i zmienial rozrzad w tym silniku? Jest to tak samo skomplikowane i drogie jak w nowszej wersji ? dodam ze auto ma 180 tys.pewnego przebiegu
Opublikowano
Rozrząd w M47 jest z przodu silnika, w N47 w tyłu (przy ścianie grodziowej). Wymiana w M47 jest łatwiejsza. Trzeba pytać forumowych mechaników ale zdaje się rzadko wymienia się rozrząd w M47.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
znalazlem taki filmik w necie gdzie jakis niby fachowiec twierdzi,ze przyczyna glosnej pracy rozrzadu moze byc zly olej a konkretnie inny niz zalecany CASTROL :shock: Ja swego czasu sugerujac sie opiniami na tym foum przeszlem z owego Castrola na VALVOLINE o takich samych parametrach,to jak to w koncu jest :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobre z tym castrolem :lol: delikatnie mówiąc gość nie wie co mówi :wink: dodatkowo film dotyczy silnika n47 a nie Twojego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czytam,czytam i glupieje :shock: Z tego co wyczytalem chalas dochodzacy z mojego silnika to raczej nie z lancucha tylko tzw.popychaczy gdyz jest to bardziej takie cykanie :roll: i pomoc moze wymiana oleju na lepszy,tylko jaki? W chwili obecnej mam zalany VALVOLINE Syn Power MST 5W-30,wczesniej jezdzilem na klasycznym castrolu czy taka zamiana mogla to spowodowac :roll:
Opublikowano
Nie znam rosyjskiego :D O olejach swego czasu sie oczytalem i dlatego przeszlem z castrola na valvoline.Skoro to te popychacze tak cykaja na zilnym silniku to warto sprobowac zmienic olej? na jaki? wrocic do castrola :roll: I jaki jest orientacyjny koszt wymiany tych popychaczy?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam mam do was pytanie jak w końcu jest z wymianą rozrządu w tym silniku ? był przypadek zerwania czy przeskoczenia ?

Mam 302tyś przebiegu i mam jakiś szum z przodu silnika jak by zużyte łożysko w rolce . Szum pojawia się po pełnym nagrzaniu silnika . Na zimnym jest cicho.

Nie jest to nic z układu pasowego bo auto było odpalane bez pasków i słuchane stetoskopem i szum wydobywa się jak by z pod koła pasowego może bardziej tuż nad nim.

Jedni mechanicy mówią ze tak chodzą te silniki a znowu inni że szum może powodować dolny łańcuch. Ja już nie wiem czy ruszać czy jeździć tak jak jest. (jeżdżę już tak rok) Koło pasowe też wymienione na nowe corteco .

Opublikowano
Witam, aktualnie mam 217kkm przelotu, I niestety luzny lancuch, sprawdzajcie pod korkiem , umnie luz w poprzek okolo 1, 5mn, sprawdzalem nowy swaga w sklepie to mial okolo 0, 5, auto jest z niemiec o jednego wlasciciela, pelna historia, niestety wymiany oleju byly ksiazkowe tzn.30 do uwaga 44tys!,,,tez na zimnym mam jakby grzechot, mysle dojezdzic do 250tysi I robie kpl.lancuchow plus kola zebate
Opublikowano
Witam, aktualnie mam 217kkm przelotu, I niestety luzny lancuch, sprawdzajcie pod korkiem , umnie luz w poprzek okolo 1, 5mn, sprawdzalem nowy swaga w sklepie to mial okolo 0, 5, auto jest z niemiec o jednego wlasciciela, pelna historia, niestety wymiany oleju byly ksiazkowe tzn.30 do uwaga 44tys!,,,tez na zimnym mam jakby grzechot, mysle dojezdzic do 250tysi I robie kpl.lancuchow plus kola zebate

 

A niby czemu chcesz dojeżdżać do 250tys jak awaria została już zdiagnazowana?

Wg.mnie raczej jeździć do czasu umówionej wizyty u mechanika bo zakładam ze kasę na wymianę masz już w kieszeni?

Przy takim nalocie tez trzeba zrzucić miskę olejowa i sprawdzić gluty na sitku po Longlifach.

MADE IN PRL
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Mam ten sam problem co kolega Kamil

Nie wiem, czy mam się tym przejmować, czy jeździć dalej :?: Orjetuje się w ogóle jaka jest cena wymiany kompletnego rozrządu wraz z robotą. I w ogóle czy jest sens wymieniać. Czy ktoś tak jeszcze miał jak my?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.