Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Seryjnie w moim samochodzie siedziały zwykłe lampy, kilka lat temu postanowiłem wrzucić oryginalne lampy xenonowe bosch. Chciałbym się zapytać czy to prawda, że za brak spryskiwaczy lamp niebiescy mogą zabrać dowód? Miałem już setki kontroli, oglądali lampy, szybę, stan opon i nigdy nie przysapali się do braku spryskiwaczy..

Kolejnym pytaniem jest to czy bez problemu idzie teraz zamontować cały komplet spryskiwaczy do samochodu, który seryjnie nie posiadał owej rzeczy i czy może taniej i lepiej jest kupić i założyć same atrapy listwe pod lampy? Pozdrawiam.

Opublikowano

I przeglądy rejestracyjne przechodziły?????

Kolego, jedź naprzeciw kogoś, kto ma brudne ksenony , to zrozumiesz po co są spryskiwacze ;)

Opublikowano

Przechodziły, po znajomości :twisted: :twisted:

 

A jak wygląda sprawa z dołożeniem tych spryskiwaczy, da rade? Dużo roboty?

Co do brudnych xenonów to wiem jak ta sprawa wygląda, sam nie raz dostałem ostro po gałach jadąc w nocy. Przed każdym wyjazdem w trasę czyszczę zewnętrznie swoje lampy, a jak mam czas i coś dłubię w garażu to przy okazji w środku przeczyszczę.

Opublikowano
Roboty raczej dużo nie ma, potrzebujesz dwa teleskopy które się wysuwają z dyszami rozpylającymi, mocowania pod lampe aby trzymały te teleskopy, listwe z zaslepką, zbiornik płynu na taki z miejscem na drugą pompkę spryskiwaczy oraz przewody do teleskopów które idą ze zbiornika. Wszystko kupisz na allegro myślę ze w kwocie 700 zł powinieneś się zmieścić,teleskopy są używki ale drogie i nie warto (puszczają oringi ze starości i wtedy z teleskopu wylewa sie cały płyn), lepiej kupić w aso za ok 170 zł za sztuke bo używka kosztuje ok 150 :) Oprócz tego trzeba pewnie wiązke kabla przeprowadzić do pompki spryskiwaczy i w module świateł włączyć funkcje spryskiwaczy
Opublikowano
Zbiorniczek nie jest potrzebny, można wywiercić dziurę w tym, który masz. Uchwyt na silnik już jest. Montujesz sitko, które robi za uszczelkę i to wszystko. Do instalacji potrzebny jest jeszcze przekaźnik, bo moduł GM wysyła napięcie na niego. Pompka zabezpieczona jest bezpiecznikiem 30A, kable do jej zasilania to 2,5mm. Poza teleskopami masz jeszcze dysze, które często są popękane lub brakuje im elementu, który rozpryskuje płyn na lampy. Oczywiści to wszystko jest sprzedawane jako sprawne, radzę więc dokładnie sprawdzać co kupujemy. Przy wężu łączącym teleskopy ze zbiorniczkiem potrzebne są oryginalne blokady końcówek węży. Jest to nie do dostania przy wysyłce. Lepiej jechać na szrot i zdemontować całość z jednego auta.
Opublikowano

Za cenę zbliżoną do podanej przez kolegę KubsoNN mam cały zestaw potrzebny do zamontowania spryskiwaczy w poliftowym sedan/touring. Wszystko nowe i oryginalne łącznie z wiązką i instrukcją montażu.

Spryskiwaczami steruje moduł komfortu (nie LCM) poprzez zacisk 12, kodowanie w module komfortu. Zasilanie z bezpiecznika F51 - 30A.

Szczegóły na PW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.