Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakies dalsze plany z modyfikacjami silnika ? ;D



Ja mam jedną trasę dość długa i po każdym małym modzie sprawdzam sie tam czy prędkość od punktu A do punktu B jest taka sama :p

Nigdy to nie będzie to samo co hamowania ale jakis maly punkt odniesienia zawsze jest

A druga opcja to sprawdzam sie ze starym autem na początku szły tak samo

Teraz po czyszczeniu dolotu całym serwisie i gdy zamontuje wiekszy ic zrobię następny wyścig :P

  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja pisałem o hybrydzie z tc-turbo i mają takie do okolic 250hp , pisalem tez z turbospec i muszę do nich zadzwonić w tej sprawie , ciężko wybrać jakąś firmę żeby faktycznie hybryda była dobrze zrobiona , mialem jedna hybryde od turbospec w swoim 1.9 Tdi i byłem zadowolony


A ty czemu wybrałeś perunturbo ??

Opublikowano

Tak wyszła ci na pw


Co tanie to drogie a co drogie to tanie tak to chyba było:p

Lepiej zapłacić więcej i mieć spokuj niz sie martwić ze turbo źle wstaje i za chwilę padnie , dlatego też wolał bym zapłacić więcej i mieć pewniaka

Opublikowano

dzisiaj przyszła paczuszka z Chin :) cena koło 70zł

a3ab520c7b1b.jpg


130zł i bimmercode jest mój, czyli za okolice 200zł ma działające narzędzie do zakodowania auta

Na szybko

- start/stop wyłączony

- zmieniłem siłę hamowania po które się włączają awaryjne światła

- video in motion

- sportowe zegary + zmiana wyświetlania na kolor czerwony

- cyfrowy prędkościomierz

- przeskalowałem wyświetlanie chwilowego spalania, było od 0 do 20l, jest od 0 do 30l

- zmiana logo na mperformance

- zmiana powitania w navi na connect 2

- włączyłem wiadomości tekstowe sms przez bluethooth ( nie wiem czy to działa, nie zdążyłem sprawdzić)

- wyświetlanie temperatury opon


Co się nie udało ( narazie :) )

Nie mogę znaleźć jak przeskalować sportowe zegary, wyświetlanie Nm mam do 400Nm, a przydało by się zrobić do 500Nm

Szukałem w expertmode możliwości doświetlania zakrętów światłami przeciwmgielnymi ale na razie poległem z tym tematem.

Rain/light sensitivity - niestety nie potrafię rozdzielić tych parametrów. Można ustawić czujnik deszczu na bardziej czuły ale jednocześnie włączają się światła drogowe jak tylko słońce zajdzie za chmurkę.

Opublikowano

FEM_BODY 3073 C_CLC_ENA F030enable F030disable Enables cornering lights - Part 1

FEM_BODY 3073 C_BLC_ENA aktiv nicht_aktiv Enables cornering lights - Part 2

FEM_BODY 3066 KL_ENABLE_LI KL_Ein KL_Aus Enables cornering lights - Part 3

FEM_BODY 3073 KL_ENABLE_RE KL_Ein KL_Aus Enables cornering lights - Part 4

FEM_BODY 3062 MAPPING_abbiegel_L_output nsw_l Off Enables cornering lights - Part 5

FEM_BODY 3062 MAPPING_abbiegel_R_output nsw_r Off Enables cornering lights - Part 6


Idę powalczyć jeszcze wieczorem z tym doświetlaniem.

Faktycznie jest jeszcze w tym podstawowym menu coś jak Cornering lights


No cena mega 18,6$ i darmowa wysyłka

https://www.aliexpress.com/item/Vgate-iCar-Pro-Bluetooth-3-0-4-0-WIFI-ELM327-V2-1-OBD2-Scanner-For-Android/32857118380.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2fa54c4d6Ab3O9

Opublikowano

Wydaje mi się że w bimmercode kodujesz czułość czujnika zmierzchu, czułość czujnika deszczu regulujesz na prawej manetce pokretłem przy włączonych wycieraczkach automatycznych.


Co do doświetlania zakretów, masz w menu podstawowym cornering lights, to ten parametr odpowiada za doświetlanie zakretów halogenami. Ale nie pamiętam czy u mnie wystarczyło kodowanie parametru z podstawowego menu czy wspomagałem się pdfem z bimmerpost.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

PERUN odpisał


"Koszt modyfikacji pańskiej turbosprężarki wraz z podstawową regeneracją to 1380 zl netto, koszt uzależniony od stanu turbosprężarki.


Max wydajność przerobionych turbosprężarek w okolicach 230+ps .( max 250 ps)


Czas realizacji ok 2-3 dni roboczych .


W przypadku samej regeneracji 600-1200 zl netto.

Posiadamy też 2 stage dla tej turbosprężarki , wydajność 250+ps, koszt 1860 zl netto ( koszt uzależniony od stanu turbosprężarki). "

Opublikowano

Co Tobie da ta hybryda w tym 2 litrowym motorze :) mocy przybywaj będzie powyżej 3500 obrotów, co daje profit tylko na autostradzie przy dużych prędkościach. Modyfikowałem swój motór w e90 i również zrobiłem hybrydę, wraz z ickiem uzyskałem 230 kunia z M47, co było dość dobrym efektem jak na stare żeliwo. Niestety powstała duża turbo dziura u dołu. Dużo kasy wpompowane, zaś ekonomia spadła przy normalnej jeździe. Czy bym to drugi raz robił, nie wolałbym kupić 3 litrowy silnik. Pamiętaj jak bawisz się ze skrzynią automatyczną, to jej mapy również trzeba zmienić aby miało to ręce i nogi i nie chodzi tu o szybszą zmianę, ale zmieniając turbo na większe "rozwierconą hybrydę ze zwiększoną ilością łopatek ect" zmienia się cały zakres pracy silnika.


Moje poczciwe E91 łykało na starcie 3 litrowe standardy, ale co z tego jak połykało ogrom paliwa.

Opublikowano

Dzięki za opinię, każda rada na wagę złota. Mało ludzi się tu z własnego doświadczenia wypowiada.

Jasne że najlepiej kupić M3, ale zawsze chodzi o $$$. Puki co mam okolice 230Hp i szukam odpowiedzi czy dalsze grzebanie to "skórka warta wyprawki"

Jeśli chodzi o paliwo, to przy moje żony przebiegach rzędu 8k km na rok, to nie ma znaczenia :)

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zrobiliśmy od nadkola bez podnośnika ani ściągania felgi :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cholerka, to ciekawie, ile kosztowała wymiana tego turbo w tym Range Rover Sport? Robocizna :shock:

Nie od parady mówi się, że koszty utrzymania range Rovera są wyższe niż Porsche Cayenne...

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Cholerka, to ciekawie, ile kosztowała wymiana tego turbo w tym Range Rover Sport? Robocizna :shock:

Nie od parady mówi się, że koszty utrzymania range Rovera są wyższe niż Porsche Cayenne...

Najtaniej co znalazł, wymiana + regeneracja turbo 17k - masakra

Opublikowano
Fajnie.

Jak dokodować odprowadzanie do domu halogenami w Bimmercoode.

 

FEM

Welcome light fog lights

Not active -----> active


możesz wybrać czy chcesz hard on czy soft on.


Możesz potem zmienić

Welcome Light parking lights

Hard on ---------> Soft on


Kodujesz wszystko na soft on i bardzo fajnie rozjaśniają i ściemniają się ringi i halogeny,

Opublikowano
halogeny już na miejscu, oświetlenie drogi do auta i doświetlanie fajnie wygląda ale ciekawy jestem jak z mgłą takie jasne światło sobie radzi.


855a01e8b5123226med.jpg

541cdfc3fe3be44amed.jpg

 


Super wygląda, to jeden z pierwszych modów jakie wleciały do mojej F30, teraz mam włączone doświetlanie halogenów przy skręcie i działa świetnie, szczególnie nocą na nieoświetlonej drodze :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mod na plus. Wyglądają dużo nowocześniej i są praktyczniejsze po dokowaniu funkcji.
Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.