Skocz do zawartości

Swap E34 z m50b25 na m52b28 w automacie


AB1772

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie czy jest tu magik który coś takiego już robił.

Bo o ile zmiana samego motoru nie jest problemem i fajnie to wychodzi z manualem i jeździ to ok, to w automacie nic nie mogę znaleść.

Mam fajną wersje e34 tylko ze silnik się już kończy a wszyscy polecają b28 i myśle ze fajnie by było coś zmienić. Tylko ze auto jest w automacie i komputer z m50 i m52 się różnią (inne sygnały) i pytanie jak rozwiązać problem komputera od skrzyni biegów.

Proszę dajcie znać jak by ktoś miał taką wiedzę ewentualnie znał warsztat który by się tym zajmował (mowa o skrzyni).

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie.

Dla tych co mieli by chęć porwać się na takie wyzwanie:-)

Oczywiście dzięki dla "piotra520" za sugestię.

Tak na początek zrobiłem, goły słupek pod osprzęt m50b25 i pomyślałem że odpalę a potem może znajdę patent na przegranie samych map z m52b28.

Okazuje się ze jest to kompletnie nie możliwe i nic mi to nie da. Ale motor udało się odpalić (no nie było to czego oczekiwałem)

Przezbroiłem to na m52b28 (komputer, wiązka). Silnik działa i to zajebiście aż miło posłuchać ale skrzynia jest głucha tak jak by była w trybie awaryjnym. Jeździć jeździ ale zero reakcji na pedał gazu. 2,5 tyś obrotów i sama zmienia biegi na wyższe, zero reakcji na gaz i kickdown.

Jest tak jak myślałem:-(

No nic pomyślę co dalej może znajdę rozwiązanie jak to skomunikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Witam.

Silnik m52b28 bez wiekszych problemów pojedzie na osprzęcie m50tub25. Przeskok w pojemnościach jest naprawdę niewielki żeby sterownik nie dał sobie rady. Pewnie włożyłeś rożowe wtryski i stąd problem. Robiłem mape pod dwa strokery m50b28 i wystarczyło tylko leciutko dolać paliwa żeby była pełna moc.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam

Kończąc temat bo może będzie ktoś robił coś takiego to celem informacji jest wykonalne :-)

Nigdy nie ma czasu o tym napisać lecz by pomóc inny trzeba. Faktycznie trzeba użyć wtrysków od 2,5 (zielone) a nie 2,8 (różowe) i w głowicy zrobić gniazdo pod czujnik temperatury bo 2,5 ma dwa a w 2,8 jest jeden. Głowice są prawie identyczne i jest miejsce na zrobienie tego. Zwiększyłem troszkę dawkę by wolne obroty były i wszystko zagrało.

Pół roku temu znalazłem magika co mi to jeszcze dograł na hamowni i naprawdę da się tym teraz jeździć. Jest różnica, polecam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.