Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc w aucie wymieniona pompa cr sprawdzone wtryski i nadal nie odpala... trwało to długo bo przy okazji autko dostało nowe kolektor wydechowy do był pęknięty oraz nowe świece żarowe bo żadna nie grzała na wszystko trzeba było trochę czekać ale już jest w całości. Mniejsza o to auto nie pali... masakra tyle roboty na nic. Wywala błąd ews i jeszcze kilka mało istotnych. Pali tylko na plaka albo samostart wszystko jedno ale jak przestaje psikac to gaśnie no normalnie paranoja.

Jakieś sugestie Pany? Ręce opadły niżej niż skala przewiduje. Paliwo nie idzie na wtryski.

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1. Synchronizacja EWS to takie minimum co trzeba zrobić.

2. Jakie ciśnienie podaje pompa wstępna ? Do zmierzenia potrzebujesz zwykly manometr i trojnik 8mm bodajże. Troche wezykow

3. Czy zawor upustowy na szynie CR jest sprawny?

4. Czujnik cisnienia CR nie robi Cie w konia ?

 

 

 

Pompę CR ciężko zajechać.... musiałbyś lać najgorsze paliwo na swiecie żeby zdechla.

 

Sprawdź niebieski przekaźnik w skrzynce komputera silnika. Odpowiada za prąd w DDE ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Synchronizacja ews zrobiona. Pompa następna ok 4 bary i jest to ok dowiadywalem się tam gdzie sprawdzałem wtryski i ta pompę co wsadzilem.

 

Jak sprawdzić ten zawor bo o tym też mówił pompiarz?

Gdzie jest ten czujnik ciśnienia cr i jak to zweryfikować.

Niebieski przekaźnik sprawdzałem dawno o był ok ale zajrzę tam... długo się taki silnik odpowietrza?

Opublikowano
A więc panowie auto odpalilo i chodzi bdb podmienilem regulator na Listwie ten przy szybie dobrze go odpowietrzylem i zapalił bez plaka nawet ;-) jeszcze raz wszystkim pomocnym w temacie wielkie dzięki i wesołych swiat:-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:clap: :dance: :roll2: :cool2: :handshake:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uruchomiłeś w końcu inpa? Nie było widać skoków ciśnienia na szynie? Super, że się udało, tylko szkoda, że nikt nie cisnął Cię żeby podmienić czujnik i zawór na początku, bo faktycznie szły na początek grube tematy a wyszła w sumie pierdoła. Dlatego pytam czy miałeś inpa i czy coś na to wskazywało?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Inpa nie robiłem nic poza usuwaniem błędów. Odpalilo po odpowietrzeniu i wymianie tego czujnika. A że wymieniłem pół silnika to nie żałuję bo przy okazji pozakaladalem kilka nowych części do których był łatwy dostęp.
Opublikowano
Czujnik czy zawór? :D bo juz sie pogubiłem:D (od przodu jest czujnik a od grodzi jest zawór)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Od przodu jest czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr a pod szybą zawór przelewowy.

Kolega wymienił właśnie zawór przelewowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od przodu jest czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr a pod szybą zawór przelewowy.

Kolega wymienił właśnie zawór przelewowy.

 

Świąteczny bimberek w głowach już szumi :wink:

Co to jest zawór przelewowy?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Od przodu jest czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr a pod szybą zawór przelewowy.

Kolega wymienił właśnie zawór przelewowy.

 

Świąteczny bimberek w głowach już szumi :wink:

Co to jest zawór przelewowy?

 

 

Nie trafiłeś nie pije alkoholu.

A zawór przelewowy(zawór regulacji ciśnienia) to jest takie coś co odpowiada za wypuszczenie nadmiernego ciśnienia w listwie cr.

Odpowiada on za prawidłowe cisnienie we wspomnianej listwie podczas rozruchu jak i późniejszej pracy ukladu zasilania paliwem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.