Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam Bmw e91 2006 rok 320d (150km) mam problem z autem - odpalanie - samochod odpala od

strzała lecz gasnie dzieje sie to kilka razy pomaga wciskanie gazu po odpaleniu , co jest dziwne to

dzieje sie to tylko po dlugim staniu np rano ale co jest dziwniejsze nie dzieje sie to zawsze - 2 dni jest

dobrze potem kolejne kilka dni nie ,

w aucie zrobione : wymiana swiec zarowych z przkaznikiem , wymiana filtra paliwa 2 razy (najpierw

knecht potem mann) , czyszczenie zbiornika , wymiony zawor cisnienia paliwa na listwie wtryskowej ,

sprawdzone wtyrski , zalozony zaworek zwrotny dodatkowy , samochod byl u elektryka zostal wyjety

sterownik silnika - oddany do sprawdzenia stwierdzono ze jest sprawny . Auto na sprzecie

diagnostycznym Bmw pokazuje wszystkie elementy sprawne wszystkie parametry prawidlowe

potrafi sie pojawic blad ,,zbyt niskie cisnienie paliwa przy rozruchu " , prosze o pomoc diagnoza

elektryka - to jechac do bmw wgrac nowy soft to sa kolejne wydatki a ja nie jestem do tego

przekonany czy moze ktos pomoc ma jakis pomysl ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież masz powód dlaczego gaśnie. Zbyt niskie ciśnienie paliwa przy rozruchu. Nie masz gdzieś nieszczelności? Ropy gdzieś nie widać? U mnie sparciał wężyk doprowadzający paliwo do pompy wysokiego ciśnienia, przy samej pompie. Błędów nie miałem ale paliwo powoli wyciekało. Obejrzyj silnik, chociaż skoro tyle wymieniłeś to ktoś by zauważył wyciek ropy.
Opublikowano

Mam to samo w e61 520d 163 konie byłem u wybitnych specjalistów na Śląsku i nie mogą stwierdzić co jest

już 2 lata tak mam

wcięty Dpf tez nie pomógł a niby miało być to

Ja obstawiam jeszcze że może być pompa wysokiego albo niskiego ciśnienia

Bo chyba nie ma już innych opcji :?:

Opublikowano
Pompy sprawdzone działają ponoć Ok filtr Dpf jego praca bez zastrzeżeń nie jest zapchany , 3 mechaników Oglądało szukało nie ma wycieku w czwartek będzie wgrany soft nie pomoże to chyba ja sprzedam bo moja pedantycznosc doprowadzi mnie do depresji :lol:
Opublikowano
Pompy sprawdzone działają ponoć Ok filtr Dpf jego praca bez zastrzeżeń nie jest zapchany , 3 mechaników Oglądało szukało nie ma wycieku w czwartek będzie wgrany soft nie pomoże to chyba ja sprzedam bo moja pedantycznosc doprowadzi mnie do depresji :lol:

 

Daj znać czy się udało

Tez myśle sprzedać i kupić vw :roll:

Opublikowano

Auto przyspiesza normalnie?

Nie wywala błędu przeładowania?

 

Jeśli jest z DPF to posiada przepustnice ją też możesz sprawdzić czy aby czasem się nie zamyka po chwili.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamontuj zaworek zwrotny na powrotnym przewodzie paliwowym bo mechanik pewnie zamontowal na zasilajacym zeby sie paliwo nie cofalo...

Jak auto zgasnie po odpaleniu to jak dlugo krecisz rozrusznikiem do ponownego odpalenia?

Opublikowano

Auto przy ponownym odpalaniu odpala odrazu , DPF jest nie ma z nim zadnych problemow (auto jezdzi dosc duzo)

Auto gdy juz odpali chodzi idealnie - obroty nie faluja - spalanie paliwa tak jak powinno byc - przyspieszenie , elastycznosc , brak zadnych niepokojocych dzwiekow czy kopcenia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wszystko wskazuje na uszkodzenie zaworu przelewu niskiego cisnienia pompy cr i przy dluzszym postoju paliwo z pompy splywa do zbiornika a dla paliwa jest obojetne ktorym przewodem splynie dlatego jesli montujesz zaworek zwrotny to tak na zasilaniu jak i na powrocie zeby zamknac obwod.
Opublikowano
wszystko wskazuje na uszkodzenie zaworu przelewu niskiego cisnienia pompy cr i przy dluzszym postoju paliwo z pompy splywa do zbiornika a dla paliwa jest obojetne ktorym przewodem splynie dlatego jesli montujesz zaworek zwrotny to tak na zasilaniu jak i na powrocie zeby zamknac obwod.

 

To u mnie jest coś dziwnego bo tylko jak temperatura spadnie do około 6 stopni odpala za 2 razem

odpala gaśnie i za drugim razem normalnie wszystko działa zakopci tylko na biało na chwile bo brak dpf

Opublikowano

jutro odstawie ja do znajomego wyczyszcze dojda do tej przepustnicy rozbiora wyczyszcza sprawdza przy okazji egr i przeplywke wyczyscimy :) zaloze drugi zaworek

sprawdze jaki mam numer podgrzewacza paliwa - na allegro kosztuje grosze zaloze tez drugi zeby wyelimonowac juz wszystkiego mozliwosci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zawor na cr jest zalozony nowy ..

Ale ktory zawor?

Wasze objawy wskazuja tylko na nieszczelnosc albo problem z utrzymaniem paliwa w pompie cr .O ile nieszczelnosc widac bo gdzies sie musi pokazac paliwo o tyle splywajacego paliwa do zbiornika nie widac ...

Mozna to zbadac tylko w jeden sposob-wpinajac manometr przed pompe cr i odczytujac go po nocy ale i tak nie da nam to odpowiedzi ktorym przewodem paliwo sie cofa wiec szybciej jest zapakowac dwa zaworki kierukowe ktore nalezy zamontowac jak najblizej zbiornika paliwa i zaworki musza byc wyposazone w sprezynke ktora dociska memranke bo sa tez zaworki samoczynne w ktorych membranka sama opada ale one sie do tego nie nadaja.

Opublikowano

to co ma znaczenie czy jest chłodniej to zaworek nie trzyma

bo dzis było 9 stopni i pali tak jak powinno zapalać

Opublikowano

zalozone aktualnie sa 2 zaworki - nie pomoglo przy okazji przepustnica- sprawna - egr wyczyszczony i przeplywka (nie byly zajechane ale profilaktycznie)

Zle dogadalem sie mechanikiem wczesniej zostal wymieniony zawor cisnienia paliwa na pompie - moj wniosek jest taki ze na listwie jest jeszcze zawor cisnienia w ETK znalazlem chyba ostatnie ogniwo ktore zostalo do wyeliminowania .

Najgorsze jest to ze zamierzam zmienic samochod , a uszkodzonego nie sprzedam wiec nastepny wlasciciel bedzie mial jak wygrana w totolotka :D

Opublikowano
zalozone aktualnie sa 2 zaworki - nie pomoglo przy okazji przepustnica- sprawna - egr wyczyszczony i przeplywka (nie byly zajechane ale profilaktycznie)

Zle dogadalem sie mechanikiem wczesniej zostal wymieniony zawor cisnienia paliwa na pompie - moj wniosek jest taki ze na listwie jest jeszcze zawor cisnienia w ETK znalazlem chyba ostatnie ogniwo ktore zostalo do wyeliminowania .

Najgorsze jest to ze zamierzam zmienic samochod , a uszkodzonego nie sprzedam wiec nastepny wlasciciel bedzie mial jak wygrana w totolotka :D

 

 

zawsze ci słabo odpala czy jak jest zimno

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zalozone aktualnie sa 2 zaworki - nie pomoglo

A czy zaworki posiadaja sprezynki tak jak wczesniej pisalem?-pewnie nie...

Pewnie sa plastikowe i na powrocie nie bedzie dzialal...

Myslalem jak to mozna sprawdzic i sa jeszcze dwie opcje

Przed odpaleniem rano podlacz komputer i obserwoj cisnienie paliwa.Pewnie bedzie to wygladac tak;

Silnik zapali a cisnienie bedzie spadac az silnik zdechnie a po ponownym odpaleniu juz bedzie roslo i sie ustabilizuje.

Drugi sposob;

Do pompki paliwa musisz dorobic niezalezne zasilanie np. z zapalniczki i rano wlaczasz zaplon nastepnie zasilanie pompki czekasz z 10 sekund i odpalasz jak auto nie zgasnie to wracasz do tematu zaworkow kierunkowych i tak pewnie bedzie...

moj wniosek jest taki ze na listwie jest jeszcze zawor cisnienia

Owszem jest i pelni role zaworu bezpieczenstwa oraz jest jednorazowy a gdy zadziala powinno wypluc blad i auto nie odpali.

Wysokie cisnienie masz OK bo nie masz problemu z odpaleniem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poziom wiedzy mechaników o m47 mnie poraża :shock: panowie w obu przypadkach do zrobienia test przelewowy (wtryskiwacz daje na przelew i spada ciśnienie na szynie)..sami to zróbcie w garażu, bo na Waszych mechaników to brak słów i pewnie to też im nie wyjdzie :duh: przy tym błędzie po sprawdzeniu pompy w baku to powinien być pierwszy test.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Test przelewowy zrobiony wtryski jak nowe nic nie puszcza zaworki założone mówiłem jakie maja założyć jakie założyli nie wiem , zamówiłem cała listwę z czujnikiem i zaworem używkę w środę Zmienię , auto na zimno potrafi dobrze zapalić po przejechaniu 5 km i zgaszeniu potrafi nie chcieć zapalić , oststanop po 20 km się to stało jak ta listwa nke pomoże wrócę do zaworków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.