Skocz do zawartości

[320d M47N] Skrzynia aut. GM Tarka/buczenie/wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

W związku z tym że nikt nie poruszył tego problemu co mam ja (PRZESZUKAŁEM CAŁE FORUM FUNKCJA SZUKAJ), chciałem go opisać i może jakaś dobra dusza przyjdzie mi z pomocą.

 

W mojej e46 pojawił się problem ze skrzynią biegów. Objawy pojawiały się na niskich obrotach między 3 i 4 oraz 4 i 5 biegiem. Na niskich obrotach falowały obroty gdy jechałem ze stałą predkościa oraz pojawiała się "tarka" ( coś w podobie do tego jak się wjeżdża na karbowany pas na autostradzie).

Nie zwlekając długo udałem się do mechanika koło Płocka w Proboszczewicach na naprawę skrzyni biegów.

Odebrałem samochód wystawił mi rachunek -wymienił : zawór ( chyba lock up) , olej , jakiś filtr + regeneracja sprzęgła.

Przez miesiąc wszystko było ok a później pojawił się taki problem:

Kiedy skrzynia zmienia bieg z 4 na 5 przy normalnej jeździe pojawia się tarka na 1 sekundę i później wszystko jest ok.

Byłem drugi raz u tego gościa a on mi powiedział że wszystko jest ok i nie wie o co mi chodzi ???

Jak jeździł to wszystko było ok a jak odebrałem samochód od niego to doszedłem do momentu że znów z 4 i 5 jest ta tarka.

Szczerze to mam ochotę wrzucić go do Wisły i pojechać do jakiegoś renomowanego mechanika który zajmuję się skrzyniami automatycznymi bo ten problem spędza mi sen z powiek.

 

Bardzo proszę o pomoc, szczerze to nie wiem co zrobić z tą sytuacją mam do niego pojechać i wziąć na przejażdżkę...

Opublikowano

Wyślij mu list z potwierdzeniem odbioru z opisem całej sytuacji oraz daj mu 14 dni na naprawę a jeśli nie potrafi naprawić to zwróci pieniądze za nie udaną naprawę.

Zaznacz że jak po 14 dniach nic nie zrobi w tej sprawie to naprawę powierzysz innemu warsztatowi i podejmiesz odpowiednie kroki o zwrot zapłaty którą pobrał za usługę źle wykonaną.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym zaczął najpierw na spokojnie :8) tak jak napisałeś, weź go na przejażdżkę i pokaż mu ten problem, później spróbuj dogadać się. Podejrzewam ze nie płaciłeś za to 500,- żeby mogły być jakieś niedociągnięcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Cześć,

W związku z tym że nikt nie poruszył tego problemu co mam ja (PRZESZUKAŁEM CAŁE FORUM FUNKCJA SZUKAJ), chciałem go opisać i może jakaś dobra dusza przyjdzie mi z pomocą.

 

W mojej e46 pojawił się problem ze skrzynią biegów. Objawy pojawiały się na niskich obrotach między 3 i 4 oraz 4 i 5 biegiem. Na niskich obrotach falowały obroty gdy jechałem ze stałą predkościa oraz pojawiała się "tarka" ( coś w podobie do tego jak się wjeżdża na karbowany pas na autostradzie).

Nie zwlekając długo udałem się do mechanika koło Płocka w Proboszczewicach na naprawę skrzyni biegów.

Odebrałem samochód wystawił mi rachunek -wymienił : zawór ( chyba lock up) , olej , jakiś filtr + regeneracja sprzęgła.

Przez miesiąc wszystko było ok a później pojawił się taki problem:

Kiedy skrzynia zmienia bieg z 4 na 5 przy normalnej jeździe pojawia się tarka na 1 sekundę i później wszystko jest ok.

Byłem drugi raz u tego gościa a on mi powiedział że wszystko jest ok i nie wie o co mi chodzi ???

Jak jeździł to wszystko było ok a jak odebrałem samochód od niego to doszedłem do momentu że znów z 4 i 5 jest ta tarka.

Szczerze to mam ochotę wrzucić go do Wisły i pojechać do jakiegoś renomowanego mechanika który zajmuję się skrzyniami automatycznymi bo ten problem spędza mi sen z powiek.

 

Bardzo proszę o pomoc, szczerze to nie wiem co zrobić z tą sytuacją mam do niego pojechać i wziąć na przejażdżkę...

Jakby coś Ci się nie udało załatwić, mogę podać Ci namiary na mechanika który robi tylko automatyczne skrzynie biegów bardzo solidna firma, okolice Gniezna.

Opublikowano
Z opisu wygląda na sprzęgło hydrokinetyczne. Dobrze by było sprawdzić, czy w oleju skrzyni biegów nie ma glikolu/płynu chłodniczego/.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

eclipse10 - Bardzo proszę o kontakt nie zaszkodzi mi zadzwonić i porozmawiać. W przyszłym tygodniu będę jechać do niego między świętami a nowym rokiem

 

Adchar - No właśnie sprzęgło było regenerowane bo objawy były większe. Później po regeneracji pojawiły się znów tylko ze zmniejszoną siłą. Wymieniłem poduszki pod skrzynią nadal to samo.

Opublikowano
Co z tego, że sprzęgło było regenerowane, jak usterka nie została wyeliminowana? W takich przypadkach pierwszą rzeczą jest sprawdzenie oleju na obecność glikolu. Nie raz to przerabiałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.