Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo ja jestem ślepy albo taki post nie istnieje.

Zastanawiam się czy nie zdało by się wymienić oleju w dyfrze i skrzyni w mojej e87 120d 2005r.

No i teraz pytanie czy wgl jest to możliwe ? Producent jak wiadomo nie przewiduje takiej wymiany ale może nie liczył na to, że to auto będzie jeździć tak długo :P

istnieje tam coś takiego jak korek do spuszczenia / uzupełnienia oleju ? ( most, skrzynia manualna ). Jeśli tak jaki olej polecacie ? 75W90 jak do e46 ?

Opublikowano (edytowane)

Temat istnieje i jest rozbity na dwa wątki.

Jeden to regeneracja tylnego dyferencjalu a drugi to cieżko wchodząca jedynka.

Ostatnio wymienialem olej w skrzyni na fuchsa i po zlaniu starego okazało się ze nie było zalane tyle ile miało być.

Co do mostu to okazało się ze uszczelniacz się pocil i tez było za mało oleju.

Warto zmienić olej na nowy i sprawdzić jego ilośc.

Edytowane przez KumatyWujek
MADE IN PRL
Opublikowano

skrzynia i dyfer mają korek spustowy i nalewania ?

jaki olej polecacie do tych elementów ? fuchs 75W90 ? jaką ilośc kupić do obu ?

Opublikowano

Skrzynia biegow ma korek spustowy a dyfer nie ma takiego korka.

Oczywiście maja wlewowe korki.

Typ oleju w Twojej skrzyni masz na nalepce przy korku.

Typy mogą być rożne w zależności od roku i skrzyni w bmw 1.

To będzie 1 litr 75w90 w dyfrze a 1.7 litra w skrzyni.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.