Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych użytkowników bawarek

Poszukuję rozwiązania mojego problemu z dostępem komfortowym (e91). Przeszukałem już wiele wątków, na różnych forach. Jednak nie znajduję na razie rozwiązania. Zakupiłem samochód z nie działającym systemem. Krok po kroku rozpracowuję bolączki zakupionego autka. Chciałbym aktywować swój system CA. Aktualnie system nie działa, jest wyłączony poprzez wyjęcie wtyczki

od modułu CA, znajdującej się w bagażniku pojazdu. Podłączenie wtyczki do modułu powoduje,

że system zaczyna działać, ale tylko w stosunku do bagażnika – można go otworzyć bez kluczyka (trzeba mieć w kieszeni). Drzwi nie otwierają się, a samochodu nie można odpalić zarówno bez kluczyka, jak i z kluczykiem w stacyjce – pojawia się żółty błąd związany z blokadą kierownicy.

Sprawdzałem INPĄ, NCS system CA jest aktywowany. Podłączając do ISTy system CA nie jest widoczny (bo mam wyjętą wtyczkę) i pojawia się błąd połączenia z modułem CA.

 

Bardzo proszę o sugestie dotyczące walki z tym ustrojstwem, czy może inne wtyczki są odłączone,

jak pozbyć blokady kierownicy, zastanawiające jest także to dlaczego działa tylko bagażnik, a z drugiej strony klucz nie jest widoczny i nie można odpalić samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, rozumiem,że chcesz mieć wszystko działające w aucie. odnośnie CA to warto to deaktywować,bo niestety,ale ten system jest często wykorzystywany przy kradzieży aut.lepiej nie ułatwiać roboty złodziejom ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, rozumiem,że chcesz mieć wszystko działające w aucie. odnośnie CA to warto to deaktywować,bo niestety,ale ten system jest często wykorzystywany przy kradzieży aut.lepiej nie ułatwiać roboty złodziejom ;)

Ty lepiej powiedz komu potrzebny jest ten stary samochód ? Umiesz rozśmieszyć jednak.

Topikstarter, podlacz sterownik CA i po kolei wyłączaj klamki .

Ten temat już sto lat ma - naucz się korzystać z wyszukiwarki

Opublikowano
standardowo klamka lewa droższa, prawe są tańsze. Zobacz też po podłączeniu czy klamki się grzeją(jak grzeją to zepsuta). Wyjmij klamkę i sprawdź czy jest ona podpięta(1 śrubka pod zaślepką od wkładki potem klamka wyjdzie). Jak rozumiem klamka ma wgłębienia na palucha?(takie podłużne "kreski")
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty lepiej powiedz komu potrzebny jest ten stary samochód ? Umiesz rozśmieszyć jednak.

 

No proszę jaki bogacz się znalazł... Jak nie jesteś w stanie merytorycznie odnieść się do tematu kradzieży aut z CA to po co głupio komentujesz? Jakby tych aut nikt nie potrzebował to by nie były kradzione. U ciebie może takich starych aut nie kradną, ale w Polsce tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty lepiej powiedz komu potrzebny jest ten stary samochód ? Umiesz rozśmieszyć jednak.

 

No proszę jaki bogacz się znalazł... Jak nie jesteś w stanie merytorycznie odnieść się do tematu kradzieży aut z CA to po co głupio komentujesz? Jakby tych aut nikt nie potrzebował to by nie były kradzione. U ciebie może takich starych aut nie kradną, ale w Polsce tak.

O ile obserwuję w modzie teraz f seria, E seria w postaci е90 już bez interesu - taka prawda.

A tu komentarz

jaki bogacz się znalazł...
:duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jesteś w błędzie. Seria E jak najbardziej chodliwa. I to nie tylko najmocniejsze wersje. Dla Ciebie to może stare, niechodliwe auta, ale dla większości na forum w dziale Trójek serii E to jedyne auta jakie mają. Nie widzę nic śmiesznego w dzieleniu się wiedzą o zabezpieczeniu tych aut przed kradzieżą. Jak można utrudnić złodziejowi to warto to zrobić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale dla większości na forum w dziale Trójek serii E to jedyne auta jakie mają.

Segment aut, które teraz kradną i serii E to jedyne auta jakie mają - trochę różne rzeczy , nie rozumiesz moją logikę.

Opublikowano

Dzięki za wskazówki,

powypinam klamki zgodnie z sugestiami i zobaczę co będzie sie działo i sprawdzę czy klamki się grzeją.

Niestety, mimo szczerych chęci i opcji wyszukiwania zaawansowanego nie znalazłem szukanego rozwiązania i tematu, który trwa już 100 lat !

Szkoda także, że głównym tematem postu jest już kradzieży aut

Opublikowano

Witam

Zgodnie z sugestiami sprawdziłem klamki, po wpięciu wtyczki od modułu CA i odłączeniu klamki od kierowcy wszystko jest ok, tzn. działa bezkluczykowe otwierania i zamykanie bagażnika, drzwi pasażera i odpalanie.

Błąd blokady kierownicy powoduje klamka kierowcy - co w niej może być do wymiany, czy trzeba kupować całą klamkę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Zgodnie z sugestiami sprawdziłem klamki, po wpięciu wtyczki od modułu CA i odłączeniu klamki od kierowcy wszystko jest ok, tzn. działa bezkluczykowe otwierania i zamykanie bagażnika, drzwi pasażera i odpalanie.

Błąd blokady kierownicy powoduje klamka kierowcy - co w niej może być do wymiany, czy trzeba kupować całą klamkę?

kupować całą klamkę

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.