Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam okazje kupić auto od osoby która sobie ściągnęła autko dla siebie i teraz po paru latach sprzedaje je.

Nie będę się tutaj zagłębiał zbytnio bo auto już zostało prześwietlone na wszystkie strony i tak miało przygodę co jest udokumentowane zdjęciami itp itd (nic wielkiego lampa i zderzak)

Wszystkie sprawdzenia jak najbardziej pozytywne a nawet wiecej.

 

Problem pojawił się z akcjami serwisowymi bo okazuje sie że auto podlega im i to aż 4 akcje...

October 30, 2017 | Recall Campaign No. 17V-683

POSITIVE CRANKCASE VENTILATION (PCV) VALVE HEATER

 

February 5, 2016 | Recall Campaign No. 16V-071

DRIVER'S FRONT AIR BAG

 

April 9, 2014 | Recall Campaign No. 14V-176

VANOS HOUSING BOLTS

 

February 7, 2013 | Recall Campaign No. 13V-044

POWER SUPPLY SYSTEM

 

Wstępnie powiedziano mi że w PL nie uznają auto z USA ale jeszcze czekam na drugie ASO by to potwierdzili bo powiedzieli że jeśłi ASO USA pokryje te koszta (zapytanie do nich poszło) to wtedy tak..

 

Teraz moje pytanie przy założeniu że auto naprawdę warte tego jest - stan techniczny przebieg rok itp itd to czy powinienem sobie dać spokój z nim jeśli akcje serwisowe nie zostaną uznane?

Nie wiem na ile te usterki maja szanse się objawić ani jakie były by koszta "naprawienia" tego w serwisie poza ASO samemu.. może kwestia monitorowania tego tylko i odpowiednia reakcja?

Jestem w kropce bo już miałem jechać po auto ale ta sprawa nie daje mi spokoju....

 

Wszystkie akcje są opisane co robią i jakie mogą być konsekwencje jak ktoś będzie chciał to wkleję.

 

Proszę o porady....

Opublikowano

Auta z USA są OK jeśli sam je kupisz w US i wyslesz kontenerem do Europy.

Różnica w cenie zakupu pozwoli pokryć wszelkie koszta.

Nie polecam jednak kupowania amerykanow z trzeciej ręki w kraju.

Jest bardzo duży problem przy odsprzedaży takiego pojazdu a cena finalna musi zostać obniżona nawet do 30% w stosunku do modelu europejskiego.

MADE IN PRL
Opublikowano

Ok dziękuje ta opinia w sumie chyba pomoże mi podjąć decyzję, tym bardziej że własnie liczyłem na to że potem dobrze odsprzedam ten model (za 5 lat np).

Jak ktoś jeszcze ma jakieś opinie to będę wdzięczny bo decyzje muszę do piątku podjąć a nie chcę się wpakować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czekaj na info z aso, jeżeli naprawdę był lekko uderzony i to jedyny jego dzwon, przebieg jest nieduży to warto to rozważyć, jak kupujesz na 5 lat to dużo nie stracisz, bo sama wartość tych modeli nie będzie wysoka.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jesli kupuje na 5 lat to tak tylko zastanawia mnie kto mu da co roku badania techniczne na amerykana...

Diagnosci bardzo rygorystycznie podchodza dzis do aut z USA i wcale nie naleza do rzadkosci po 2-3 podejscia zanim wbija pieczatke do dowodu rejestracyjnego.

Ten co sprowadza auto prawie nigdy nie kupuje europejskich reflektorow na przod i swiatel na tyl bo to konkretny koszt i trzeba przerabiac kostki a kolejny kupujacy musi sie szarpac z jego lipnymi przerobkami.

Mnie osobiscie ta szarpanina z diagnostami tak znudzila ze nie biore pod uwage przez najblizszy czas pojazdu z USA i zamiast amerykana x5 f15 bede zmuszony kupic europejczyka f31.

Pisze to z wlasnego doswiadczenia wiec mam na ten temat jakies pojecie.

To ze pojazd zostal kiedys zarejestrowany w kraju (tarnowie,rzeszowie,gdyni,wroclawiu??)nie znaczy ze policja na drodze gdzies w innym wojewodztwie nie zabierze dowodu rejestracyjnego ze wzgledu na "dostosowanie pojazdu do warunkow EU".

MADE IN PRL
Opublikowano

Ok pojazd miał uszkodzoną lampe i zostały one wymienione na wersje EU. (chociaż chyba nie sa oryginaly wiec zapewne przetwornice też nie - ale nigdy z czymś takim problemu nie miałem..)

Czy to w takim razie problemu nie załatwia?

Opublikowano

Problem zalatwia jak nowe reflektory maja homologacje EU.

To czy z nimi wszystko OK powie ci dopiero policja i diagnosta.

Wiem napewno ze wstawiajac uzywane oryginaly czesc szarpaniny odpada lecz nie jest tak do konca bo potem beda badac sklad spalin :)

Auta z USA na obowiazkowych przegladach techniczych wzbudzaja niezdrowe emocje.

MADE IN PRL
Opublikowano

jak żyje jeszcze nigdy w żadnym aucie a miałem ich 5 nie badano mi składu spalin w 3 różnych stacjach diagnostycznych...

Chyba że coś się zmieniło albo odnosi się to do aut z USA? a w gole co ma być nie tak z autem z 2011 nie tak ze składem spalin?

 

Kurde widzę że sporo problemów... zresztą bez potwierdzenia ASO i tak chyba nie ma co się pakować.

Opublikowano

Sklad spalin na kraje EU jest bardziej rygorystyczny niz na USA.

Auta z tamtego rynku czesto nie spelniaja europejskich norm.

Nie mam pojecia jak jest z tym bmw serii 1 ale mi badano sklad spalin wielokrotnie i to na przestrzeni ostatnich 25 lat w wielu pojazdach.

Wyszukiwanie "dziury w calym" w autach z ameryki to ulubione zajecie diagnostow i policjantow z drogowki :)

Jesli zaplacisz za ten pojazd 25-30% mniej niz za taki sam egzemplarz z niemiec czy szwajcarii to mozesz przemyslec jego zakup.

MADE IN PRL
Opublikowano

Jedno z ASO stwierdziło że naprawy wykona mimo że inne powiedziało nie... Ciekawe.

 

Ostatnie pytanie czy mam się czego obawiać jeśli chodzi o części? bo 128i u nas nie było ale wiedzę ze są te same cześć co do 130?

wiec w razie jak coś padnie problemu być nie powinno?:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie te czasy żeby były problemy z częściami :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Nie mieszajcie.... Auta niemieckie są dość europejskie i generalnie roznice tycza sie oswietlenia (czerwony kierunek,brak przeciwmgielnego,reflektory symetryczne z przodu) nawet w USA. Mowy nie ma o jakis calowych gwintach czy innych historiach.

Z tymi przegladami to tyle ile jest stacji tyle opinii. Kiedys kak mialem e60 to jego poprzedni wlasciciel co mial go odkad skonczylo pol roku czyli w 2008 to nie mial ani przeciwmgielnych z tylu, ani nawet czestotliwosci radia europejskich,ani przestawione Celsjuszy z Fahrenheitow. I jezdzil tak 7 lat i bez zadnego problemu. Na allegro nest pelno amerykanskich BMW co maja podobnie.

Na stacjach kontroli malo ktory diagnosta w ogóle sprawdza oswietlenie nie mowiac o symetrycznosci lamp przednich...bo nie chce mu sie. Ilez to jezdzi aut co nie powinny byc zarejestrowane ze wzgl na brak wymaganych przerobek. Z policjantami podobnie, jeszcze mi sie nie trafil sluzbista,ale w koncu moze...

Nie ma co przesadzac ze amerykance takie zle i inne.

W zaleznosci od modelu i silnika i chocby konkretnego stanu z jakiego pochodzi auto to moga byc takie roznice jak np dodatkowe sondy lambda (wersje sulev w e90), elementy silnika z magnezu czy tam czegos itd. Generalnie nie ma problemu z dostępnością czesci jakichkolwiek.

Opublikowano

Super bardzo dziękuje.

Wszystko wskazuje na to że dobrze trafiłem, wszelkie diagnostyki i przebieg też rzeczywisty.

W sobotę jadę po auto na miejscu ostatecznie zadecyduje :)

ale wygląda to dobrze. Dzięki Panowie!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak wszystko będzie git to nic tylko brać. Lubie tu czytać jak to ciężko jest z przeglądami. To takie same bajki jak czyta się w tematach o spalaniu. Jeżdze od 1997 roku swoimi autami. Przez te 20 lat spalin nie miałem sprawdzanych ani razu ani w benzynie ani w dieslach. Amortyzatory były sprawdzane może z 10 razy. Światła ustawiabe jak się upomnę. Jedynr co jest sprawdzane to VIN auta, hamulce i zawieszenie. Jeżdze w różnych miastach na przeglądy i wieloma autami. Bajki o ciężkich przeżyciach podczas przeglądów możesz olać.

Co do części to nie będziesz miał żadnych problemów, to nie PRL że tylko ocet na półkach. Zamawiasz po numerze części i ci przysyłają z pocałowaniem ręki, bo to dla nich kasa.

Opublikowano
Jak wszystko będzie git to nic tylko brać. Lubie tu czytać jak to ciężko jest z przeglądami. To takie same bajki jak czyta się w tematach o spalaniu. Jeżdze od 1997 roku swoimi autami. Przez te 20 lat spalin nie miałem sprawdzanych ani razu ani w benzynie ani w dieslach. Amortyzatory były sprawdzane może z 10 razy. Światła ustawiabe jak się upomnę. Jedynr co jest sprawdzane to VIN auta, hamulce i zawieszenie. Jeżdze w różnych miastach na przeglądy i wieloma autami. Bajki o ciężkich przeżyciach podczas przeglądów możesz olać.

Co do części to nie będziesz miał żadnych problemów, to nie PRL że tylko ocet na półkach. Zamawiasz po numerze części i ci przysyłają z pocałowaniem ręki, bo to dla nich kasa.

Amen :cool2:

Opublikowano

Po pierwsze Kolego jaki silnik n51 czy n52n w tym 128i.

Po drugie jest tylko jeden mały problem. Ubezpieczenie AC. W polskich eurotaxach i innych infoexpertach nie ma wersji 128i gdyż nie była robiona na Europę. To samo z e90 328i. Ubezpieczanie czasem to problem jak nie ma w katalogu.Konieczna jest wycena samochodu wcześniej. Znajomy ubezpieczyła taką na 325 i miał problem przy odzyskaniu ubezpieczenia po szkodzie bo to inny samochód niż w rzeczywistości iw dokumentach. A ogólnie to fajnie się jeździe e82:):)

Opublikowano

N52 :)

Automat 6 biegowy (tak specjalnie chciałem automat)

autko po polsce zrobiło 55tyś (ma 77) wiec na pewno wypytam sprzedającego co i jak o ubezpieczenie w razie coś.

Opublikowano (edytowane)

W tym silniku były dwie skrzynie automatyczne GA6hp19 i GA6l45. Którą masz? Ta druga rzadsza

a n52 to dobry silnik. Vanosy, disy, valvetronic i kilka czujników, które mogą się popsuć, atak ogólnie b. dobry silnik. Założyć kolektor i disy z wersji 3,0 i masz prawie 270 koni. Można zestaw na allegro za parę stówek wyrwać.

Edytowane przez dzik320d
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sherlock nie powstydziłby się tego śledztwa :norty:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.