Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z zapachem spalin w komorze silnika. Co zdążyłem już zlokalizować to nieszczelności połączenia katalizatora z turbosprężarką - poprawione - nowa uszczelka i obejma. Kolejna nieszczelność - połączanie katalizatora i rury wydechowej - poprawione - dociągnięcie obejmy. Dzisiaj już wiem że wcześniej ktoś grzebał i źle wszystko poskładał. Ale nadal czuć spaliny - szczególnie gdy auto jest po dłuższym postoju. Jednak wracam do sedna sprawy- kolejna rzecz którą ustaliłem dzisiaj - nieszczelność przy dzwigni zmiennej geometrii turbosprężarki. Gdy spryskam miejsce gdzie dźwignia wchodzi w turbo pianą do sprawdzania nieszczelności lecą bańki. Facet co naprawia turbosprężarki u mnie w mieście twierdzi że tam zawsze trochę spalin leci co dla mnie jest bez sensu. Podpowiedzcie proszę czy ma rację? Nie bardzo wiem co robiono wcześniej i co spartolono że dzisiaj mam takie problemy z ustaleniem skąd ten smród spalin. Wygląda jakby naprawiano coś -albo katalizator albo turbo. Poprzedni właściciel nie chce nic powiedzieć. Proszę o pomoc.
Opublikowano
Temat rozwiązany . Turbo do naprawy lub wymiana na nowe. Nieszczelność w miejscu łączenia części zimnej i ciepłej - praktycznie dookoła lecą spaliny. Co myslicie regeneracja czy nowa? Pozdrawiam
Opublikowano
Nowa, bawiłem się w regenerację a skończyło się i tak na nowej. Po regeneracji było ją mocno słychać nie byli mi stanie tego ogarnąć, po założeniu nowej wszystko ok. Inny silnik bo B47.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowa, bawiłem się w regenerację a skończyło się i tak na nowej. Po regeneracji było ją mocno słychać nie byli mi stanie tego ogarnąć, po założeniu nowej wszystko ok. Inny silnik bo B47.
Ila taka przyjemność (część / robocizna)? Jaki miałeś przebieg?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
128kkm tuż po 3latach pakietu serwisowego(3lata/200kkm), turbina 3.8kpln robocizna coś 2kpln z wycięciem dpfa.
  • 6 lat później...
Opublikowano

F25 2.0D xDrive 184 KM, przebieg 112 kkm.

Turbosprężarka do wymiany, zmienna geometria stoi.

Najpierw awarii uległ nastawnik turbiny, a potem zgrzało zmienną geometrię.

- wymiana na nową Mitsu 3700,- (oryginał 7500, regenerowana 2700,- auto uziemione na kilka dni)

- czyszczenie DPF 

- wymiana oleju w silniku

- robocizna

w sumie 6600,- 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.