Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://s1.tufotki.pl/2017/11/26/3Bfrb-WdtX4L.jpg?v=2

Taki wynik wyszedł na diagnostyce. Może mi ktoś opisać, jak to interpretować?

54% to mało? Różnica 17% to dużo? Jakie to ma znaczenie? Wystarczy wymienić amortyzatory z tyłu? Czy to pilna sprawa czy mogę się tym zająć na wiosnę?

Podczas jazdy nie zauważyłem nic podejrzanego, nie bije i nie ucieka na zakrętach.

Zawieszenie oryginalne z 2008 roku, jeszcze nie było wymieniane. Przebieg 260000km.

Wszelkie sugestie mile widziane.

Opublikowano

Moim zdaniem jeździć. Jeśli nie wylany. Możesz sprawdzić jeszcze w innej stacji. Ciekawe czy będą różnice.

 

Te urządzenia, ich wyniki trzeba brać przez palce. Skoro nowe amory nie dadzą wskazania 100%...

Opublikowano

Do wymiany bez zastanowienia!

Wymieniłem niedawno w E91 - tył (226A) na Sachs. Stare oryginalne od nowości miały ok 70%, ale po wymianie różnica kolosalna - inne prowadzenie auta. Pamiętaj że do wymiany będzie kompletny zestaw, a nie same amory. U mnie jedynie sprężyny zostały niewymienione.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Potwierdzam. W e91 zauważyłem, że wylal amor. Pojechałem na ścieżkę diagnostyczna a tam sprawność 70%. Amor jeszcze nie stukal. Do wymiany poszedł tył ze wszystkimi odbojami nakładkami itp.
Sprzedam:
Opublikowano
Moje amory sportowe wytrzymały licznikowe 260 Tkm, w PL ok 110. Przy okazji warto sprawdzić tuleje pływające, ja wymieniałem w obu bmw.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Ja u siebie wymieniłem amory akurat z przodu bo wylały i dalem Kayaba plus łożyska bo też już były zmęczone, całość ok. 1100 zł pytanie ile wezmą za robotę. Sprężyn nie ruszałem bo dobre. Prowadzi się jak po sznurku i w zakrętach super trzyma. Przebieg 210 tysięcy amory były jeszcze oryginalne.

 

70% to jest dobry amortyzator i tego bym nie dotykał, a jak tamten drugi... Jak amortyzator jest zużyty albo wylał i umarł to czuć na zakręcie na nierównościach, że nie ma tłumienia.

Jak wymienisz to sobie zrób geometrie to stówke kosztuje, a u mnie uciekał po wymianie dość sporo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko od siebie.

 

E91 2007 rok.

280 tyś km przebiegu

 

Na przegladzie było 68 i 67% tył.

 

Ale coś mi tak średnio się jeździło.

 

 

 

Wymieniłem i zupełnie inna jazda była. Amorki były od nowości (naklejki z data produkcji auta itp)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.