Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gregonio zauważ, że na tym ogłoszeniu co podałeś w linku tył auta stoi tak samo, a przód niżej. Jest to auto przedliftowe. Po odbiorze swojego w salonie stało identyczne przedliftowe i tył w nim był na tej samej wysokości co u mnie, a przód o 1-2cm niżej. Co do przegubów to bzdura bo jeśli nawet to można zmienić kat i zwrotnica będzie w tym samym położeniu względem polosi.

 

Dprz dobrze rozumiesz. Bierz auto jak już przyjedzie i zobaczysz jak będzie przeszkadzać Ci wysokość to w sądzisz eibachy zrobisz geometrie i będzie git.

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chyba faktycznie eibachy są wyjściem z tej sytuacji - jedyne ryzyko to gwarancja, poza tym same plusy z tego co widać po postach.
Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam. Nie chce zakładać nowego postu dlatego postanowiłem odświeżyć stary. :D

Mam 435d Luxury 2014 xdrive z adaptacyjnym zawieszeniem niestety chyba. No i jest zonk jak to obniżyć. Nie jest zalecane ale jest możliwe. Przy tym zawieszeniu auto wygląda katastrofalnie.

Znalazlem gwint 4WD Bilstein B16/Damptronic ale jego cena przynajmniej za granica to około 16000zl (kwestia ceny jest dodatkowo związana głównie z tutejszym pozwoleniem o dopuszczenie do jazdy).

Wymiana sprezyn chociaż 20/15 jest w zasadzie najtańszym sposobem i przynajmniej by to jakoś wyglądało.

Jakiego jesteście zdania czy taka zmiana jest możliwa i przy takim wariancie chyba nie powinno to negatywnie wpłynąć jakość jazdy czy zniszczenie amortyzatorów lub szybsze zużycie innych podzespołów w zasadzie to tylko 20mm z przodu. Czy był

Opublikowano
Pytanie jaki masz przebieg na obecnych amorach. Jak niski to mozesz wymienic same sprezyny. Jak wysoki to niestety musisz wymienic razem z amortyzatorami. Ja mam eibachy na adaptacyjnych amorach i jest rewelacja. Na komforcie auto nie stracilo, a jak wlaczysz sport to jest naprawde super.
Opublikowano

Przebieg mam 135 tyś. Amortyzatory wydawają się idealnie pracować. W tamtym roku robiony był przegląd w Szwajcarii tzw MFK i wszystko było ok.

Na tym rynku Znalazlem tylko

- Lowtek obnizenie 20/15 30/25 40/35

- Eibach 20/10 25/20

- H&R 40/20 30/30

-ST 30/30 20/20


Opcja w H&R wydaje się być najbardziej drapieżna 40/20. W Szwajcarii maksymalnie można obniżyć auto o 4 cm także masakra. Nie wiem jednak czy to nie będzie za dużo dla oryginalnych amortyzatorów żeby ich poprostu nie dobić. Napisałem wogole juz do H&R i Eibach ponieważ informacje na ich stronie nie są jednoznaczne np w H&R jest:


BMW 3 F30 (3L) Limousine xDrive/4WD

alle inkl. Adaptive Drive

BMW 4 F32 (3C) Coupé xDrive/4WD

alle inkl Fzg. mit Adapive Drive

Baujahr: 13-


Nie jest napisane ze również do F33 a przecież nie ma chyba zabardzo różnicy w zawieszeniu f32.


Jeśli jednak to co mają na stronie zgadza się to wychodzi ze do cabrio nie ma wogole sprezyn z h&r i eibach i zostaje tylko Lowtec który nie jest raczej najwyższej jakości lub ST w których obniża po równo z przodu jak i z tyłu :?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chyba jednak będzie różnica przez większą wagę f33 :| (w serii e9x różnica przy cabrio była spora).
Opublikowano

Rzeczywiście tak może być. Czekam jeszcze na potwierdzenie ale wszystko wygląda na to że pozostają tylko sprężyny z st lub Lowtek z których jest juz jakiś wybór od 20/15 20/20 do 40/35. Ale na szczęście udało mi się znaleść coś markowego czyki znowu H&R tylko 30/30. :mrgreen:

Pytanie tylko czy na standardowych amortyzatorach takie obniżenie 30/30 to nie będzie zbyt dużo. Gwint no niestety na razie nie wchodzi w rachubę tym bardziej że musiałby by być adaptacyjny.

Opublikowano
Jezeli przebieg ktory podales jest zrobiony na amortyzatorach ktore obecnie sa zamontowane to wymieniajac sprezyny musisz je tez wymienic. Mozesz je zalozyc do adaptiv i bedzie ok.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Załóż te h&r i zobacz jak będzie. W najgorszym wypadku zużyją się wcześniej. Nic nie wymieniaj narazie bez powodu chyba że szukasz niepotrzebnych wydatków :roll:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam koledzy


Nie będę zakładał nowego wątku skoro znalazłem podobny z moim problemem. Teraz jeżdżę 320d xdrive i założyłem jej eibach Prokit ale od wersji RWD żeby zeszła niżej. Przejezdzilem tak już ponad 50kkm i wszystko w porządku. Auto wyglada mega, prowadzi się super a zawieszenie jest idealnym kompromisem miedzy komfortem a sportem. Teraz stałem się posiadaczem 330d xdrive i niestety jest ona wyposażona w zawieszenie adaptacyjne M. Widzę tu w postach ze można zakładać prokity do adaptacyjnego zawiasu i nic się nie dzieje, pytanie tylko czy założyć do wersji xdrive ( zapewne będzie stała wtedy jak seria RWD) czy również pokusić się o myk ze sprężynami eibach od RWD ?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Pewnie już tam zmontowałeś zawias. Ja osobiście bym raczej nie ryzykowa w końcu producent tak to przewidział. W maju założyłem sprężyny h&r -30/30 w 435d xd z adaptacyjnym zawieszeniem i jest rewelacja. Świetnie wygląda zero efektu Kozy. W rzeczywistości poszło z przodu -30 a tyl - 15. Zrobiłem juz 20k km i wszystko wporzadku nic się nie dzieje. W kraju w którym przebywam nie dostał bym przeglądu gdyby były np od RWD. Prowadzenie tez rewelacja wcześniej tragedia za miekko szczególnie na autostardzie w de na łukach przy np 200km/h. W trybie sport super twardo ale komfortowo tak ze świetnie. Jedyny mankament to kierownica ciężej chodzi. Z początku myślałem ze to z czasem się zmieni lub z powodu obniżenia. Zrobiłem Geometrie praktycznie odrazu i tez bez poprawy. Nie wiem moze krótsze drążki powinny być tak jak to w przypadku gwintu.


A może mechanik poskręcał wszystko na chama ??? Bede jeszcze jechał na kontrole może cos uda się ustalić

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam niestety nie udało mi się do tej pory znaleźć powodu dlaczego kierownica chodzi ciężej.



Miał ktoś podobny problem?

Czy jest możliwe że mechanik cos źle poskładał.

W ostatnim czasie dodatkowo nie pokoi mnie kolumna kierownicza. Gdy jadę np 20km/h i gdy kierownica jest prosto delikatnie kręcąc w prawo i w lewo mozna wyczuc tak jak by przerwe / luz. Wcześniej tego nie było. :?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam niestety nie udało mi się do tej pory znaleźć powodu dlaczego kierownica chodzi ciężej.



Miał ktoś podobny problem?

Czy jest możliwe że mechanik cos źle poskładał.

W ostatnim czasie dodatkowo nie pokoi mnie kolumna kierownicza. Gdy jadę np 20km/h i gdy kierownica jest prosto delikatnie kręcąc w prawo i w lewo mozna wyczuc tak jak by przerwe / luz. Wcześniej tego nie było. :?

 

ciekawe jest to co piszesz.

Kupowałem F32 430i ale jazdę próbną mogłem odbyć już tylko G22 430i zapewne w lepszej konfiguracji (19", hamulce sportowe M, pewnie lepszy zawias).


Po jeździe próbnej zakochałem się w aucie. Prowadziło się perfekcyjnie.


Po odbiorze mojego F32 zaskoczenie, jechało jakby układ kierowniczy był z gumy. Czuję jakbym z autem walczył. Tak jak asystent pasa ruchu w kii ceed, który nieustannie ściąga cię na środek pasa i powoduje zmęczenie lewego nadgarstka.


Ba, oddawszy F32 do serwisu pobujałem się dojebaną corollą w Panku, która prowadziła się w porównaniu z F32 precyzyjniej.


Odbiór z serwisu i nie stwierdzono problemów. Tak się ma prowadzić. Cecha modelu.


Być może czujesz ten sam efekt dopiero po zmianie zawieszenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.