Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w poliftach wlasnie obniza wlasnie z tego co salon mowi w gc xdrive :)

To pokarz mi to na stornie, w folderze lub konfiguratorze, bo ja na niemieckiej stronie w tych właśnie miejscach znalazłem, że się nie obniża. W Polskim folderze drukowanym też chyba byłą taka informacja.

 

Gregonio czy Ty masz adaptacyjne zawieszenie?

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
w poliftach wlasnie obniza wlasnie z tego co salon mowi w gc xdrive :)

To pokarz mi to na stornie, w folderze lub konfiguratorze, bo ja na niemieckiej stronie w tych właśnie miejscach znalazłem, że się nie obniża. W Polskim folderze drukowanym też chyba byłą taka informacja.

 

Gregonio czy Ty masz adaptacyjne zawieszenie?

 

Nie mam zwykle M z xDrive

Opublikowano
Dostalem potwierdzenie z salonu bmw warszawa - xdrive nie posiada sportowego zawieszenia M, ma standardowe.. panowie co w tym momencie moge zrobic? Chcialem dobrac adaptacyjne ale po zapewnieniu ze mam sportowe m nie dobieralem. Czy powinienem sie klocic z salonem teraz? Juz nie moge dobrac nic. Jak sie zachowuje standardowe? Jest ok?
Opublikowano

Między standardowym a stałym M jest naprawdę spora różnica.

Mam okazję w 5er to odczuć bo sam mam M a w domu druga 5er ma zwykłe.

Z tym że w 5er G30 jest już możliwość połączenia zawieszenia stałego M z Xdrive.

Przede wszystkim się przejedź autem z takim zawieszeniem abyś potem nie narzekał.

Jechałem 4er RWD z zawieszeniem M i jest twardo a napewno bardziej twardo niż z adaptacyjnym

w najtwardszym ustawieniu. Miałem okazję porównać zawieszenie M i adaptacyjne zarówno w 5er

jak i 4er i moim zdaniem stałe M jest twardsze.

W przypadku 4er trzeba iść niestety na kompromis albo potem samemu coś kombinować ze sprężynami

na przykład.

Opublikowano
Między standardowym a stałym M jest naprawdę spora różnica.

Mam okazję w 5er to odczuć bo sam mam M a w domu druga 5er ma zwykłe.

Z tym że w 5er G30 jest już możliwość połączenia zawieszenia stałego M z Xdrive.

Przede wszystkim się przejedź autem z takim zawieszeniem abyś potem nie narzekał.

Jechałem 4er RWD z zawieszeniem M i jest twardo a napewno bardziej twardo niż z adaptacyjnym

w najtwardszym ustawieniu. Miałem okazję porównać zawieszenie M i adaptacyjne zarówno w 5er

jak i 4er i moim zdaniem stałe M jest twardsze.

W przypadku 4er trzeba iść niestety na kompromis albo potem samemu coś kombinować ze sprężynami

na przykład.

Kompromis czyli ? Do wyboru mam standardowe lub adaptacyjne M, nie ma innego wyjscia. A juz niby nie moge zmienic na adaptacyjne tylko ze zostalem wprowadzony w blad i zastanawiam sie co zrobic w tym przypadku - bo adaptacyjne chce miec skoro nie mam sportowego...

Opublikowano

 

Nie mam zwykle M z xDrive

 

Jak Ci się jeździ na tym zwykłym z xdrive? Czy jest za miękko? Czy samochód prowadzi się stabilnie przy wyższych prędkościach?

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wymienisz sprężyny na Eibach Pro-Kit dedykowane do Xdrive i będzie ok. Ja tak zrobiłem i kilka innych osób na tym forum. Koszt znikomy ok 700 zł.
Opublikowano
Gwarancji nie strace ? raczej nie chcialbym wymieniac sprezyn w swiezym aucie szczerze. Wolalbym miec odrazu dobre..
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak nie będziesz się tym chwalił serwisantowi to nie stracisz. To nie jest operacja na otwartym sercu, tez miałem obawy - zupełnie nie uzasadnione. Od razu dobrych już nie dasz rady mieć - z tego co pisałeś wyżej już za późno na zmiany.
Opublikowano

 

Nie mam zwykle M z xDrive

 

Jak Ci się jeździ na tym zwykłym z xdrive? Czy jest za miękko? Czy samochód prowadzi się stabilnie przy wyższych prędkościach?

 

Jeździ mi się dobrze, ale muszę przyznać, że to dość miękkie zawieszenie. Jak pojedziesz ostro po zakrętach to dość mocno się auto wychyla jak na bmw i to mPakiet. Ale mi akurat takie pasuje, bo na codzien jest komfortowo, a to dla mnie najważniejsze. Auto prowadzi się bardzo przewidywalnie.

 

Samo prowadzenie jest poprawne i na zimowych 17 RF jest powiedziałbym idealnie komfortowo. Na letnich 18 RF zawieszenie jest miekkie, a opony twarde, wiec trochę dziwnie, bo nierówności czuć ale sprężyny są miekkie, ale auto bardzo dobrze się trzyma.

W prowadzeniu przy większych prędkościach to raczej przeszkadza "luźny" układ kierowniczy w położeniu około 0st niż samo zawieszenie (mam sportowy układ 2VL).

 

Powiem tak, jak dużo jeździsz tras/autostrad, to mogło by być twardsze bo tam dziur nie ma. Ja mam sporo jeżdżenia po mieście, więc wolę komfort niż liczenie każdej dziury i nierówności nawierzchni w drodze do pracy....

Opublikowano

To jeszcze ostatnie pytanie - czy auto nie pieje na tych fabrycznych sprężynach z xdrive? Nie ma efektu kozy?

Ja też absolutnie nie chciałbym tracić gwarancji zakładając niefabryczne sprężyny.

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano
To jeszcze ostatnie pytanie - czy auto nie pieje na tych fabrycznych sprężynach z xdrive? Nie ma efektu kozy?

Ja też absolutnie nie chciałbym tracić gwarancji zakładając niefabryczne sprężyny.

 

Co to znaczy pieje? ;-)

Opublikowano

Krótko mówiąc, czy szczelina między oponą a nadkolem nie jest zbyt wielka i przez to auto nie wygląda mało atrakcyjnie?

Oczywiście nie oczekuję bardzo niskiego zawieszenia, ale chciałbym, by to po prostu ładnie wyglądało.

 

Zobacz np. różnicę miedzy tym zdjęciem:

https://images.autotrader.com/scaler/620/420/cms/images/cars/bmw/4-series/2017/20174seriesgrancoupe/265933.jpg

 

a tym:

https://preview2.netcarshow.com/BMW-4-Series_Gran_Coupe-2018-1600-09.jpg

 

Wg. mnie w nr 2 zdecydowanie lepiej to wygląda.

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano

Myślę że gdy nie miałbyś xDrive to pewnie mPakiet własnie tak obniża zawieszenie o 1-2 cm i to fajniej wygląda. Z xDrive będzie niestety wyżej...

 

Poza tym do zdjęcia nr 2 jest robione z innej perspektywy, ale wiem co masz na myśli. Z tego co widziałem na forum dopiero sprężyny Eibacha fajnie obniżają auto, ale tak jak Ty nie jestem zwolennikiem grzebania w nowym aucie.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Xdrive sterczy i to jest drugi problem zaraz bo bujaniu.
Opublikowano

Mam 440i GC LCI i stoi jak koza. Tak wysoko, ze podchodząc do auta aż odechciewa sie wsiadać. Wziąłem zawieszenie adaptacyjne i jest różnica miedzy comfort a sport. Jeździłem dwoma demo, widziałem kilka w salonie (wszystko xDrive) i żaden nie stał tak wysoko jak mój. Tylko tamte były przedliftowe.

Czy to, ze xdrive stoi tak wysoko względem rwd jest podyktowane przesłankami technicznymi czy jest to tylko zabieg marketingowy?

Opublikowano

Kurde, demowke 430i GC xDrive na standardowym jak dostalem to wg mnie nie stala wysoko, strasznie mi sie spodobala, fakt ze byla na 20stkach M Performance. Jezdziles i na standardowym i na adaptacyjnym w tej 4ce? Odczucia ?

Co oznacza "LCI"?

Opublikowano
LCI - auto poliftowe. Nie mam porównania co do standardowego zawieszenia ale w adaptacyjnym masz wybór. Na comforcie masz naprawdę wygodne auto i żeby się przechylalo trzeba naprawdę mocno napaść zakręt, a na sporcie wyraźnie czuć różnice w twardości ale pewnie nie jest to tak twardy zawias jak zwykły (nieadaptacyjny) M. Jak dla mnie do codziennego korzystania musi być adaptiv. Spróbuję jakoś wrzucić zdjęcie jak wysoko stoi moje auto bo to jakaś masakra. Jak sprinter 4matic.
Opublikowano
Ja niestety przez blad salonu nie mam adaptacyjnego i zastanawiam sie nad rozwiazaniem umowy i zeby nie odebrac auta... pytanie tylko co z zaliczka...? 30tys zaliczki zaplacilem. A nie chce zerwac umowy bo tak, tylko przez wprowadzenie w blad
Opublikowano

Oj tam oj tam, trochę stoi ;-) ale żeby tak od razu dramatyzować.... Za to może krawężniki trudniej trafić przednim spojlerem.

Zmierz z ciekawości ile masz od przedniego spojlera od ziemi (w najniższym miejscu).

 

Ten typ tak ma...

https://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/bmw/f32-4-series/bmw-4-series-gran-coup-2-0td-420d-xdrive-m-sport-s-s/6868481

Może też ten kolor potęguje tą przypadłość?

Opublikowano
Nie no zimowe mam 18 a letnie beda 20.

a co do obnizenia o 1cm, to M Pakiet obniza o 1cm w xDrive, Coupe jest jeszcze o 1cm nizsze w takim razie ? :) To juz pytanie czysto z ciekawosci

 

Tutaj masz info dlaczego w xDrive zawieszenie nie może być obnizone:

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=639487

 

W wersjach z napędem na wszystkie koła xDrive serii 3 zawieszenie Adaptive M NIE obniży wysokości jazdy samochodu. Bez względu na pakiet i opcje wszystkie xDrive F30 będą miały taką samą wysokość. Uważamy, że ma to na celu utrzymanie kątów przegubu przedniej osi napędowej tak prosto, jak to tylko możliwe, ponieważ dodatkowe obniżenie pozwoliłoby na przekroczenie dopuszczalnych parametrów fabrycznych.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Koszmar z przodu taki sam jak był u mnie. Jedni wolą patrzeć i udawać ze jest ok a inni zmienić sprężyny i cieszyć się piękną sylwetką i 2 x lepszym prowadzeniem. Bajka powyżej bardzo ciekawa, właśnie wybiło mi 40tkm z czego 35 na eibachu i wszystko działa mimo tego ze często jest wykorzystywane w 100%. Chociaż jak mawiał Pan Zbyszek szkoda strzępić języka kiedy niektórzy boją się zmienić olej poza ASO :lol:
Opublikowano

Czyli rozumiem ze adaptacyjne zawieszenie M wcale nie obniza ? Czyli to tylko utwardza zawieszenie w xdrive i nic wiecej?

Lepiej chyba wziac standard i obnizyc samemu zawieche w takim razie? Prosze pomozcie mi, mam juz pare dni na podjecie ostatecznej decyzji :D w piatek moja 4ka zjezdza z tasmy wiec niedlugo bedzie w szczecinie i beda montwoali wszystkie dodatki m perf. Po ostatnich postach wydaje mi sie ze lepiej na standardowym wziac i samemu obnizyc, w adaptacyjnym chyba nie da rady tak latwo obnizc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.