Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka dni temu zamówiłem nową piątkę, dealer obiecał odbiór na początek stycznia. Wydaje mi się to trochę zbyt optymistyczne, biorąc pod uwagę, że poza umową nie mam nawet VINu czy kodów do trackingu.

 

Stąd pytanie - jak długo od momentu zamówienia musieliście czekać na swoje G30?

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wystarczy, że dealer miał kwoty produkcyjne na miesiąc grudzień, samochód do odbioru w ciągu 7dni roboczych od momentu produkcji, przynajmniej tak było w moim wypadku. Czemu nie zamówiłeś sobie auta z produkcja styczniową?

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Wystarczy, że dealer miał kwoty produkcyjne na miesiąc grudzień, samochód do odbioru w ciągu 7dni roboczych od momentu produkcji, przynajmniej tak było w moim wypadku

 

Uuu, to zaczynam zacierać rączki. Byłeś jakoś informowany o postępach, czy po prostu czekałeś na telefon z informacją, że auto jest do odbioru?

 

Czemu nie zamówiłeś sobie auta z produkcja styczniową?

 

Nie chciałem czekać :) Pytasz w kontekście wyższej wartości przy odsprzedaży, ze względu na młodszy rocznik? Nie przejmuje się tym.

Opublikowano
Panowie, aleśmy czasów dożyli - mówimy że r4 to najlepszy silnik do piątki. Sam taki mam w f10 ale to jednak nie to i obecnie czekam na zamówione 540. Można sobie podnosić samopoczucie ale moim zdaniem nie ma się co oszukiwać.
Opublikowano

@Iwo

 

Mamy takie czasy, że decyzje zakupowe podejmuje się z rozsądku.

 

Można się jarać mocnym silnikiem ale od wielu już lat nie widziałem "Kozaka" na drodze. Ludzie kupują mocne auta A jeżdżą i tak jak Ci, co kupują słabsze. Tak to wygląda w praktyce.

Opublikowano
Prawda jest taka, że z chęcią wziąłbym 540i z MPPSK - brzmi to godnie i daje pewnie więcej radości, ale przy mojej konfiguracji to prawie dodatkowe 100 tysięcy złotych. Do teraz nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale zamiast golasa z dużym silnikiem postawiłem na dwa litry i bogate wyposażenie.
Opublikowano (edytowane)
Panowie, aleśmy czasów dożyli - mówimy że r4 to najlepszy silnik do piątki. Sam taki mam w f10 ale to jednak nie to i obecnie czekam na zamówione 540. Można sobie podnosić samopoczucie ale moim zdaniem nie ma się co oszukiwać.

:cool2:

A ja zamawiam 530xd, żeby nie było i nie będę się tłumaczył, ani nikogo przekonywał, że tak jest słusznie :lol:

 

 

 

ps: a przeglądy będę robił nadal wg wskazań kompa :mrgreen:

Edytowane przez klakierek
Opublikowano
@Iwo

 

Mamy takie czasy, że decyzje zakupowe podejmuje się z rozsądku.

 

Można się jarać mocnym silnikiem ale od wielu już lat nie widziałem "Kozaka" na drodze. Ludzie kupują mocne auta A jeżdżą i tak jak Ci, co kupują słabsze. Tak to wygląda w praktyce.

 

jest to jakaś zmiana na plus :cool2:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:cool2:

A ja zamawiam 530xd, żeby nie było i nie będę się tłumaczył, ani nikogo przekonywał, że tak jest słusznie :lol:

ps: a przeglądy będę robił nadal wg wskazań kompa :mrgreen:

 

Każdy robi co chce ale jakieś argumenty za zamówieniem tej wersji musiałeś mieć, podziel się na forum bo to bardzo ciekawe :) i nie spotykany wybór, z chęcią poznamy Twoje za, może nas oświecisz czymś czego jeszcze nie znamy ;)

Dlaczego nie 40d? Różnica cennikowo 16 tyś, przy tej kwocie to śmiech na sali.

Opublikowano

Każdy robi co chce ale jakieś argumenty za zamówieniem tej wersji musiałeś mieć, podziel się na forum bo to bardzo ciekawe :) i nie spotykany wybór, z chęcią poznamy Twoje za, może nas oświecisz czymś czego jeszcze nie znamy ;)

Dlaczego nie 40d? Różnica cennikowo 16 tyś, przy tej kwocie to śmiech na sali.

Oświecać nikogo nie będę bo nie jestem godzien :)

R4 nie biorę pod uwagę dopóki ekonomia mnie do tego nie zmusza - nie oszukujmy się, są ciekawsze silniki.

V8 posiadam i byłoby bez sensu dublowanie, zresztą takie wrażenia do codziennej jazdy są nieuzasadnione szczególnie ekonomicznie. Zanim zakupiłem M5 miałem zamiar zakupić M550i, ale wyszło jak wyszło :)

Wybrałem 530xd ponieważ odpowiada mi jego charakterystyka pracy itd. (użytkujemy te silniki od 7 lat), rozpisywać się nie będę. Przejechaliśmy nimi z małżonką ponad 300k km i wad nie dostrzegłem.

Nie wybrałem 540i xdrive ponieważ tankowanie co 2h podczas jazdy autostradą jest dla mnie nie do zaakceptowania. Spalanie o 40% wyższe (przy moim stylu jazdy) jest też nie bez znaczenia - argumenty, że jak samochód jest drogi to nie trzeba patrzeć na spalanie są ..... śmieszne.

540xd to wg mnie jakiś niszowy silnik przy takiej polityce cenowej, droższy od 540i i niestety dużo mniej atrakcyjny pod względem osiągów, szczególnie 0-200 km - różnica w spalaniu nigdy nie zrekompensuje różnicy w cenie, to co przemawia za zakupem?

Osobiście uważam, że najlepszy wybór z R6 to ..... 540i, szczególnie jako jedyny samochód w rodzinie czy też nr 1.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko jasne, tylko tak naprawdę dopłacasz ok 80-100 tyś zależnie od wyposażenia za 3.0xd które będzie miało osiągi 25d 231KM.

 

Dopłata po rabatach ok 14tyś zł brutto za 40d jest naprawdę mała. Jeśli już tyle dopłacasz to miej z tego jakąś sensowną korzyść :cool2: Jest to przecież ten sam silnik co 3.0d (który właśnie wydaje się być bardziej niszowy) tylko podkręcony i G30 z nim będzie jeździło dużo lepiej od wybranej przez Ciebie wersji. Z nim nie będziesz musiał co chwilę tankować, co jest jedyną ale małą wadą najlepszej opcji dla G30 czyli 40i.

Jeśli już decydujesz się na R6 w dieslu to 40d porównaj do 30d pod względem osiągów a zobaczysz przepaść ;)

Opublikowano
IWO 100razy można do ciebie powtarzać a ty i tak swoje że w f10 528 to ten sam silnik co w g30 :duh:

 

A to w g30 530i nie ma czterocylindrowca? Sto razy mozesz mi to powiedziec a i tak liczba cylindrow sie nie zwiekszy.

Opublikowano

Dyskusja zaczyna być dziwna.

Auto marki Premium ma 4 cylindry, nie 6.

I co z tego? Auto kupuje się dla jazdy czy dla cylindrów?

Niektórzy piszą o brzmieniu - i co z tego? Może jest różnica ale auto raz że jest wyciszone A dwa słychać to przy wysokich obrotach najlepiej.

To takie pitu pitu które nie powinno mieć miejsca.

Przestańcie pisać że 4 cylindry to be - bo to tak jakby gość z ery kamienia łupanego czuł nadal miętę do kamienia zamiast do żelaza.

Żenada

Opublikowano
Panowie, aleśmy czasów dożyli - mówimy że r4 to najlepszy silnik do piątki. Sam taki mam w f10 ale to jednak nie to i obecnie czekam na zamówione 540. Można sobie podnosić samopoczucie ale moim zdaniem nie ma się co oszukiwać.

A to w g30 530i nie ma czterocylindrowca? Sto razy mozesz mi to powiedziec a i tak liczba cylindrow sie nie zwiekszy.

 

Teraz ja powtórzę :D R4 w F10 i G30 to dwa różne silniki.

 

Jeżeli jeździłeś 530i to nie rozumiem, dlaczego nie napiszesz jak jest tylko - beznadziejny. Jeżeli nie jeździłeś to w sytuacji kiedy ktoś powtarza 100 razy, że to dwa inne silniki, nie pisałbym dalej, że jest beznadziejny tylko jeżeli chcesz się wypowiadać to podjedź do salonu, zrobić rundkę i napisać prawdę. Fajne auto, dynamiczne, 6s do 100, lepszy dźwięk niż 528i, lepiej chodzi, skrzynia jest nowsza, a to też ma wpływ na odczucia ze zwykłego R4, dużo na plus ale R6 to jest R6, jak dla mnie 530i to za mało. Taka jest prawda a nie dowartościowywanie, że masz 540i. Mógłbym kupić 540i,550i,M5, diesla nie chce, ale nie mam takiej potrzeby. Robie 600, może 800 km na miesiąc w Warszawie, gdzie większość czasu muszę jechać wolno lub w korkach. Po co mi coś mocniejszego?? Dla mnie 520d w porównaniu do 530i nie jedzie ale dla kogoś 520d nawet tutaj pisały dwie osoby, że jest dynamiczny. Każdy kupując G30 jako nowe, wybiera raczej to co potrzebuje i z czego będzie zadowolony. Nie po to, żeby później się pocieszać. Ja jestem mega zadowolony. Jak będę miał gdzie jeździć to kupie coś mocniejszego. Na tą chwilę 530i jest super :D :)

 

Najlepsze dla mnie na codzień byłoby 520d, ale na miasto to słaba opcja. Dodatkowo jest różnica w przyśpieszeniu i 520d nie wystarczyłby mi.


Piszesz, że my się pocieszamy, a może Ty się pocieszasz, że wydałeś (w przypadku mojej konfiguracji) ok. 90 tys zł więcej? :) Jeżeli wydałeś to pewnie potrzebujesz i masz gdzie tym jeździć. Tak na koniec 540i super auto, miałem okazje jeździć R6 w F10, wyobrażam sobie, że jest dużo lepsze od poprzednika i sprawi dużo radości :)

 

Nazewnictwo 530i jest jak najbardziej trafione, jeżeli chodzi o osiągi i ogólne odczucia z jazdy :) Gdyby nazwali 528i to mało osób sprawdzałoby, czy się zmienił. Byłyby od razu negatywne opinie jak teraz mają niektórzy :D

Opublikowano
WASI, jechałem wszystkimi czterema modelami o których, jak mniemam, dyskutujemy czyli f10 528 i 535 oraz g30 530 i 540. Oba r4 bardzo podobne, słaba elastyczność i wyraźne oznaki 'męczenia się' przy wyższych obrotach. Nie przeczę, że r4 może wystarczyć (mnie wystarczal ale zachwycony nie jestem i stad postanowiona zmiana) i nigdzie nie napisałem, że jest beznadziejny. Po prostu protestuje przeciwko wyrażeniu, że to silnik idealny do modelu g30 (a takie wyrażenie zostało użyte) bo to nieprawda. Rozumiem Ciebie jednak doskonale - bronisz swojego wyboru i nie ma w tym nic złego.
Opublikowano
Dyskusja zaczyna być dziwna.

Auto marki Premium ma 4 cylindry, nie 6.

I co z tego? Auto kupuje się dla jazdy czy dla cylindrów?

Niektórzy piszą o brzmieniu - i co z tego? Może jest różnica ale auto raz że jest wyciszone A dwa słychać to przy wysokich obrotach najlepiej.

To takie pitu pitu które nie powinno mieć miejsca.

Przestańcie pisać że 4 cylindry to be - bo to tak jakby gość z ery kamienia łupanego czuł nadal miętę do kamienia zamiast do żelaza.

Żenada

 

Sam napisałeś wyżej że r4 to wybór z rozsądku więc jaką żenada skoro między wierszami przyznajesz, że może być lepiej? Trochę obiektywizmu, ja nie będę się upierał i mówił gościowi w 550i/m5, że mój wybór jest lepszy bo to nieprawda.

Opublikowano
Wszystko jasne, tylko tak naprawdę dopłacasz ok 80-100 tyś zależnie od wyposażenia za 3.0xd które będzie miało osiągi 25d 231KM.

 

Dopłata po rabatach ok 14tyś zł brutto za 40d jest naprawdę mała. Jeśli już tyle dopłacasz to miej z tego jakąś sensowną korzyść :cool2: Jest to przecież ten sam silnik co 3.0d (który właśnie wydaje się być bardziej niszowy) tylko podkręcony i G30 z nim będzie jeździło dużo lepiej od wybranej przez Ciebie wersji. Z nim nie będziesz musiał co chwilę tankować, co jest jedyną ale małą wadą najlepszej opcji dla G30 czyli 40i.

Jeśli już decydujesz się na R6 w dieslu to 40d porównaj do 30d pod względem osiągów a zobaczysz przepaść ;)

No dobra, przemyślałem to setny raz i przekonałeś mnie :)

Zamawiam 540xd pomimo, że nie brałem go pod uwagę :shock:

A z tym porównaniem do 25d (zresztą tylko RWD) to się nie zgadzam, ale to i tak nie ważne.

Okres realizacji luty/marzec 2018 - prod. 2018 oczywiście.

Dzięki i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.